Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

Fifa top 100 coop maandelijks gehaald met een studiegenoot! Gisteren hadden we een reeks van 12 wedstrijden waarin we gemiddeld iets meer dan 3 goals per wedstrijd maakten en slechts in 2 goals in totaal tegenkregen. Een overall record van 45-6-13 deze maand. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

Paar weken terug fifa 17 op de pc geïnstalleerd. Jarenlang op de PlayStation gespeeld. Wat ongelooflijk vervelend dat zoveel met de muis moet gebeuren. Ik heb echt veel liever gewoon keyboard only. Maar die optie is er niet meer geloof ik :( 

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa spelen met toetsenbord en muis vond ik niet te doen. Ik heb er een controller en ontvanger bij gekocht en daarmee gaat het veel beter. Ik weet ook niet of je wel een hoog niveau kan halen als je alles met toetsenbord en muis moet doen. De besturing is anders en met een controller ben je net wat behendiger.

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, Bierbuikje zei:

Fifa spelen met toetsenbord en muis vond ik niet te doen. Ik heb er een controller en ontvanger bij gekocht en daarmee gaat het veel beter. Ik weet ook niet of je wel een hoog niveau kan halen als je alles met toetsenbord en muis moet doen. De besturing is anders en met een controller ben je net wat behendiger.

+1

 

Maar respect dat je het überhaupt probeert, ik zou dat echt niet zien zitten. Ik heb trouwens jaren FIFA op PC gespeeld, de playerbase is helaas wat te klein om er deftig FUT op te spelen en dat is dan ook de reden dat ik voergeschakeld ben naar PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
On 9/30/2017 at 4:16 PM, Dutchy3010 said:

Paar weken terug fifa 17 op de pc geïnstalleerd. Jarenlang op de PlayStation gespeeld. Wat ongelooflijk vervelend dat zoveel met de muis moet gebeuren. Ik heb echt veel liever gewoon Ergonomic Keyboards  only. Maar die optie is er niet meer geloof ik :( 

Wilde Cities Skyline for de ps4 kopen

alleen vraag ik  me af als ik dit met een muis kan spellen?

Bewerkt: door EricRowan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...