Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

55 minuten geleden, MamavanSam zei:

Hallo,

 

Mijn zoon heeft gisteren een Great White Shark Cash Card gekregen en daarmee een heel aantal huizen, appartementen, garages enz gekocht. Nu stond hij ineens heel verdrietig bij me want al wat hij had gekocht was ineens verdwenen?! Weet iemand toevallig hoe dit komt, zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden? ;-) Groetjes van een bezorgde mama

Hallo welkom op het forum :) 

 

Vreemd dat de gekochte content is verdwenen. Normaal gesproken horen dit soort aankopen opgeslagen te worden in de opslag van Rockstar Games. Wat je kunt proberen is een ticket openen op de support website van Rockstar Games. Op deze pagina is het mogelijk een aanvraag in te dienen. Je hebt hier wel een Social Club account voor nodig. Het is handig om alles gewoon in het Nederlands te typen. Je zult namelijk sneller geholpen worden. Met je aanvraag moet je o.a. invullen op welk spel het probleem zich afspeelt en wat precies het probleem is:

  • Game = Grand Theft Auto Online
  • Issue Type =  Missing Items

Hopelijk levert het iets op. Succes! 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, PrioX said:

Hallo welkom op het forum :) 

 

Vreemd dat de gekochte content is verdwenen. Normaal gesproken horen dit soort aankopen opgeslagen te worden in de opslag van Rockstar Games. Wat je kunt proberen is een ticket openen op de support website van Rockstar Games. Op deze pagina is het mogelijk een aanvraag in te dienen. Je hebt hier wel een Social Club account voor nodig. Het is handig om alles gewoon in het Nederlands te typen. Je zult namelijk sneller geholpen worden. Met je aanvraag moet je o.a. invullen op welk spel het probleem zich afspeelt en wat precies het probleem is:

  • Game = Grand Theft Auto Online
  • Issue Type =  Missing Items

Hopelijk levert het iets op. Succes! 

Bedankt voor deze info, ga ik zeker doen! Heel erg bedankt voor de hulp!

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Vraagje. Als je een vliegtuig hangar koopt op de militaire basis mag je dan overal komen en rijden/landen zonder dat je wanted level krijgt? 

Ja, zolang je niet begint te schieten/iets steelt krijg je geen wanted level. 

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Gijs1983 zei:

Hallo,

 

Is het mogelijk om spelers te blokkeren zodat ze niet kunnen mee doen aan een missie omdat ze bijv halverwege stoppen wat erg irritant is.

Gr Gijs

Jazeker. Druk op "home" (PC), vind de speler en dan zie je een blokje "ignore"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag mbt de CEO/VIP work en challenges. Stel je bent met 4 verschillende organisaties in een sessie en één organisatie start een VIP work/challenge op, kunnen de andere organisaties ter gelijkertijd dan ook een VIP work/challenge starten of staan dan alle organisaties stil omdat die ene organisatie met iets bezig is?

 

Bij voorbaat dank voor het antwoord

Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Ik heb een vraag mbt de CEO/VIP work en challenges. Stel je bent met 4 verschillende organisaties in een sessie en één organisatie start een VIP work/challenge op, kunnen de andere organisaties ter gelijkertijd dan ook een VIP work/challenge starten of staan dan alle organisaties stil omdat die ene organisatie met iets bezig is?

 

Bij voorbaat dank voor het antwoord

Als ik me niet vergis moeten de andere organisaties wachten tot de ene de activiteit heeft afgerond. Of dat ook het geval is met challenges weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, Clawfinger75 zei:

Ik ben opeens bad sport geworden voor meer dan twee jaar, kan een hacker dat doen? 

Twee jaar is wel erg lang. De kans is dus groot dat een hacker dit gedaan heeft. Via deze pagina kun je op de support website van Rockstar Games een ticket openen (je moet hier wel voor ingelogd zijn) en aangeven dat een hacker je in een bad sport lobby heeft geplaatst. Als het goed is helpen ze je daarmee. Het is aangeraden om je ticket in het Nederlands te typen. Zo zal je sneller geholpen worden. ;) 

 

Kortgeleden heeft een ander lid hetzelfde probleem gehad en is door Rockstar geholpen. Hier is desbetreffende topic te zien. 

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, PrioX zei:

Twee jaar is wel erg lang. De kans is dus groot dat een hacker dit gedaan heeft. Via deze pagina kun je op de support website van Rockstar Games een ticket openen (je moet hier wel voor ingelogd zijn) en aangeven dat een hacker je in een bad sport lobby heeft geplaatst. Als het goed is helpen ze je daarmee. Het is aangeraden om je ticket in het Nederlands te typen. Zo zal je sneller geholpen worden. ;) 

 

Kortgeleden heeft een ander lid hetzelfde probleem gehad en is door Rockstar geholpen. Hier is desbetreffende topic te zien. 

Gisteren een ticket aangemaakt in het Nederlands , ik ben benieuwd. Toen ik een lobby bad sport bezocht kreeg ik meteen zakken met geld op mijn kop... paar honderd miljoen. Ik heb ze niet op mijn bank gezet dus daar kunnen ze me niet op pakken. Ze blijven staan bij mijn zakgeld😅

Bewerkt: door Clawfinger75
Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-3-2018 om 06:06, Wollongong zei:

Jazeker. Druk op "home" (PC), vind de speler en dan zie je een blokje "ignore"

Dank je

 

Op 6-3-2018 om 21:32, PrioX zei:

Twee jaar is wel erg lang. De kans is dus groot dat een hacker dit gedaan heeft. Via deze pagina kun je op de support website van Rockstar Games een ticket openen (je moet hier wel voor ingelogd zijn) en aangeven dat een hacker je in een bad sport lobby heeft geplaatst. Als het goed is helpen ze je daarmee. Het is aangeraden om je ticket in het Nederlands te typen. Zo zal je sneller geholpen worden. ;) 

 

Kortgeleden heeft een ander lid hetzelfde probleem gehad en is door Rockstar geholpen. Hier is desbetreffende topic te zien. 

En hoe snel zou Rock* kunnen reageren? Ik heb hun vorige week gemaild en tot nu toe alleen hiervan bevestiging gehad

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, Gijs1983 zei:

En hoe snel zou Rock* kunnen reageren? Ik heb hun vorige week gemaild en tot nu toe alleen hiervan bevestiging gehad

Dit is moeilijk te zeggen. Maar wanneer je een ticket in het Nederlands typt is het vaak binnen een paar dagen geregeld, zo heb ik begrepen. Maar het zou best kunnen dat ze het lang laten liggen. Ik heb ook zelden een antwoord gekregen. Maar dat was wanneer ik in het Engels een ticket had geopend. 

 

Misschien een nieuw ticket openen wanneer het te lang duurt?

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Gijs1983 zei:

En hoe snel zou Rock* kunnen reageren? Ik heb hun vorige week gemaild en tot nu toe alleen hiervan bevestiging gehad

Ik heb daarnet antwoord gehad dit antwoorden ze.      

Bedankt voor het contacteren van Rockstar Support.

Onze excuses voor het ongemak. Uw probleem is doorgestuurd naar de juiste afdeling. Houd er rekening mee dat alle problemen worden behandeld op de volgorde dat ze zijn binnen gekomen. Bedankt voor uw geduld.

Mocht u in de tussentijd verdere technische vragen of problemen hebben, aarzel niet om op dit bericht te reageren.

Met vriendelijke groet,

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

En nu al opgelost                  

 
 
 

MARCH 8, 2018

 

Hallo Kurt,

Bedankt voor uw geduld.

Het spijt ons dat u in de Bad Sports Pool bent gezet. Na uw aanvraag te hebben onderzocht, hebben wij een zogeheten 'Bad Sport Override' uitgevoerd, wat ervoor zou moeten zorgen dat u weer normaal zo moeten kunnen spelen. Het kan zo zijn dat u nog steeds de melding krijgt dat u in de Bad Sports Pool zit of dat u nog steeds een Dunce Hat op heeft. Mocht u het bericht ontvangen, kunt u deze negeren en de Dunce Hat kan verwijderd worden in kledingwinkels.

Mocht u toch nog steeds problemen hebben met de Bad Sports Pool, aarzel dan niet om opnieuw met ons contact op te nemen en wij zullen zo snel mogelijk weer bij u terug komen.

Wij wensen u nog heel veel speelplezier in GTA Online en een mooie avond.
 
Met vriendelijke groet,

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...