Jump to content

[Xbox One] Actieve gamers gezocht voor crew!


TR1PL3JAY

Recommended Posts

Yo whatsup? Ik ben Jay al best lange tijd fan van de rockstar series en heb in het verleden jarenlang Roleplay gespeeld op dedicated servers van SAMP (san andreas multiplayer) . Ben best een lange tijd er tussen uit geweest maar sinds kort weer bezig op de Xbox One. We spelen bijna elke dag als het kan vooral in de avond uren en zijn nog opzoek naar 1 of meerdere personen die ons wilt joinen in de heists/warehouse missies en andere gameplays en om af en toe gewoon wat te beleven.

Met warehouses doen we gewoon om de beurt elkaars warehouses vullen omdat het niet anders kan en bij elke heist doen we gewoon alles eerlijk verdelen.

De reden dat ik hier opzoek ben naar serieuze gamers is omdat we altijd terecht komen in sessies met mensen die niet serieus zijn en onze tijd eigenlijk verspillen.

Ook willen we de challenges van GTA behalen door alle heists in order met 1 crew te behalen. We zijn ervaren spelers maar hebben soms ook slechte dagen tussen zitten.

Als je onze crew wilt versterken stuur me dan even een bericht op XBL TR1PL3JAY of laat hier gewoon een bericht achter!

Thanks

Jay

Bewerkt: door TR1PL3JAY
Link to comment
Delen op andere websites

Ik versterk jullie graag. Alhoewel ik het idee heb dat je meer ervaren bent dan ik zal ik mijn best doen! :) Ik ben nu nog eventjes op vakantie maar ben over een weekje terug en klaar om het leven in GTA op te pakken haha Je kunt me alvast toevoegen als je wil: WAKALAKAJAKA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...