Jump to content

Rommelige Office


Sggta

Recommended Posts

8 minuten geleden, AntonTH4Dutch zei:

Geen afleidingsmanoeuvre graag... het is wél nodig, om aantoonbaar modereren met 2 maten even onder de aandacht te brengen.
En inhoudelijk reageren op mijn bericht rapportage lijkt me trouwens ook wel zo netjes.
 

Afleidingsmanoeuvre? Het feit blijft dat het reageren op een anderhalf jaar oude mod-tag niet nodig is. Dat had toen ook gekund bij ERRWINS die destijds moderator was van dit forum. Je reports zijn bij mij niet aangekomen, waarschijnlijk vanwege een bug in het systeem. Maar daar kan jij verder niets aan doen. Als je problemen met iets hebt stuur me dan even een PB dan kan ik je eventueel verder helpen. Voor zover ik weet meten wij hier niet met twee maten (ik weet namelijk ook niet waar dit over gaat). 

 

Nogmaals, stuur me even een PB mocht je iets willen aankaarten. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 26-12-2017 om 10:50, GTA_FUNPLAYER zei:

Bij R* weten ze gewoon niet meer wat nog nuttigs toevoegen bij GTA, daarom al die rommelige nutteloze idiote updates. GTA is al lang GTA niet meer. Scheelt bitter weinig of ik verlaat GTA voorgoed ;) Als ze niet snel met nieuwe map en deftige missies komen, mooie villa huizen en "normaal realistich" leven spelen !!! Gewoon de rijke met sportwagen en villa uithangen. Geen met de tand gewapende oorlogsheld !! Dit hoort niet in GTA thuis. 

En dat rijke met sportwagen en villa wel? :7

 

Gta draait om al dan niet bewapend, auto's jatten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, moechy zei:

En dat rijke met sportwagen en villa wel? :7

 

Gta draait om al dan niet bewapend, auto's jatten. :)

Euh JA dat rijke met sportwagen hoort inderdaad thuis in GTA als je een AUTODIEF bent hou je meestal wel van LUXE en SNELLE WAGENS ! Niet van terrorisme OORLOG ! Dat heft niets met autostelen te maken ! ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

58 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Euh JA dat rijke met sportwagen hoort inderdaad thuis in GTA als je een AUTODIEF bent hou je meestal wel van LUXE en SNELLE WAGENS ! Niet van terrorisme OORLOG ! Dat heft niets met autostelen te maken ! ;) 

Zie het zo, iedereen heeft wat. Volgens mij heeft niemand je verplicht om een facility aan te kopen.

Jij wil enkel werk met auto's? Koop je villa, koop je I/E warehouse, doe je missies. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Skullz-000 zei:

Zie het zo, iedereen heeft wat. Volgens mij heeft niemand je verplicht om een facility aan te kopen.

Jij wil enkel werk met auto's? Koop je villa, koop je I/E warehouse, doe je missies. 

Heb ik gezegd dat andere iets NIET MOGEN of moeten spelen zoals ik het wil ??????? Dacht het niet he ! En wat is een facility aankopen ???? Ik weet niet eens waar gij het over hebt? Ik doe ni mee aan die dinges maar zeg ook ni da gijle da ni moogt he ! Mijn woorden altijd verdraaien! I/E warehouse ?, Was da nu voor iets?? Missies ? Doe ik ook ni ! Gij kent me ni en ge oordeelt over me !!!

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Heb ik gezegd dat andere iets NIET MOGEN of moeten spelen zoals ik het wil ??????? Dacht het niet he ! En wat is een facility aankopen ???? Ik weet niet eens waar gij het over hebt? Ik doe ni mee aan die dinges maar zeg ook ni da gijle da ni moogt he ! Mijn woorden altijd verdraaien! I/E warehouse ?, Was da nu voor iets?? Missies ? Doe ik ook ni ! Gij kent me ni en ge oordeelt over me !!!

Als je nu eens wat rustiger zou blijven en normaal AN zou praten ipv over te slaan naar dialect, dat zou mooi zijn :) .

Niemand oordeelt hier over jou, ze geven je enkel tips om voor jou de speelervaring beter te maken.

 

Link to comment
Delen op andere websites

52 minuten geleden, moechy zei:

Als je nu eens wat rustiger zou blijven en normaal AN zou praten ipv over te slaan naar dialect, dat zou mooi zijn :) .

Niemand oordeelt hier over jou, ze geven je enkel tips om voor jou de speelervaring beter te maken.

 

Niemand moet mijn speelervaring "beter" maken ! Waarom? Ik speel PERFECT MIJN eigen spel! Waarom moeten andere mijn speelervaring "beter" maken? Door te zeggen dat je GEEN luxe wagens en villa nodig hebt en dat niemand mij verplicht "facility" aan te kopen, en te zeggen "Koop je villa, koop je I/E warehouse, doe je missies." daarmee geven ze mij geen tips (die ik niet vraag) maar oordelen ze mij !!!!

Ik speel GTA op MIJN manier, jullie spelen het op JULLIE manier ! Ik zie echt niet probleem waarom hij dit zegt tegen mij ! Maar wie krijgt hier weer eens onder zijn voeten? Juist IK! Niemand zegt iets tegen Skulz_OOO !!!!!!!!!!! Ik heb tegen hem NERGENS iets gezegd over hoe HIJ moet spelen !!!!

Waarom vertelt hij mij hoe IK moet spelen? Komt van 2 kanten he Moechy !!!!! Als je mij hierover aanspreekt, spreek ook Skulz eens aan !

Ik ben niet kwaad kijk ik lach :D:D:D !!!! Als jullie Hollands typen ga ik ook niet beginnen, type AN !!!!!!!! Woorden als sodemieter, de mazzel, tering, dat ken ik ook niet hier, toch zeg ik niet tegen hen : spreek AN !!!!! Waarom bij mijn dialect wel? Is dit een persoonlijke vete voor jullie? Die me niet eens kennen :) 

Jullie zijn echt OFF TOPIC aan gaan !!!!

 

>>> Door PrioX: Check uw inbox. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier niet verder op ingaan :) (fyi: ik ben geen nederlander en skullz ook niet ;) )

 

 

OT: ik ben sinds kort na een pauze van 3 jaar terug beginnen spelen, valt me op wat een shitload aan content er bij gekomen is, zie soms door de bomen het bos niet meer :7 .

De verschillende races vind ik best wel te pruimen, stunt is hiervan men favoriet.

Dat gezegd zijnde, wel volop aan het sparen voor een office dat ik eindelijk wat groter geld kan verdienen.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...