Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

3 uur geleden, TryX zei:

2. Die krijgen wel salaris, 5000 en wat RP, ook wanneer je missies doet of shipments afrond krijgen zij een bedrag. Dit gaat overigens niet ter koste van hetgeen wat jij krijgt.

3. Je kan hem direct kopen, echter als CEO zijnde krijg je hem er gratis bij.

Hoi, TryX, die Buzzard is écht niet gratis hoor... 25K per keer, meer dan ik per craterun verdien, zeg maar... je krijgt wel een BeeJee XL cadeau. Klinkt spannend, tot je ontdekt dat het slechts een (niet al te snelle) auto is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 minuten geleden, Wollongong zei:

Hoi, TryX, die Buzzard is écht niet gratis hoor... 25K per keer, meer dan ik per craterun verdien, zeg maar... je krijgt wel een BeeJee XL cadeau. Klinkt spannend, tot je ontdekt dat het slechts een (niet al te snelle) auto is.

Zie mijn vorige reactie:

Citaat

 

Als je de Buzzard hebt gekocht, kunnen jij en je associates het gratis laten bezorgen en dat voor altijd. Heb je geen Buzzard gekocht, kost het je en je associates 25k$ per keer.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, SilverRST zei:

@Gijs1983

Jazeker inderdaad. De Insurgent Pick-up en Technical zijn op zich wel de goedkoopste want upgraden kost iets van 200k$ en worden deze je Personal Vehicles

waardoor je ze in elke garage kunt opslaan en ook nog eens kunt gebruiken in heists setups. Dus Pegasus bellen is niet meer nodig!

En wanneer je dan alle researches hebt geunlocked voor Insurgent Pick-up, upgrade je Insurgent dan alleen met Medium Armor, Minigun en Proximity Mines.

Full armor zorgt er namelijk voor je geen een wapen kunt gebruiken wanneer jij en andere spelers in de Insurgent zitten.

Alleen de gunner kan schieten. Met Medium Armor kan je wel handwapens gebruiken en de gunner is ook redelijke beschermd.

Toen je werd lekgeschoten door iemand, zat ie achter de gun of achter het stuur. Als bestuurder kan je nog wel schieten en misschien bedoelde je dat.

Ik schiet namelijk ook vaak spelers lek wanneer ik achter het stuur zit. Alhoewel ik graag proximity mines plaats bij LSC in LS :D

 

Nee, hiervoor hoeft je Insurgent pick-up niet aangepast te zijn. Ik speel het op PC maar het knop waarmee je je voertuig instapt, dat knop ingedrukt houden.

In Humane labs - Insurgents en Series A - Weed krijg je een melding welke knop het is om de gun te kunnen gebruiken.

 

@Wollongong

2- MC medewerkers krijgen geld na iedere resupply en sale missie, ze krijgen dus wel salaris.

Ceo associates krijgen geld op zak en MC prospects zijn geld op hun bank.

 

3- Je kan de Buzzard attack chopper al direct kopen. Indien je nog geen hangar hebt, dien je de Pegasus te bellen

maar dat doet bijna bijna niemand als je ceo bent want je kan je Buzzard namelijk requesten via Interaction Menu. Securoserv,

Vehicles Abilities of iets in die zin, klik op je op je Buzzard en wordt het direct geplaatst. Als je de Buzzard hebt gekocht,

kunnen jij en je associates het gratis laten bezorgen en dat voor altijd. Heb je geen Buzzard gekocht, kost het je en je associates 25k$ per keer.

Buzzard attack chopper is dus een onmiskenbare investering en zou deze direct kopen, ook als je precies genoeg hebt.

Toen ik werd lekgeschoten was hij alleen. Ik ben erachter gekomen dat je eerst op de pick-up moet klimmen en dat je dan gunner kunt zijn door het driekhoekje ingedrukt te houden. Beetje jammer dat dat niet kan wanneer je achter het stuur zit. Ik kan em ook niet verkopen, denk ik, dus dan houd ik em maar.

Ik moet eerst dus de workshop toevoegen aan de trailer en dan kan ik een mijn personal vehicle maken zodat ik em in mijn garage kan plaatsen. En zo zijn we weer paar miljoen/vele uren gamen verder........

Link to comment
Delen op andere websites

47 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Vraagje: stel ik ga met mijn vrienden in mijn MOC de legerbasis in waar mijn hangaar staat, dan krijg ik geen politie. Maar hoe zit het met de personen die in mijn MOC zitten?

Die krijgen geen Wanted level mits ze bij jou in de organisatie zitten.

(Wellicht dat dat ook geldt voor MC maar dat weet ik niet zeker.)

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, Gijs1983 zei:

Toen ik werd lekgeschoten was hij alleen. Ik ben erachter gekomen dat je eerst op de pick-up moet klimmen en dat je dan gunner kunt zijn door het driekhoekje ingedrukt te houden. Beetje jammer dat dat niet kan wanneer je achter het stuur zit. Ik kan em ook niet verkopen, denk ik, dus dan houd ik em maar.

Ik moet eerst dus de workshop toevoegen aan de trailer en dan kan ik een mijn personal vehicle maken zodat ik em in mijn garage kan plaatsen. En zo zijn we weer paar miljoen/vele uren gamen verder........

Typisch R* helaas. En dat je eerst moet klimmen op de pick-up Insurgent is echt een heel rare logica. Zijn we soms apen geworden of zo?? :puh:

Nja, ik wel want ik maak Insurgents kapot met de Oppressor :D En als ik te voet ben, gebruik ik mijn trouwe minigun.

Pegasus vehicles "kan" je niet verkopen, ook weer een van de meest domste keus aller tijden. Upgraden naar personal vehicle kost ongeveer 200k$.

Dat is een schijntje tegenover de domme paywall aka researches.

 

35 minuten geleden, Wollongong zei:

Nóg meer vragen:

Wat is wage bonus bij associates? Waar komt dat geld vandaan? Hoe stel ik dit (als CEO) in?

 

Dat is niet in te stellen. Associates krijgen per 10 of 15 minuten betaald en dat begint vanaf 5,000 of meer en max is 10,000 en wanneer het 2x $ event is, max 20,000.

En als jij als CEO dood gaat, wordt hun salaris ingekort omdat ze hebben gefaald de CEO te beschermen.

 

We moeten vanavond CEO/MC doen. Gisteren kapte mijn verbinding ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, SilverRST zei:

Dat is niet in te stellen. Associates krijgen per 10 of 15 minuten betaald en dat begint vanaf 5,000 of meer en max is 10,000 en wanneer het 2x $ event is, max 20,000.

En als jij als CEO dood gaat, wordt hun salaris ingekort omdat ze hebben gefaald de CEO te beschermen.

 

We moeten vanavond CEO/MC doen. Gisteren kapte mijn verbinding ermee.

Heh? Maar hoe kan het dan dat ik soms een offer op 0% krijg, soms 20% of zelfs 70%?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteren ook ingame gesteld, maar alle input is welkom.

 

Inmiddels heb ik:

Appartement met heist room

Kuruma

Kantoor + Medium warehouse + vehicle warehouse

Buzzard (yay)

 

Wat zal ik nu eens aan Sinterklaas vragen?

 

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, Gijs1983 zei:

Bij Warstock kun je kiezen uit heel wat leuk speelgoed. Waar heb je nou het meeste aan, aangezien het allemaal een lieve duit kost?

 

Gr Gijs

Dat verschilt per speler want iemand heeft vast alle Warstock voertuigen en anderen hebben een paar.

 

Warstock voertuigen die goed zijn:

 

- Oppressor. Dit is eigenlijk de beste want je bent overal snel ter plekke en zeker erg handig als je een MC hebt of een MC prospect bent.

- Duke'O death. Een heel goede Mad Max styled voertuig waar je andere spelers mee kan lekschieten en deze is prima bestand tegen RPG's en Homing RPG.

  Ook heeft de Hydra/Lazer er soms moeite mee om de Duke'O Death kapot probeert te maken. (Al tig keer meegemaakt)

  Spelers kunnen je niet snipen van achter en ook niet je van achter dood schieten met hun Micro-SMG, minigun en AP Pistol dus achteruit rijden en hun dood schieten.

- Insurgent Pick-up en deze upgraden naar Insurgent Pick-up Custom zodat deze je Personal Vehicle word, dus die Pegasus kan oprotten.

- SUV Insurgent, deze kom je niet vaak tegen maar slechte voertuig is het zeker niet.

- APC. Als je alleen bent in APC, zorg er dan wel voor dat je je APC zo parkeert dat het moeilijk is voor andere spelers om jou te raken en

  en dan de gun kunt gebruiken.

- Weaponized Tampa. Deze is alleen helaas wel heel goed met alle wapens upgrades.

 

Slechtste Warstock voertuigen:

 

- Alle Special vehicles, geen idee wat R* heeft zitten roken maar in ieder geval moet het iets buitenaards zijn om op het idee Special Vehicles te bedenken.

- Dump. Tja, het woord zegt al en het kost je 1 miljoen drollen, absoluut nutteloos en ook nog eens Pegasus shit.

- Postal Op van:clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...