Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Hallo allemaal

Gistere, toen ik GTA 5 online aan het spelen was glitchte ik ineens uit mijn auto ik zag niks meer op men beeldscherm en ik kreeg daarna een lelijke hoed met dunce erop. Weet iemand hoe ik die hoed kan verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die hoed krijg je alleen als je zogeheten 'Bad Sport' bent. Dit wordt je door veel persoonlijke voertuigen van spelers op te blazen of uit jobs te gaan voordat ze zijn afgelopen. Als je dat niet hebt gedaan ben je waarschijnlijk het slachtoffer van een hacker/modder. In dat geval zou ik even contact opnemen met de Support afdeling van Rockstar via deze link.

Link to comment
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Tommie59 zei:

Die hoed krijg je alleen als je zogeheten 'Bad Sport' bent. Dit wordt je door veel persoonlijke voertuigen van spelers op te blazen of uit jobs te gaan voordat ze zijn afgelopen. Als je dat niet hebt gedaan ben je waarschijnlijk het slachtoffer van een hacker/modder. In dat geval zou ik even contact opnemen met de Support afdeling van Rockstar via deze link.

Danku Tommie het zal dat wel zij van de bad sport, gaat die hoed na de rijd terug weg?

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn bunker hebben mijn mensen besloten dat ze (eindelijk) een assault weapon Mk2 gaan onderzoeken (fijn, dat personeel naar je luistert. Dit zou ik eerst hebben gedaan, voorafgaand aan al die onzin als AA guns).

Als dit klaar is... wat doe ik daar dan mee? Hoe krijg ik mijn AR naar AR2?

 

En #2: Ik heb bij Ammu Nation Night vision gekocht. Ik heb ze wel ge-equipped (M --> Style --> Accessories)...maar hoe gebruik ik ze?

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Wollongong zei:

In mijn bunker hebben mijn mensen besloten dat ze (eindelijk) een assault weapon Mk2 gaan onderzoeken (fijn, dat personeel naar je luistert. Dit zou ik eerst hebben gedaan, voorafgaand aan al die onzin als AA guns).

Als dit klaar is... wat doe ik daar dan mee? Hoe krijg ik mijn AR naar AR2?

 

En #2: Ik heb bij Ammu Nation Night vision gekocht. Ik heb ze wel ge-equipped (M --> Style --> Accessories)...maar hoe gebruik ik ze?

#1 Dan heb je een MOC met een gun workshop nodig. Deze kan je kopen op Warstock.

 

#2 Via je Interactiemenu naar Style 》Accessoires 》 Gear en dan staat er rechtsonderin je beeld met welke knop je hem aanzet. (Op PS4 is het de springknop.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb genoeg gespaard voor de MOC, maar ik vraag me nu af of dat handig is. Zou ik niet beter eerst een centraler gelegen bunker aanschaffen? Dat moet haast wel tijd schelen vergeleken met de nu standaard rit van helemaal noord naar helemaal zuid...

Link to comment
Delen op andere websites

wollongong  het type bunker maakt niet uit. ok sommige liggen dichter bij de stad maar dan krijg je toch  missies die ver buiten af liggen. het zelfde als de bunker verder van de stat af ligt krijg je juist dat je naar de stad moet.

MOC is leuk, maar als je vaak alleen speelt heb je er buiten de wapen upgrades en voertuigen upgrades die je erin kan doen niet veel. ik heb mijn MOC alleen om de MK2 wapens (de upgrade van de wapens)  te kunnen gebruiken.

 

het is natuurlijk je eigen keuze wat je doet met je geld, maar denk goed na over wat je er mee doet. MOC is leuk als je met meer personen speelt als je alle turrets vrij hebt gespeeld  dan kun je er aardig mee kloten op andere spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

25 minuten geleden, coolguynl zei:

wollongong  het type bunker maakt niet uit. ok sommige liggen dichter bij de stad maar dan krijg je toch  missies die ver buiten af liggen. het zelfde als de bunker verder van de stat af ligt krijg je juist dat je naar de stad moet.

MOC is leuk, maar als je vaak alleen speelt heb je er buiten de wapen upgrades en voertuigen upgrades die je erin kan doen niet veel. ik heb mijn MOC alleen om de MK2 wapens (de upgrade van de wapens)  te kunnen gebruiken.

 

het is natuurlijk je eigen keuze wat je doet met je geld, maar denk goed na over wat je er mee doet. MOC is leuk als je met meer personen speelt als je alle turrets vrij hebt gespeeld  dan kun je er aardig mee kloten op andere spelers.

Hmm...

ik wist niet beter dan dat het alleen betere wapens opleverde. Toch even nalezen :) Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

9 minuten geleden, Wollongong zei:

Hmm...

ik wist niet beter dan dat het alleen betere wapens opleverde. Toch even nalezen :) Thanks

Mk2 wapens hoeven niet perse beter te zijn dan Mk1 wapens. Dit is een bijvoorbeeld:

Combat MG Mk1 heeft bullet damage van 45

Combat MG Mk2 met Armor Piercing heeft bullet damage van 47.

 

En speciale ammo zoals Armor Piercing bullets en alle andere behalve de gewone ammo is erg gelimiteerd en moet je vaak

je MOC oproepen om de speciale ammo te kopen.

En helaas heeft R* explosive ammo voor de Heavy Sniper Mk2 ook erg verzwakt waardoor je nu 5 keer een jet moet raken voor ie kapot gaat.

Dat wapen is dus nogal waardeloos geworden, voorheen moest je met de gewone Heavy Sniper ook 2 keer schieten op een speler voor ie dood ging en

dat is met de explosive ammo ook geworden sinds de nieuwe dlc.

Special ammo voor de Mk2 wapens zijn ook erg duur. Investeer in dingen waar jij wat aan hebt en wil.

 

Nog een toevoeging: de Avenger vliegtuig is ook een MOC en al je Gunrunning weaponized voertuigen kunnen ook Avenger MOC waardoor die MOC truck minder

tot geen bestaansrecht meer heeft. Alles wat de truck MOC kan, kan de Avenger MOC nog beter en handiger.

Je kan dus bijvoorbeeld je APC vervoeren in Avenger, autopilot aan, je APC instappen en uit de Avenger springen.

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, SilverRST zei:

Mk2 wapens hoeven niet perse beter te zijn dan Mk1 wapens. Dit is een bijvoorbeeld:

Combat MG Mk1 heeft bullet damage van 45

Combat MG Mk2 met Armor Piercing heeft bullet damage van 47.

 

En speciale ammo zoals Armor Piercing bullets en alle andere behalve de gewone ammo is erg gelimiteerd en moet je vaak

je MOC oproepen om de speciale ammo te kopen.

En helaas heeft R* explosive ammo voor de Heavy Sniper Mk2 ook erg verzwakt waardoor je nu 5 keer een jet moet raken voor ie kapot gaat.

Dat wapen is dus nogal waardeloos geworden, voorheen moest je met de gewone Heavy Sniper ook 2 keer schieten op een speler voor ie dood ging en

dat is met de explosive ammo ook geworden sinds de nieuwe dlc.

Special ammo voor de Mk2 wapens zijn ook erg duur. Investeer in dingen waar jij wat aan hebt en wil.

 

Nog een toevoeging: de Avenger vliegtuig is ook een MOC en al je Gunrunning weaponized voertuigen kunnen ook Avenger MOC waardoor die MOC truck minder

tot geen bestaansrecht meer heeft. Alles wat de truck MOC kan, kan de Avenger MOC nog beter en handiger.

Je kan dus bijvoorbeeld je APC vervoeren in Avenger, autopilot aan, je APC instappen en uit de Avenger springen.

Dat viel me inderdaad al op, van de sniper, echt kansloos, nu heb je er alsnog niets aan..

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, TryX zei:

Dat viel me inderdaad al op, van de sniper, echt kansloos, nu heb je er alsnog niets aan..

Inderdaad. Toen ik resupply deed voor mijn bunker, ging een speler mij snipen met zijn explosive ammo en was ik nog niet.

Wel vloog mijn character even een 1 meter in de lucht en viel en zodra ik op ging staan, kon ik met gemak wegrennen en bleef gewoon leven.

Dat ding is gewoon helemaal nutteloos. En bovendien had hij 4 of 5 schoten nodig om mijn Deluxo te vernietigen.

 

 

12 uur geleden, Wollongong zei:

Dat is Heist spul, toch?

 

Mwa, niet per se want je kan je Avenger ook opvragen wanneer je CEO/MC bent. Waarom zou je de MOC truck opvragen als de Avenger beter is.

Je kan Avenger gewoon kopen zonder dat je per se de nieuwe heists moet doen, tenzij je kortingen wilt op de nieuwe Doomsday voertuigen.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

de avenger is dan ook wel tig keer duurder dan de  moc en je moet zelf ook nog eens goed kunnen vliegen. trouwens in je moc kun je ook voertuigen vervoeren alleen moet je de  bay er voor hebben dat zal zo bij de avenger ook wel zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...