Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, Wollongong zei:

Hoe komt het dat de homing missiles van mijn heli altijd net misschieten?

Homing missiles van Buzzard schieten meestal mis omdat ze heel snel vooruit gaan. Dus als NPC vijanden naar jouw kant op rijden, schieten de missiles altijd mis.

Link to comment
Delen op andere websites

27 minuten geleden, SilverRST zei:

Homing missiles van Buzzard schieten meestal mis omdat ze heel snel vooruit gaan. Dus als NPC vijanden naar jouw kant op rijden, schieten de missiles altijd mis.

 

Het is eerder dat de vijand mijn raketten voorblijft (ik was trouwens aan het oefenen op spelers. Politie lukt prima)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 24-11-2017 om 20:46, Wollongong zei:

 

Het is eerder dat de vijand mijn raketten voorblijft (ik was trouwens aan het oefenen op spelers. Politie lukt prima)

Je begrijpt wel dat echte spelers echte mensen zijn en niet NPC's? Dat zijn twee totaal verschillende dingen die je absoluut niet met elkaar moet vergelijken...

Gisteren vloog ik in een Lazer jet en kon de homing missile van een speler met gemak ontwijken.

 

En bovendien kan je spelers hun homing missiles laten blokkeren door een flare in de lucht te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, SilverRST zei:

Je begrijpt wel dat echte spelers echte mensen zijn en niet NPC's? Dat zijn twee totaal verschillende dingen die je absoluut niet met elkaar moet vergelijken...

Gisteren vloog ik in een Lazer jet en kon de homing missile van een speler met gemak ontwijken.

 

En bovendien kan je spelers hun homing missiles laten blokkeren door een flare in de lucht te schieten.

 

Ja, zoveel begrip van het spel had ik nog net... maar toch snap ik er niets van. In Dogfights zijn mijn missiles ruwweg in 50% raak. In freeroam nooit. Maar zodra iemand op mij schiet, ben ik bye-bye. Overigens geen flares (zowel niet bij mij als de tegenstander).

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Wollongong zei:

 

Ja, zoveel begrip van het spel had ik nog net... maar toch snap ik er niets van. In Dogfights zijn mijn missiles ruwweg in 50% raak. In freeroam nooit. Maar zodra iemand op mij schiet, ben ik bye-bye. Overigens geen flares (zowel niet bij mij als de tegenstander).

 

In freeroam is het anders dan in Dogfights. De nieuwe adversary modes zijn sowieso al behoorlijke shit maar freeroam is echt wel anders.

In Dogfights moeten jullie allemaal zeker blijven vliegen? Zo ja, dan is dat logisch. In freeroam rijden spelers ook op het land.

Vigilante en Ruiner2000 hebben een zeer precieze missiles en die raken heel vaak hun targets. Oppressors hebben dezelfde missiles precisie als Buzzard of Homing RPG.

 

Je kan jezelf soms beschermen met een flaregun. Zorg wel ervoor dat je in een armored voertuig rijd zoals Insurgent en of Duke'O Death

en zodra een buzzard of een hydra missiles op je afkomt, schiet dan een flare in de lucht. Flaregun kan je kopen in wapenwinkels.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, SilverRST zei:

In freeroam is het anders dan in Dogfights. De nieuwe adversary modes zijn sowieso al behoorlijke shit maar freeroam is echt wel anders.

In Dogfights moeten jullie allemaal zeker blijven vliegen? Zo ja, dan is dat logisch. In freeroam rijden spelers ook op het land.

Vigilante en Ruiner2000 hebben een zeer precieze missiles en die raken heel vaak hun targets. Oppressors hebben dezelfde missiles precisie als Buzzard of Homing RPG.

 

Je kan jezelf soms beschermen met een flaregun. Zorg wel ervoor dat je in een armored voertuig rijd zoals Insurgent en of Duke'O Death

en zodra een buzzard of een hydra missiles op je afkomt, schiet dan een flare in de lucht. Flaregun kan je kopen in wapenwinkels.

Met andere woorden... de buzzard was weggegooid geld :(

Nou, lekker dan. Vervolgvraag, die misschien ook hetzelfde antwoord geeft: de workshop in de hangar (met grove korting, dus toch maar gekocht): wat doet die eigenlijk. Ik lees dat je vliegtuigen kunt customizen als personal vehicle, maar bij het stuk van de vervanging snap ik het even niet. Is dat bedrag van $1000 voor elke keer dat je crasht, of eenmalig per vliegtuig?

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, ms4ms zei:

2de video geupload over beste manier om geld te verdienen. Iemand enige tips om betere videos te maken en om een groter publiek te behalen???

Alvast bedankt

 
 

De content is op zich goed, maar probeer je voice over iets meer enthousiasme mee te geven en ietsje minder alsof je het voorleest. Enthousiasme doet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Wollongong zei:

Met andere woorden... de buzzard was weggegooid geld :(

Nou, lekker dan. Vervolgvraag, die misschien ook hetzelfde antwoord geeft: de workshop in de hangar (met grove korting, dus toch maar gekocht): wat doet die eigenlijk. Ik lees dat je vliegtuigen kunt customizen als personal vehicle, maar bij het stuk van de vervanging snap ik het even niet. Is dat bedrag van $1000 voor elke keer dat je crasht, of eenmalig per vliegtuig?

 

Buzzard is geen weggegooid geld, hoor. Je weet alleen niet hoe je het spel moet spelen.

CEO gebruik je alleen om snel ergens naar toe te vliegen zoals voor CEO en of naar de andere kant van het land moet en niet om het tegen speler te gebruiken.

Er zijn namelijk al betere speelgoed tegen Buzzards.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een luchtvoertuig koopt dan kan je deze laten bezorgen door Pegasus. Als je hem dan in je hangar zet, wordt het een persoonlijk voertuig. Als je een workshop hebt kan je je vliegtuig/heli modificeren. Bij voertuigen die al in het spel zaten kan je vaak alleen de kleur aanpassen, maar bij voertuigen die zijn toegevoegd met de Smugglers run dlc heb je meer opties zoals de motor verbeteren, bepantsering toevoegen en op sommige voertuigen de mogelijkheid om er wapens en flares op te zetten.

 

Omdat het dan een persoonlijk voertuig is kost het geld als hij kapotgaan. Als je persoonlijke vliegtuig of heli kapot gaat kost het je $1000 om een nieuwe te krijgen. Dit gaat via Mors Mutual Insurance; net als met je auto's. :)

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Tommie59 zei:

Als je een luchtvoertuig koopt dan kan je deze laten bezorgen door Pegasus. Als je hem dan in je hangar zet, wordt het een persoonlijk voertuig. Als je een workshop hebt kan je je vliegtuig/heli modificeren. Bij voertuigen die al in het spel zaten kan je vaak alleen de kleur aanpassen, maar bij voertuigen die zijn toegevoegd met de Smugglers run dlc heb je meer opties zoals de motor verbeteren, bepantsering toevoegen en op sommige voertuigen de mogelijkheid om er wapens en flares op te zetten.

 

Omdat het dan een persoonlijk voertuig is kost het geld als hij kapotgaan. Als je persoonlijke vliegtuig of heli kapot gaat kost het je $1000 om een nieuwe te krijgen. Dit gaat via Mors Mutual Insurance; net als met je auto's. :)

Kosten de auto's me ook geld bij een crash dan? Ik dacht dat je eenmalig een bedrag moest betalen voor een eeuwigdurende verzekering...

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Wollongong zei:

Kosten de auto's me ook geld bij een crash dan? Ik dacht dat je eenmalig een bedrag moest betalen voor een eeuwigdurende verzekering...

Wanneer je moet betalen als je je auto terug wilt:

- als jij expres je auto kapot maakt door 'm ergens in een rivier te dumpen omdat je teveel lijken hebt, of sticky bomb erop hebt gegooid en het kapot hebt gemaakt,

  raket erop af hebt geschoten, met je buzzard erop hebt geprobeerd te landen maar dit helaas tragisch is verlopen (vliegbrevet halen is lastig :P)

  kortom: je moet alleen geld betaling wanneer jij je auto expres hebt kapot gemaakt.

 

Wanneer je niet hoeft te betalen:

- expres kapot gemaakt tijdens heisten, je auto in de oceaan te dumpen, buzzard erop gaan landen

- in sommige gevallen hoef je niet te betalen tijdens CEO/MC/hangar missies

- wanneer andere spelers je auto kapot hebben gemaakt, betalen zij dus de kosten

- voor special vehicles hoef je zeker niet te betalen (fuck these special onzin, absoluut waardeloos en geen nut en rotten alleen maar in vehicle warehouse)

 

En wat hangar betreft, tja dat gaat allemaal enorm veel geld kosten en dat het beter is om alleen te gaan grinden met carsales.

Bunker is zeker wel leuk en succesvolle sale is gauw +1miljoen $. Hangar missies, nope, die zijn helemaal klote.

Je kan overigens liveries kopen voor de Dodo en het ook painten, verder zijn meeste bestaande vliegtuigen en helis alleen paintable.

Maar Smuggler's Run is de meest mislukte troep aller tijden, gigantische cashgrab en veel overpriced troep, Bombushka bijvoorbeeld.

En de Nokota, wat dus eigenlijk Rustler is, had al vanaf dag 1 in het spel moeten maarja, R* logic he.

Dus, als je weinig tot geen interesse hebt in hangar samen met de hangar voertuigen, zou ik absoluut geen hangar gaan kopen

en lekker je bezig houden met car sales en eventueel bunker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...