Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

3 uur geleden, Gijs1983 zei:

Mocht je op het moment dat je je bunker sale wilt gaan doen alleen zijn in de sessie kun je beter een andere ingaan waar meer spelers aanwezig zijn?

Je krijgt dan meer geld maar het risico dat je alles kwijtraakt doordat een speler alles opblaast en dat je alles kwijt bent is ook vele vele malen groter.

Persoonlijk zou ik het risico niet nemen.

 

2 uur geleden, Wollongong zei:

De kutrussen zijn weer bezig...

ineens is AL mijn munitie weg. Hoe kan ik dit voortaan voorkomen?

 

Ik heb dit de laatste tijd met mijn SMG munitie, ik hou ongeveer 300 patronen over elke keer. Ik denk dat het een bug is in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 uur geleden, Gijs1983 zei:

Mocht je op het moment dat je je bunker sale wilt gaan doen alleen zijn in de sessie kun je beter een andere ingaan waar meer spelers aanwezig zijn?

Je moet alleen dan wel geluk hebben dat de lobby niet moordlustig is en dat je vrienden online zijn.

Alleen de sale gaan doen is nooit een goed idee. En je moet vooral het lef hebben om de bunker sale te doen in een ietwat drukke lobby.

Persoonlijk doe ik bunker sale wel in drukke lobby.

 

7 minuten geleden, Tommie59 zei:

Je krijgt dan meer geld maar het risico dat je alles kwijtraakt doordat een speler alles opblaast en dat je alles kwijt bent is ook vele vele malen groter.

Persoonlijk zou ik het risico niet nemen.

 

Ik heb dit de laatste tijd met mijn SMG munitie, ik hou ongeveer 300 patronen over elke keer. Ik denk dat het een bug is in de game.


SMG schijnt vaak bugged te zijn, vooral de Combat MG MkII en SMG MkII want ik kan de Combat MkII vaak niet gebruiken wanneer

ik in een heli zit en SMG MkII ook vaak niet gebruiken als ik op een boot ben.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, SilverRST zei:


SMG schijnt vaak bugged te zijn, vooral de Combat MG MkII en SMG MkII want ik kan de Combat MkII vaak niet gebruiken wanneer

ik in een heli zit en SMG MkII ook vaak niet gebruiken als ik op een boot ben.

Ik heb inderdaad de SMG MKII, maar de problemen zijn recent terwijl ik dat wapen al veel langer had. Ik zal in ieder geval eens proberen wat er gebeurd als ik de SMG weer terugbouw. :tu: 

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Tommie59 zei:

Ik heb inderdaad de SMG MKII, maar de problemen zijn recent terwijl ik dat wapen al veel langer had. Ik zal in ieder geval eens proberen wat er gebeurd als ik de SMG weer terugbouw. :tu: 

Mocht je vrienden hebben die ook de MkII wapens hebben, vraag aan hun of ze bijvoorbeeld SMG MkII kunnen gebruiken op de boot.

Ik vroeg het en hij kon het gebruiken, terwijl ik steeds alsmaar door me wapens scrolde dat de SMG MkII maar niet tevoorschijn komt.

Dit is denk in relatie tot de ontbrekende Mk ammo bug in sommige gevallen. Non-MkII hebben er geen last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij was het echt alles...pistolen, smgs, assault, explosief, melee... ALLE wapens waren ineens weg...

 

Nog een vraag: Wat moet Dom van me? Die gast blijft maar bellen, maar er verschijnt niets op de kaart en hij neemt ook nooit op.

 

En nog eentje: stel dat je altijd supplies koopt voor je business. Valt er dan nog winst te maken? Hoeveel % van je omzet gaat naar inkopo als je niet jat?

 

En om het af te leren: tot nu toe kreeg ik auto's altijd gratis vervangen van de verzekering. Maar nu net moest ik ineens 6500 betalen voor mijn Kuruma. Waarom is dat ineens?

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Wollongong zei:

Bij mij was het echt alles...pistolen, smgs, assault, explosief, melee... ALLE wapens waren ineens weg...

 

Nog een vraag: Wat moet Dom van me? Die gast blijft maar bellen, maar er verschijnt niets op de kaart en hij neemt ook nooit op.

 

En nog eentje: stel dat je altijd supplies koopt voor je business. Valt er dan nog winst te maken? Hoeveel % van je omzet gaat naar inkopo als je niet jat?

 

En om het af te leren: tot nu toe kreeg ik auto's altijd gratis vervangen van de verzekering. Maar nu net moest ik ineens 6500 betalen voor mijn Kuruma. Waarom is dat ineens?

Als Dom heeft gebeld gaat er een parachute jump knipperen op je kaart. Dom is een adrenalinejunkie die vaak base Jumps doet.

 

Ja, zelfs als je alle supplies koopt maak je nog winst. Wat precies de marges enz. zijn weet ik niet.

 

Dit was altijd al. Waarschijnlijk heb je nu je auto zelf gesloopt.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer gebeld door Dom, maar niets op de map. Wat een douche.


Anyway, weer een nieuwe vraag:

Wordt de mechanic betaald per voertuig? M.a.w.... kan ik misschien beter mijn garage legen en nutteloze auto's lozen om mijn rekeningen terug te brengen?

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, coolguynl zei:

nee je betaalt gewoon een vast bedrag per ingame dag voor de  mechanic. dit maakt niet uit hoeveel auto's je hebt

Hm, ik zag ergens dat iemand $50pd betaalde. Ik zit op ruim 300

 

En nog eentje: bunker research. Goed idee, of niet? Zijn het enkel unlocks (waarvan een minderheid zinnig), of zit er nog iets anders achter (winstpotentie)?

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Wollongong zei:

Hm, ik zag ergens dat iemand $50pd betaalde. Ik zit op ruim 300

 

En nog eentje: bunker research. Goed idee, of niet? Zijn het enkel unlocks (waarvan een minderheid zinnig), of zit er nog iets anders achter (winstpotentie)?

De kosten van je mechanic zijn afhankelijk van hoeveel garages je hebt. Hoe meer garages, hoe meer geld Johnny wil. Volgens mij is het $50 per garage.

 

Er zitten hele nuttige unlocks tussen, maar die zijn op de Ballistic armor na allemaal voor voertuigen die je eerst moet kopen zoals de APC of Weaponized Tampa. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de nieuwe munitie types vind ik wel leuk. Maar om nu 40 nutteloze Researches te doen voor een paar nuttige is ook zo wat...

 

$50 per garage kan niet kloppen, ik heb appt + garage, MC+garage, CEO+garage en één losse garage. Dat zou dan 200 moeten zijn.

 

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...