Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

Ik vind het wel lekker spelen. Bal afpakken heb ik totaal geen moeite mee. Enige wat je niet moet doen is het gebruik maken van X (PS4) waardoor de speler automatisch druk uitoefent op de speler. Gewoon lekker zelf blijven lopen met je joystick en je hebt hem zo..

Ik vind het wel lekker spelen, enige dingetje is dat de backs vaak ver vooruit staan waardoor je op de vleugels snel gepakt kan worden

Kan je aanpassen bij je tactiek he. Elke speler kan je instructies meegeven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hield me in om in het begin te posten, om het toch een kans te geven. Nu ik bijna 50 wedstrijden gespeeld heb verdeeld over FUT en Seizoenen zal ik maar eens mijn gal spuwen over FIFA 17.

If it ain't broken, don't fix it. Dat had EA moeten doen op vlak van corners, vrije trappen en penalties. Ik heb in die 50 wedstrijden uit geen enkele corner gescoord en ook uit geen enkele vrije trap gescoord. Mijn tegenstanders scoorden nooit uit corner en konden slechts 1 x uit een vrije trap rechtstreeks scoren. Corners en vrije trappen zijn gewoon onmogelijk moeilijk gemaakt, period. Penalties zijn ook weer verschrikkelijk moeilijk gemaakt, tot op het onrealistische toe. Een zacht balletje doorheen het midden valt vaker binnen dan een gedurfde harde knal.

Qua gameplay is het pacy, 15 was dat ook, maar 15 hield er een veel betere gameplay op na. En in 15 was afwerken niet zo verschrikkelijk random. Je R1-knop mag je slopen, want 1 op 1 is een geplaatst schot geen zak meer waard, terwijl het in 15, 16 en ook gewoon in real life de meest efficiënte manier is om een 1 op 1 af te werken. Nou, niet in 17.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er nu echt van overtuigd dat de wedstrijden scripted zijn. Zat op FUT in Divisie 7 en ik won 5 wedstrijden met gemak achter elkaar. In deze wedstrijden had de tegenstander ook meerdere keren pech.

Toen ik in de promotiezone stond had ik nog 3 wedstrijden om 2 punten te pakken voor het kampioenschap. En raad eens? 0 punten. Nu had ik alle pech, zoals keepersfouten, de bal niet weg kunnen werken enzovoort.

Je zou haast denken dat EA zo lang mogelijk probeert spelers in de divisie waar ze nu in spelen te houden, zodat er door de spelers lekker veel coins moeten worden gespendeerd aan contracten, blessurekaarten en fitnesskaarten; dus ook FIFA points. Overigens raakt er bijna iedere wedstrijd wel een speler van mij geblesseerd, ook een veelvoorkomend probleem onder andere spelers.

Ik ben normaliter totaal géén complotdenker, maar dit kan toch geen toeval meer zijn :7 ? Is al in drie seizoenen zoiets soortgelijks gebeurd.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ben er nu echt van overtuigd dat de wedstrijden scripted zijn. Zat op FUT in Divisie 7 en ik won 5 wedstrijden met gemak achter elkaar. In deze wedstrijden had de tegenstander ook meerdere keren pech.

Toen ik in de promotiezone stond had ik nog 3 wedstrijden om 2 punten te pakken voor het kampioenschap. En raad eens? 0 punten. Nu had ik alle pech, zoals keepersfouten, de bal niet weg kunnen werken enzovoort.

Je zou haast denken dat EA zo lang mogelijk probeert spelers in de divisie waar ze nu in spelen te houden, zodat er door de spelers lekker veel coins moeten worden gespendeerd aan contracten, blessurekaarten en fitnesskaarten; dus ook FIFA points. Overigens raakt er bijna iedere wedstrijd wel een speler van mij geblesseerd, ook een veelvoorkomend probleem onder andere spelers.

Ik ben normaliter totaal géén complotdenker, maar dit kan toch geen toeval meer zijn emo.gif ? Is al in drie seizoenen zoiets soortgelijks gebeurd.

Welcome to the club :)
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn spelers raken ook constant geblesseerd. Ik heb altijd wel 2/3 spelers die geblesseerd zijn en dat is dan altijd voor 3-5 wedstrijden.. crazy.gif

Ik ook. Ik merk ook dat ik nog maar 4 wedstrijden terecht verloren heb online, de rest was ik beter. Maar op een of andere manier heeft mijn keeper niks, terwijl die van de tegenstander alles pakt. Volstrekt belachelijk. Counters zijn veel te OP. :@ Die scheidsrechter kan er dus echt helemaal niks van, mijn speler wordt van achter geduwd en krijgt geen vrije trap. Het volgende moment scoort mijn tegenstander uit een vrije trap voor exact dezelfde overtreding. Echt waar, hoor. Wegwerken is ook onmogelijk. Ik druk op rondje en joystick naar rechts of links, gaat hij toch door het midden. :7 Wat een kakspel. :@ Normaliter zat ik nu al in divisie 6/7, terwijl ik nu nog in 9 zit. Wel in acht gezeten, maar ja toen werd het helemaal onmogelijk. Ohja, sinds wanneer kan Bazoer ballen vanaf 30 meter in het doel schieten en Reus niet? :7 Beter gaan ze dit allemaal fixen en komt er een fatsoenlijk spel. Maar dat zal wel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Blessures heb ik totaal geen last van. Overigens kan je die blessures ook gewoon uitzetten bij je spelinstellingen... Of gewoon iets omlaag zetten. ;) Heb het hier dan natuurlijk wel buiten FUT om.

Ik hield me in om in het begin te posten, om het toch een kans te geven. Nu ik bijna 50 wedstrijden gespeeld heb verdeeld over FUT en Seizoenen zal ik maar eens mijn gal spuwen over FIFA 17.

If it ain't broken, don't fix it. Dat had EA moeten doen op vlak van corners, vrije trappen en penalties. Ik heb in die 50 wedstrijden uit geen enkele corner gescoord en ook uit geen enkele vrije trap gescoord. Mijn tegenstanders scoorden nooit uit corner en konden slechts 1 x uit een vrije trap rechtstreeks scoren. Corners en vrije trappen zijn gewoon onmogelijk moeilijk gemaakt, period. Penalties zijn ook weer verschrikkelijk moeilijk gemaakt, tot op het onrealistische toe. Een zacht balletje doorheen het midden valt vaker binnen dan een gedurfde harde knal.

Qua gameplay is het pacy, 15 was dat ook, maar 15 hield er een veel betere gameplay op na. En in 15 was afwerken niet zo verschrikkelijk random. Je R1-knop mag je slopen, want 1 op 1 is een geplaatst schot geen zak meer waard, terwijl het in 15, 16 en ook gewoon in real life de meest efficiënte manier is om een 1 op 1 af te werken. Nou, niet in 17.

Moet je toch beter spelen :)

Corners zijn super simpel en scoor er vaak uit. Idem met penalties en vrije trappen. Daarnaast werkt R1 prima, alleen moet je wat harder schieten dan in de vorige FIFA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je toch beter spelen smile3.gif

Na een paar FIFA-edities kan ik me wel wat weren in het spelletje hoor.

Corners zijn super simpel en scoor er vaak uit. Idem met penalties en vrije trappen. Daarnaast werkt R1 prima, alleen moet je wat harder schieten dan in de vorige FIFA's.

Zo simpel dat ik nog maar 1 vrije trap binnen heb gekregen op een match of 70(geen enkele corner tegen gekregen, geen enkele corner gescoord en zelf geen vrije trap gescoord). emo.gif Kom op zeg.. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Corners zijn super simpel en scoor er vaak uit. Idem met penalties en vrije trappen. Daarnaast werkt R1 prima, alleen moet je wat harder schieten dan in de vorige FIFA's.

Zo simpel dat ik nog maar 1 vrije trap binnen heb gekregen op een match of 70(geen enkele corner tegen gekregen, geen enkele corner gescoord en zelf geen vrije trap gescoord). emo.gif Kom op zeg..

Ligt toch echt aan jou. Corners scoor ik bijna elke wedstrijd en vrije trappen is niks aan veranderd (behalve dat de camera wat langer blijft hangen).

Tip voor corners: Krachtbalkje bijna helemaal vol laten lopen.. ;)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet is veel kritiek dat passen veel te makkelijk is en verdedigen te veel door de AI wordt gedaan waardoor veel wedstrijden saai worden. Normaal kon je je naast het passen nog onderscheiden met dribbling, maar door de assisted verdediging en de traagheid van dribbelen en skillmoves is dat nu ook bijna onmogelijk.

Zijn jullie het hiermee eens?

Ik heb het persoonlijk vrij lastig deze fifa omdat ik echt bijna alles van mijn passing moet hebben en dat voordeel dat ik altijd had, is dus nu een stuk minder geworden...

Link to comment
Delen op andere websites

8 wedstrijden op rij verloren door alleen maar BULLSHIT. Elke wedstrijd schieten mijn spelers alles mis(20 schoten waarvan ongeveer 12 op doel), terwijl mijn tegenstander 4/5 schoten heeft(2/3 goals). Én dan heb je nog één wedstrijd kom je ook nog eens tegen een 183 squard met Vardy en Sterling en wordt je er de hele tijd uitgecounterd. Kan weer opnieuw beginnen in divisie 9. :@:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

8 wedstrijden op rij verloren door alleen maar BULLSHIT. Elke wedstrijd schieten mijn spelers alles mis(20 schoten waarvan ongeveer 12 op doel), terwijl mijn tegenstander 4/5 schoten heeft(2/3 goals). Én dan heb je nog één wedstrijd kom je ook nog eens tegen een 183 squard met Vardy en Sterling en wordt je er de hele tijd uitgecounterd. Kan weer opnieuw beginnen in divisie 9. frown.giftraantjes.gif

Ik heb weinig tijd om 17 te spelen, maar wat ik heb opgevangen over finishing:

- Stop met plaatsen(R1), gebruik gewoon rondje of L2 + rondje.

- Gebruik redelijk wat kracht.

Het regent overigens klachten over 17 op verschillende fora, je bent heus niet de enige. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...