Jump to content

Copa América Centenario


SpacyColours

Recommended Posts

Had de wedstrijd van Argentinië ook nog bekeken, wat een aanvallende overkill in dat team. Verwacht ook wel dat Messi ze naar de titel gaat leiden, wordt toch tijd dat hij met Argentinië een prijs gaat pakken. Wat een magie straalde er weer vanaf, komt het veld in en half uur later heeft die er weer drie inzitten :klap: Maar goed, het blijft de Copa America, mijn ervaring is dat voorspellen haast zinloos is. Argentinië stond vorig jaar gewoon in de finale en wist toch nog te verliezen.

Ik hoop dat USA-Paraguay vanavond spektakel gaat worden, Paraguay zal alles op alles moeten zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • SpacyColours

    14

  • Phoenyxar

    5

  • Venzio

    2

Op welke zenders worden deze wedstrijden uitgezonden? Eén van de redenen waarom ik zelden andere toernooien buiten EK en WK meeneem is omdat ik ze niet snel terugvind, maar ik zou toch graag de wedstrijden hier zien. Hup Colombia trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke zenders worden deze wedstrijden uitgezonden? Eén van de redenen waarom ik zelden andere toernooien buiten EK en WK meeneem is omdat ik ze niet snel terugvind, maar ik zou toch graag de wedstrijden hier zien. Hup Colombia trouwens.

Ik vrees dat je als Belg de (illegale) streamtour op moet.
Link to comment
Delen op andere websites

atap.png

Heb jij nog gekeken afgelopen nacht Spacy? Het is over en uit voor Brazilië dit jaar en op wat voor een manier. Ongelooflijke beslissing van de arbitrage om na uitgebreid overleg het enige doelpunt van de wedstrijd goed te keuren, die Peruaan tikt de bal overduidelijk met zijn hand het doel in icon_cab.gif Men spreekt van Hand of God vol. II :7

peru-beats-brazil-on-hand-ball.gif

Jammer dat het op een onrechtvaardige manier gebeurt, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik het ze niet gun. Als Brazil zijnde moet je natuurlijk uitgaan van je eigen krachten en als je dan alleen tegen Haïti weet te scoren in een poule met verder Ecuador en Peru, ja dan verdien je het ook niet om door te gaan nope.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant. Als deze goal niet zou meetellen was het Ecuador en Brazilië dat zou doorgaan (alle drie op 5 punten, maar Peru minste goals). Brazilië er nu al uit, dat is toch opmerkelijk te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

atap.png

Heb jij nog gekeken afgelopen nacht Spacy? Het is over en uit voor Brazilië dit jaar en op wat voor een manier. Ongelooflijke beslissing van de arbitrage om na uitgebreid overleg het enige doelpunt van de wedstrijd goed te keuren, die Peruaan tikt de bal overduidelijk met zijn hand het doel in icon_cab.gif Men spreekt van Hand of God vol. II :7

Nee, heb ik gemist. :O Hoe krijgen ze het voor elkaar, je zou zeggen, als iemand de groep met gemak moet overleven dan zijn zij het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, heb ik gemist. :O Hoe krijgen ze het voor elkaar, je zou zeggen, als iemand de groep met gemak moet overleven dan zijn zij het wel.

Voornamelijk de schuld van de coach vind ik. Hij stelt de verkeerde spelers op en voert verkeerde wissels uit. Daarnaast heeft hij ook nog eens een behoorlijk vreemde selectiebeleid. Als je toppers als Marcelo, Thiago Silva, David Luiz, Firmino en nog zat andere thuislaat, vraag je er ook om. Natuurlijk ook jammer voor ze dat Neymar niet mee kon doen, want volgens mij is hij wel de sleutelspeler. Hij is trouwens ook alweer ontslagen. Volgens mij de tweede keer, de eerste keer was toen vlak na het verlies tegen Oranje op het WK van 2010 als ik mij niet vergis.

Ik denk wel dat Argentinië de beker meeneemt. Best wel grappig, toen ik een tijdje geleden opzocht of deze Copa serieus zou worden genomen op reddit, was de topreactie als volgt: "Only Argentina will take it seriously because they're desperate to win a trophy." Niet dat het per se waar is, want heb wel gewoon het idee dat het een Copa is als alle anderen.

Laat die kwartfinales maar komen hoor, ik heb er zin in static.gif

image.png

Hoe vind jij eigenlijk het toernooi nu je het volgt en de wedstrijden live bekijkt? En vermaak je je er toevallig meer mee dan met het EK? Ik heb niet veel wedstrijden gekeken van de Copa tot zover, stuk of 6, maar ik heb telkens wel erg veel plezier ervan gehad. Ben ook behoorlijk tevreden met de sfeer en de manier waarop het toernooi georganiseerd wordt, er waren namelijk wel wat twijfels daarover vanwege de locatie..

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst keek ik alle wedstrijden maar sinds het EK is begonnen ben ik de Copa América wat minder gaan volgen, tevens omdat het voor ons zo laat in de nacht is. Ik ga wel proberen de draad nu weer op te pakken.

Het is dat het EK me iets meer interesseert, maar wat het voetbal zelf betreft vind ik de Amerikaanse wedstrijden vele malen leuker om te kijken. Het was ook wel echt even omschakelen toen ik het EK ging kijken. In Amerika beweegt alles constant, maar dan ook echt alles. Als de bal uitgaat is ie binnen twee seconden weer binnen, spelers krijgen niet de tijd om rustig om zich heen te kijken en heen en weer te passen, als de scheidsrechter een fout maakt duikt het hele team erop. Maar ook buiten het veld merk je het; niemand in het publiek zit stil en zelfs de reclames en tussenstukjes op tv blijven het tempo omhoog houden. Tempo is daar echt het toverwoord in vergelijking met het EK. De Europese wedstrijden zijn wat meer schaakspelletjes waarin niemand tot nu toe echt risico heeft durven nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

"Het is dat het EK me iets meer interesseert, maar wat het voetbal zelf betreft vind ik de Amerikaanse wedstrijden vele malen leuker om te kijken. Het was ook wel echt even omschakelen toen ik het EK ging kijken. In Amerika beweegt alles constant, maar dan ook echt alles. Als de bal uitgaat is ie binnen twee seconden weer binnen, spelers krijgen niet de tijd om rustig om zich heen te kijken en heen en weer te passen, als de scheidsrechter een fout maakt duikt het hele team erop. Maar ook buiten het veld merk je het; niemand in het publiek zit stil en zelfs de reclames en tussenstukjes op tv blijven het tempo omhoog houden. Tempo is daar echt het toverwoord in vergelijking met het EK. De Europese wedstrijden zijn wat meer schaakspelletjes waarin niemand tot nu toe echt risico heeft durven nemen."

Mijn gedachten, jouw woorden icon_mrgreen.gif

USA gaat rusten met een 1-0 voorsprong, mooie kopbal van Dempsey. Ik denk dat ze daar stiekem een klein beetje gaan geloven in een sprookje mochten ze de laatste 4 halen. Kans is wel erg groot dat ze Argentinië treffen in de halve finale. Maar goed, Ecuador heeft zich zeker nog niet verloren gegeven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...