Jump to content
Bassieboy35

Speel de Finance and Felony update!


Het is dinsdag, dus daar is het moment waar we afgelopen week naar toe hebben geleefd. De Finance and Felony update is uit. Het is een grote update die naast nieuwe auto's en kleren nog grotere dingen brengt. Wat dat zijn lees je hieronder.

gallery_123064_235_31972.jpg

De suite

Bij deze update is het vanaf nu mogelijk om je kantoor te kopen. Hiervoor is een speciale Dynasty Real Estate opgericht, namelijk: Dynasty 8 Executive Realty. Daar kan je vanaf nu een viertal kantoren kopen voor je organisaties:

  • Maze Bank West - GTA$1.000.000
  • Arcadius Business Center - GTA$2.250.000
  • Lombank West - GTA$3.100.000
  • Maze Bank - GTA$4.000.000

Dit zijn puur de kale prijzen. Ieder kantoor kan je nog een andere inrichting geven, je kan een kluis en/of wapen opslag installeren en je hebt de mogelijkheid om er nog een soort van appartement van te maken. Al deze opties kosten geld en kunnen al gauw oplopen tot GTA$2.000.000 samen. Wel krijg je er gratis een mannelijke of vrouwelijke assistent bij. Deze is nu een contact in je telefoon en hij/zij kan een aantal zaken voor je doen. Zo kan hij/zij snacks voor je kopen, mensen binnen laten en voertuigen voor je leveren.

Het kantoor is vanaf heden de thuisbasis van je organisatie. Hier zal je assistent ook te vinden zijn. Het kantoor biedt onder andere een tv waar je naar kunt kijken of op kunt gamen. Daarnaast zijn er veel stoelen waarachter je kan werken. Er is een grote vergadertafel en voor de baas is er een eigen bureau. Hier staat een SecuroServ computer, vanaf daar doe je vanaf nu zaken. Bij de eerste keer dat je inlogt zul je een magazijn moeten kopen voor de handel en je registreren als CEO van de organisatie.

gallery_123064_235_74725.jpg

Koop en verkoop

De magazijnen zijn opgedeeld in drie categorieën; klein, medium en groot. Iedere magazijn heeft een andere capaciteit van de hoeveelheid goederen. In het magazijn staat een laptop die draait via Ad Hawk, dit is het netwerk waarin je goederen kunt kopen of verkopen. Via de werkbank kan je je voertuigen beheren voor het transport van de goederen. Als een voertuigen verloren gaat tijdens een opdracht raak je deze kwijt. Via de computer in je kantoor kan je de statistieken van je magazijnen zien.

Ook de goederen zelf zijn weer in categorieën opgedeeld. Aan een goed zit een bepaald risico van onder andere gepakt te worden. Een risicovol goed levert uiteraard meer geld op dan een goed met minder risico. Wanneer er goederen in het warenhuis bevinden zal dat op de een of andere manier opgemerkt worden. Andere gangs zullen proberen je magazijn aan te vallen en je goederen te stelen. Daarom zul je regelmatig je magazijn moeten beschermen.

Achter je computer krijg je een soort overzicht van je magazijn. Via de computer kan je meteen ook goederen kopen, voor zover ik weet komen die om de zoveel tijd. Je kan bijvoorbeeld dan 1, 2 of 3 kratten juwelen kopen. Deze moet je van een plek zien te stelen en vervolgens een voor een naar je loods brengen. De goederen staan dan in je loods en als je ze wil verkopen doe je dat via Ad Hawk. Met je vervoer lever je de goederen af bij de locatie en dan vang je er geld voor. Echter is het wel zo dat er telkens een risico aan zit dat mensen de goederen van je willen stelen, dus is hulp niet verkeerd.

Nieuwe VIP missies en uitdagingen

Naast dat het VIP systeem is uitgebreid zijn er daarnaast ook nog nieuwe missies toegevoegd:

  • Headhunter: Zie bepaalde doelwitten binnen de tijd te vermoorden.
  • Airfreight: Steel bewaakte goederen en breng ze in veiligheid.
  • Haulage: Lever een trailer af bij de eigenaar en verdien geld.

Naast missies zijn er ook nog twee nieuwe challenges:

  • Cashing Out: Fraudeer de meeste ATM's.
  • Salvage: Verzamel de meeste goederen van zee.

gallery_123064_235_53030.jpg

Nieuwe kleding en voertuigen

Er zijn verschillende nieuwe kledingstukken, deze vind je in een van de vele winkels van Los Santos. Daarnaast zijn er ook veel nieuwe voertuigen. Die heb ik even voor je op een rijtje gezet:

Elitas Travel:

  • Volatus - GTA$2.295.000
  • Nimbus - GTA$1.900.000

Legendary Motorsport:

  • Pegassi Reaper - GTA$1.595.000
  • Vapid FMJ - GTA$1.750.000
  • Grotti Bestia GTS - GTA$610.000
  • Benefactor XLS - GTA$522.000
  • Enus Windsor Drop - GTA$900.000

Warstock Cache and Carry:

  • Brickade - GTA$1.110.000
  • Cargobob - GTA$1.790.000
  • Cargobob Jetsam - GTA$1.995.000

Docktease:

  • Tug - GTA$1.250.000

Southern San Andreas Super Autos:

  • Bravado Rumpo Custom - GTA$130.000

Snapmatic Contest

Zin om nog even GTA$1.000.000 binnen te slepen? Upload dan een Snapmatic op Social Club met de tag CEO. Uiteraard moet de foto in het teken staan van deze update. Alleen foto's die tussen vandaag en maandag 13 juni zijn genomen dingen mee in de prijs.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Je kunt goederen verhandelen met dit kantoor, maar hoe moet ik dit zien? Kopen van planken voor 100.000 en dan de aandelen laten stijgen en weer verkopen? Ik kan me er haast geen voorstelling van maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kunt goederen verhandelen met dit kantoor, maar hoe moet ik dit zien? Kopen van planken voor 100.000 en dan de aandelen laten stijgen en weer verkopen? Ik kan me er haast geen voorstelling van maken.

Ik denk dat je het moet zien als drugs/wapen handel. Je koopt wapens/drugs in voor 100.000, waarna iemand ze weer voor 150.000 koopt, en zo maak je winst. Weet niet of het zo is, heb de update zelf nog niet gespeeld. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goede vraag, het zit zeg maar zo:

Achter je computer krijg je een soort overzicht van je magazijn. Via de computer kan je meteen ook goederen kopen, voor zover ik weet komen die om de zoveel tijd. Je kan bijvoorbeeld dan 1, 2 of 3 kratten juwelen kopen. Deze moet je van een plek zien te stelen en vervolgens een voor een naar je loods brengen. De goederen staan dan in je loods en als je ze wil verkopen doe je dat via Ad Hawk. Met je vervoer lever je de goederen af bij de locatie en dan vang je er geld voor. Echter is het wel zo dat er telkens een risico aan zit dat mensen de goederen van je willen stelen, dus is hulp niet verkeerd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aah, op die manier. Het is dus een soort mini-heist, waarna je de kans hebt om het spul te verkopen. Ik ben benieuwd of dit ook nog een beetje veel geld is. Ik hoop niet voor de spelers dat er maar 10.000 te winnen valt. :7 Ik ga YouTube wel even in de gate houden. Bedankt voor het antwoord! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prijzen verschillen nogal, er zijn momenteel wel iets van 20 loodsen te koop. De goedkoopste is in ieder geval GTA$250.000 (klein). Medium ligt ergens rond de miljoen en groot zou ik niet zo gauw niet weten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop eerlijk gezegd dat dit binnenkort ook verschijnt in Singleplayer dmv. een mod :D

VInd GTA Online niks, maar deze update is wel vet.. ALleen tja, ik heb geen miljoenen, en ik heb ook geen zin om daarvoor eerst ik weet niet hoeveel missies te gaan doen om vervolgens alles in 5 minuten uit te geven :puh:

Maarja, wel een decent update :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op zich is er best snel en makkelijk geld te verdienen met het handelen in die goederen. Ik heb daarstraks een klein uurtje gespeeld en heb zo'n drie ladingen (per lading 3 kisten goederen) in mijn warenhuis opgeslagen. Daarna heb ik alles verkocht voor $126.000.

Je moet natuurlijk wel eerst heel wat investeren. Van de 5 miljoen had ik er nog maar 100.000 over toen ik een kantoor en warenhuis had gekocht. En dan had ik niet eens alle opties voor m'n kantoor. Ik kan er bijvoorbeeld nog niet in spawnen zoals in een appartement. Die optie moet je er los bijkopen.

Naar mijn mening een goede update. Iets wat al vanaf het begin in GTA Online had moeten zitten. Natuurlijk heeft alles een duur prijskaartje maar dat zijn we nu eenmaal wel gewend en is geen verassing meer. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus via de laptop goederen kopen. stelen en doorverkopen als ik het goed begrijp uit dit verhaal ?

Ja, klopt. Het enigste is wel dat je de goederen zelf moet gaan vervoeren als je ze eenmaal gaat kopen of verkopen.

Netjes PrioX! Wel bijzonder dat je drie katten hebt kunnen vangen. Ik heb al best vaak gezien dat mensen heel sneaky gaan wachten tot iemand wat koopt en het dan gauw wordt afpakt. Zo zit het spel in elkaar, maar in mijn ogen had Rockstar daar wel iets meer zekerheid voor de koper/verkoper kunnen bieden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...