Jump to content
Bassieboy35

Nieuwe Red Dead map gelekt(?)


Waar was Rockstar Games op de E3? Ze zouden er toch 'groots' zijn? Ik denk dat deze twee vragen zich in de hoofden van vele Rockstar fans ronddwaalden afgelopen week. Sommigen, waaronder ik, waren er zeker van dat er een nieuwe Red Dead aangekondigd zou worden. Niet gebeurd, maar dat betekent niet dat het spel niet in de maak is. Hoe de map eruit gaat zien zou best wel eens volgens onderstaande foto zijn die @Phoenyxar tipte. Uiteraard moet dit wel met enige voorzichtigheid worden benaderd, zolang Rockstar niets bevestigd weten we niet als dit een hoax is of niet.

gallery_123064_235_88760.jpg

De mogelijke Red Dead map.

Wat als eerste opvalt is de stad New Bordeaux. De plek waar ook Maffia III zich afspeelt, alleen dan veel later. Volgens de bron zou deze Red Dead zich een paar eeuwen voor Red Dead Redemption (rond 1900) moeten afspelen. Dit valt enigszins terug te zien dat de spoorlijn bij Great Plains er niet is, waar dat in Red Dead Redemption wel zo was. Dit is overigens meteen weer iets opvallends, omdat de Great Plains dus ook in Red Dead Redemption zat. Het Zuid-Westelijke gedeelte is eigenlijk het Noord-Oostelijke gedeelte voor Red Dead Redemption. Om een beeld te geven hoe het origineel en deze map met elkaar verbonden zijn:

gallery_123064_235_176787.jpg

Zoals te zien, veel meer water op deze map dan bij Red Dead Redemption. Zou je dit keer wél kunnen zwemmen is de vraag. Wat denk jij, zou dit de werkelijke map worden van een nieuwe Red Dead?

Bron: Techradar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er was hier inderdaad wat "hoax" talk over, maar volgens een internet bron van R* was het wel echt (ookal kan dit natuurlijk ook best een hoax zijn, maar het scheen wel gefactcheckt te zijn).

Als RDR2 uitkomt ga ik hier sowieso wel speciaal een PS4 voor kopen als het moet. Heb 1 gespeeld en was echt 1 van de allerbeste sandbox games die ik gespeeld heb :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eén van de redenen waarom ik denk dat het echt kan zijn is door wat de kaart is. Het lijkt eerder een kaart die de developers gebruiken dan een mooie kaart gemaakt door een fan of fanbase. Het bevat namen, locaties en game-elementen... in tegenstelling tot de vele fan-gemaakte meer topografische kaarten. Het feit dat het een immens lelijk ding is met vooral praktische aangeduide zaken doet mij vermoeden dat dit echt is. Wat we er verder dan mee zijn is een vraag, want het blijft een gestyleerde kaart met weinig verder detail, weinig handig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets later of iets eerder, andere gamenieuws bronnen dan deze neem ik niet tot me, dus ik ben evengoed zeer erkentelijk voor de genomen inspanning om deze op vermoedens gestalde nieuwsgaring hier te expositioneren. :koffie:

Ik ben benieuwd. Begint steeds meer te komen wat een next gen console in de toekomst onvermijdelijk lijkt te maken.. Dit zou er voor mij één zijn. De map geeft een grote indruk, zogezegd. En de suggestie dat er gezwommen kan worden.. I really don't care, maar ik zou inderdaad ook die conclusie kunnen trekken! :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...