Jump to content

Watch Dogs 2


Ezra24rct3

Recommended Posts

Game al een paar uur gespeeld. Nog niet echt lekker in het verhaal kunnen komen al heb ik wel een idee wat te doen, er komt heel veel op je af, onderzoekspunten bij elkaar schrapen, geldbuidels pakken, scout locaties, neven missies komen ineens voorbij, en dan vraag je je af wat te doen met de hoofdmissies, nou die laatste blijkt langdurig te zijn totdat je genoeg van iets hebt. Het speelt net even wat anders dan het eerste deel, hacken van telefoons bijvoorbeeld, je hebt nu meerdere keuzes om te doen. Auto's hacken is het leukst, ipv van eliminatie laat je gewoon een auto tegen de tegenstander rijden :*D Springer en Quadcopter zijn geweldig, maakt het spel toch wat dynamischer. Niet constant naar camera's springen en net dat een deel niet in beeld krijgen, plop quadcopter erbij en gaan, en je hebt de speeltjes ook echt nodig om bij sommige dingen te komen of een puzzel op te lossen, dat maakt het wel weer mooi. Het leuke is wel dat je niet met XP werkt maar met volgers, dus je verdient spullen door meer volgers te krijgen.

Controls zijn ff wennen, auto's rijden wel een stuk beter dan WD1. Ook hebben knoppen meerdere functies en dat is ook wennen. En soms is het best lastig om uit te zoeken, vooral in het begin hoe je een missie moet aanpakken. ik moest iemands telefoon hacken en had nog niet goed door hoe, dus eerst maar even een eliminatie gedaan (onnodig natuurlijk) en toen gehackt. Maar goed daar leer je van.

Het ziet er allemaal wel mooi uit, blaadjes op auto's die lang onder een boom staan, auto onder de modder als je off road gaat, honden die je kan aaien, de mensen om je heen doen van alles, de stad leeft echt. Hacken is veel leuker dan in WD1, een hoogwerker kun je nu ook verrijden, heftrucks ook, dus als je er net niet bij kan, pak je zo'n ding en rijd je er mee weg.

Map lijkt wat op die van GTA San Andreas, allemaal aparte gebieden verbonden met snelwegen en hij is best groot. Staat er dat je nog 1500 meter van je doel af bent en dan moet je best nog een eindje rijden.

Al met al is het een mooie game en zal mij veel speelplezier geven.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    11

  • JasonStatham

    8

  • Ezra24rct3

    6

  • Danger_dog_guy_7

    6

Mooi om te horen. Maar is het ook wel een beetje gevarieerd? WD1 was leuk, maar voor 3 missies. Is de wereld een beetje goed gemaakt? Ook dat was een groot minpunt van deel 1. Heel leeg en heel eentonig. Goed om te horen dat het levendig is. Hoop dat t miet eentonig is :puh: En het verhaal? :puh:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Game al een paar uur gespeeld. Nog niet echt lekker in het verhaal kunnen komen al heb ik wel een idee wat te doen, er komt heel veel op je af, onderzoekspunten bij elkaar schrapen, geldbuidels pakken, scout locaties, neven missies komen ineens voorbij, en dan vraag je je af wat te doen met de hoofdmissies, nou die laatste blijkt langdurig te zijn totdat je genoeg van iets hebt.

Als in Filler, Filler - No killer? puh2.gif Ik hoorde juist dat deze game een beetje van dat bekende Ubisoft-formule probeerde af te stappen.

Ik heb echt een voorgevoel dat dit zo'n game is die precies voor alles staat van mijn haat-liefde voor openwereldgames. Een maat van me heeft de game al, maar zijn mening wat betreft games heb ik niet zo hoog zitten, maar ik zou deze week CL bij hem gaan kijken, dus zal dan wel even checken hoe 't bevalt smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

wereld is niet eentonig, elke gebied heeft z'n eigen sfeer, genoeg beweging om je heen en interactie. Het verhaal, ja daar zit ik nog maar net in, vanaf het begin krijg je een missie waarmee je volgers moet krijgen, geen idee wanneer je genoeg hebt om die hoofdmissie af te maken. Eentonigheid van missies, heb er nog niet zoveel gespeeld om te zeggen hoe dat er helemaal uitziet, ja het hoofdgedeelte is hacken maar de zijmissies stappen daar wat af. Moest bijvoorbeeld als taxi spelen zodat een gast z'n robot kon zoeken. Ik zit nog maar in het begin en het lijkt wat langzaam op gang te komen, missies zijn voor mijn gevoel nog wat braaf, hopelijk veranderd dat een beetje. Ook krijg je niet alle missies via het menu, soms door rond te rijden zie je ineens missies opkomen, en dat maakt het weer makkelijker als je in een gebied bent en op zoek naar iets.

Waar je in WD1 alles zelf moest hacken door fysiek aanwezig te zijn, of via camera. heb je nu ook de springer en quadcopter erbij, wat de eentonigheid van een missie weer wat afzwakt. Je hebt meer mogelijkheden om iets te doen, en ik denk dat daar juist de clou ligt. Het gaat niet zo zeer om de missies te doen maar hoe je ze doet. Ik ben nu al een fan van de auto's besturen, een hele makkelijke manier om vijanden om te brengen zonder in gevaar te komen. :puh: Want ik heb geen zin in politie achter me aan want dat was in WD1 een pokke iets.

Zo meteen ff alcatraz bezoeken, wil toch eens zien wat daar te doen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi om te horen. Maar is het ook wel een beetje gevarieerd? WD1 was leuk, maar voor 3 missies. Is de wereld een beetje goed gemaakt? Ook dat was een groot minpunt van deel 1. Heel leeg en heel eentonig. Goed om te horen dat het levendig is. Hoop dat t miet eentonig is puh2.gif En het verhaal? puh2.gif

Was jij niet degene die uitdrukkelijk zei dit spel niet te kopen omdat alles volgens jou een - was? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Van de lange game sessie van gisteren heb ik zeer genoten. Ik had veel nevenmissies dus heb ik even weggewerkt, nouja bijna dan. Het was allemaal dan 5 keer hetzelfde doen, zoals pinautomaten hacken maar bij het kastje komen was een uitdaging. Je moet soms echt goed nadenken hoe je iets doet. Je kan er niet zomaar bij. Een van de cruciale data pakketten die je moet hebben voor de research zat in een gebouw waarvan de deuren dicht zaten en de hackmodule zat in het gebouw. Enigste mogelijkheid was de quadcopter, maarja die kan niet hacken. Maar er zat een gat in het dak met een plaat hout erop die je met de quadcopter weg kon duwen. Mooi een ingang maar normaal het dak opklimmen kon niet, maar er stond wel een grote telekraan die je kon besturen :tu: mezelf dus opgehesen op het dak en met springer naar binnen.

hoewel sommige nevenmissies herhaling zijn, is het veel minder saai dan WD1. Ook omdat je hier met een groep werkt en dat is al een andere sfeer. En omdat je zoveel meer kan bedienen is het het spel veel leuker. Jat een dief een auto, hack je die auto om de dief in de zeik te nemen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, auto's reageren een stuk beter, ze hebben nog wel dat er verschil in handelen is tussen een sportwagen en een truck, wat natuurlijk wel moet. Zelfs de heftrucks en hoogwerkers laten zich goed bedienen. Je kan gewoon driftend door de bocht met een snelle wagen, ja je kan overal tegen aan knallen maar na wat oefenen met de knoppen heb je dat gauw in de gate. Nee auto handling is veel beter dan WD1.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...