Jump to content
Bassieboy35

Trading Places en Event Week t/m 20 juni


Vorige week kwam de Finance and Felony update uit. Een grote update die in het teken staat van de CEO mogelijkheden. Daarbij kwam er ook wederom een nieuwe Adversary mode uit, ditmaal de Trading Places. Uiteraard is er weinig aandacht aan besteed, maar Rockstar wil de modus toch nog even benadrukken. Wat er verder deze week op GTA: Online te beleven is, lees je hieronder.

gallery_123064_235_43471.jpg

Trading Places

Ze geven de modus toch nog even aandacht door vandaag drie nieuwe maps aan de modus toe te voegen. Dat zijn de Lost Club House in Grapeseed, Harmony Place Construction Site en Banning docks warehouse. Alleen wat is Trading Places eigenlijk? Je wordt opgesplitst in twee teams; een team met winnaars en een team met verliezers. De winnaars hebben het voordeel dat ze wapen pick-ups hebben, de verliezers hebben dat niet. Het is de taak van de verliezers om de winnaar te vermoorden en zo zelf een winnaar te worden. Diegene met de meeste punten wint uiteraard uiteindelijk. Punten krijgen je door het maken van kills.

Event week

Ook is er vandaag weer een Event week ingegaan die tot maandag loopt. Log je in een van deze dagen in, dan krijg je de exclusieve red paisley pyjama en red paisley colbert. Uiteraard is het ook weer een week vol met kortingen, zo krijg je 50% korting op kogelvrije banden en op iedere auto met de mogelijkheid om er armour op te zetten betaal je tot en met maandag 25% minder. Vorige week was het de Buzzard die in de aanbieding was, deze week is de Annihilator waar je 25% minder voor betaald.

gallery_123064_235_118882.jpg

Tot slot ook nog weer korting bij de Ammu-Nation, namelijk 25% korting op:

  • Carbine, Assault en Compact Rifles
  • Machine Pistol
  • SMG
  • Heavy Shotgun
  • Combat PDW
  • Alle munitie
  • Weapon Tints en Etched Finishes
  • Body Armor
  • Parachute Bags en Canopies

Overigens is de E3 bezig, het evenement waar onder andere games wordt aangekondigd. Rockstar heeft vooralsnog niets aangekondigd, mocht dat in de loop van het evenement nog gebeuren lees je het uiteraard in de nieuwssectie hier op het forum.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb net een potje gedaan, het is ergens wel een leuke mode en behoorlijk dynamisch, maar dat hele ge-PvP bevalt mij niet. De enige leuke modes zijn meestal die van de spelers zelf zoals Zentorno vs Snipers wat ik vroeger uitgebreid heb gespeeld en er zijn nog wel een stuk of 5 R*-created modes die wel leuk kunnen zijn, maar dit werkt gewoon niet.. Het zal vast ook te maken hebben met mijn skills, maar naar mijn mening zijn de physics er ook niet voor gemaakt. Daarnaast is het level design ook behoorlijk beperkt. Ze pakken meestal een stukje uit de map, pleuren wat containers en wagens ter cover ergens neer en that's it. Zo nu en dan spawn je gewoon in een grasveld en word je binnen een paar tellen opgeruimd. Ik zie zeker nog de charmes in van GTA:O nu ik het weer aan het oppakken ben, maar dat hele ge-PvP met al die deathmatches, adversaries en dergelijke werkt gewoon niet naar mijn mening nope.gifboos.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...