Jump to content

[EK 2016] FIFA toernooi hoofdtopic


Votair

Recommended Posts

_Night-Men_ (Engeland) - (Portugal) FrankyFourFingers: 1 - 1

Ik kwam vlak na rust voor met een enorme knal van Rooney, ergens in de 80e minuut een solo van Ronaldo was de 1 - 1. Ging erg gelijk op. Na mijn 1 - 0 had FFF een aantal grote kansen, waaronder een (belachelijke emo.gif) penalty, die door Hart werd gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    12

  • KoningJesper

    11

  • Kaitjee98

    10

  • Votair

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ronaldo leek opnieuw af te stevenen op een desastreuze wedstrijd met die gemiste penal emo.gif Maar met de solo actie redt hij z'n hachje. Was wel echt een topwedstrijd met veel combinatiespel op hoog tempo yep.gif

Eindstand poulefase:

Poule A:

[table=header]Positie|Land|Punten|DV|DT|DS

1.|Italië (LoH)| 7| 6| 3| +3

2.|België (V23)| 6| 4| 4| 0

3.|Spanje (Vot)| 4| 3| 3| 0

4.|Polen (KJ)| 1| 7| 10| -3

[/table]

Uitslagen:

België 1-0 Spanje

Italië 4-3 Polen

Italië 0-0 Spanje

België 3-2 Polen

Belgie 0-2 Italië

Polen 2-3 Spanje

Poule B:

[table=header]Positie|Land|Punten|DV|DT|DS

1.|Frankrijk (Kai)| 7| 5| 1| +4

2.|Portugal (FFF)| 4| 4| 4| 0

3.|Engeland (N-M)| 3| 1| 1| 0

4.|Duitsland (Ezra)| 1| 1| 5| -4[/table]

Uitslagen:

Portugal 2-1 Duitsland

Engeland 0-0 Frankrijk

Portugal 1-2 Frankrijk

Duitsland 0-0 Engeland

Frankrijk 3-0 Duitsland

Engeland 1-1 Portugal

Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi icon_mrgreen.gif

Halve Finale:

Het is zover, de poulefase is voorbij en de twee beste ploegen van elke poule nemen het tegen mekaar op in de halve finales van dit toernooi. Winnaars van de twee wedstrijden zullen het tegen mekaar opnemen in de grande finale. De verliezers gaan door naar de troostfinale; niet altijd even leuk, maar twee jaar geleden juichten we ook allemaal gelukkig toen Oranje Brazilië nog een flinke natrap gaf icon_mrgreen.gif

Het schema voor de halve finales is als volgt:

Italië - Portugal

België - Frankrijk

Wat ik jullie nog wil meegeven is dat in een geval van gelijkspel, de wedstrijd opnieuw wordt gespeeld. Helaas is EA zo beperkt om een verlengingsfase met mogelijke penalties toe te voegen aan online friendlies als een optie. Zoals dat ook gewoon in een aftrap-wedstrijd mogelijk is emo.gif Ik kan er helaas ook niet meer van maken boos.gif

Ik wens iedereen veel succes met zijn wedstrijd en mogen de beste winnen! static.gif

Eretoernooi:

Om het toernooi leuk te houden voor alle deelnemers, gaan de nummers 3 en 4 verder in een zijtoernooitje voor de plaatsen 5 tot en met 8. Het schema is daar als volgt. Ook hier gaan de winnaars door naar een troost-troost-finale en de verliezers naar een troost-troost-troost-finale icon_mrgreen.gif Het schema is daar als volgt:

Spanje - Duitsland

Polen - Engeland

Succes!

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi icon_mrgreen.gif

Typisch emo.gif

Hoe komt het eigenlijk dat al die wedstrijden van jou in zoveel spektakel en doelpunten resulteren? Speel jij 'alles op de aanval' ofzo, dat je veel scoort, maar ook veel kansen weggeeft? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Fun Fact: KoningJesper, #4 van poule A, is na de poulefase topscorer van het toernooi icon_mrgreen.gif

Typisch emo.gif

Hoe komt het eigenlijk dat al die wedstrijden van jou in zoveel spektakel en doelpunten resulteren? Speel jij 'alles op de aanval' ofzo, dat je veel scoort, maar ook veel kansen weggeeft? puh2.gif

Ik zou zeggen; speel eens een potje tegen hem en je weet waarom ;x

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...