Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

Coins =\ FIFA Points

------

Laatste wedstrijd in Divisie 6. Moest winnen om te promoveren. Dus kom op 1-0, ben een stuk beter. Krijg in de 70ste minuut rood voor Alderweireld. Ik word flink naar achter gedrukt maar mn tegenstander kan niet echt kansen creëren. Tot de 95ste minuut. Mn sliding mislukt en hij krijgt een terechte penalty. Dus ik zit al helemaal te schelden, het was echt heel kut. Maar mn vader zeg dat ik m nog kan houden. Dus ik zeg: "Klopt, hij gaat rechts schieten". Dus ik duik naar de rechterkant en houd de penalty :*D. (Ben ook best een penaltykiller :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Coins =\ FIFA Points

------

Laatste wedstrijd in Divisie 6. Moest winnen om te promoveren. Dus kom op 1-0, ben een stuk beter. Krijg in de 70ste minuut rood voor Alderweireld. Ik word flink naar achter gedrukt maar mn tegenstander kan niet echt kansen creëren. Tot de 95ste minuut. Mn sliding mislukt en hij krijgt een terechte penalty. Dus ik zit al helemaal te schelden, het was echt heel kut. Maar mn vader zeg dat ik m nog kan houden. Dus ik zeg: "Klopt, hij gaat rechts schieten". Dus ik duik naar de rechterkant en houd de penalty shiny.gif. (Ben ook best een penaltykiller puh2.gif)

Haha mooizo, ik moet nog 1 speler voor mijn nieuwe team. Die klote transfermaakt verkoopt weer eens niet... Bonucci, Hamsik en Alex Sandro moet ik kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Toch maar FIFA 17 gekocht. Ga met gemak door de divisies op FUT heen, ben meestal de betere partij, maar ik maak geen hol af. Van de 20 kansen gaan er 2 in. Iemand tips? Heb vanalles geprobeerd, maar niets werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 2x rondje indrukt blijft je schot laag. De 1e keer geeft de kracht aan het schot. Het beste is om hem rond de 3 balkjes vol op te laten lopen. Direct daarna geef je rondje een tikje en dan blijft je schot over de grond gaan

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, _Night-Men_ zei:

Toch maar FIFA 17 gekocht. Ga met gemak door de divisies op FUT heen, ben meestal de betere partij, maar ik maak geen hol af. Van de 20 kansen gaan er 2 in. Iemand tips? Heb vanalles geprobeerd, maar niets werkt.

Ik gebruik finish shot. Bij 3 schoten op goal toch wel vaak minstens 1 goal. 

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, LionOfHolland zei:

Als je 2x rondje indrukt blijft je schot laag. De 1e keer geeft de kracht aan het schot. Het beste is om hem rond de 3 balkjes vol op te laten lopen. Direct daarna geef je rondje een tikje en dan blijft je schot over de grond gaan

 

Dat zit al heel lang in FIFA?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...