Jump to content
ERRWINS

GTA:Online Power Play update beschikbaar!


actual_1466522721.jpg

In de nieuwe update van GTA:Online op de PS4, Xbox one en PC, genaamd Power Play, zijn er power-ups die de regels van oorlogvoering veranderen. Het geeft spelers een kans om zichzelf of vrienden een flinke boost te geven met speciale mogelijkheden, of je kunt natuurlijk je vijand gaan dwarsbomen!

Power-ups

De effecten van de zes power-ups zijn tijdelijk. Het is dus handig als je ze perfect gaat timen. De power-ups zijn:

  • Beasted: Transformeer in een beest en gebruik speciale powers zoals onzichtbaarheid, super jump en super kracht.
  • Zoned: Een slowmotion power-up dat effect heeft op alle spelers. Dit geeft snipers de ideale kans om hun slag te slaan.
  • Doped: Laat je vijand heerlijk stoned worden met deze power-up. Hier krijgen ze vast en zeker een flinke kater van.
  • Raging: Laat je woede gaan en zorg voor extra schade bij je vijand. De schade die je aanricht, krijg je als leven erbij.
  • Flipped: Hiermee zijn alle controls van je vijanden omgekeerd. Heerlijk verwarrend!
  • Dark: Zorgt ervoor dat je teamleden niet meer te zien zijn op de radar.

Elke speler kan maar één power-up per keer gebruiken, maar je kunt ze wel combineren met je teamgenoten om het maximale eruit te halen!

Nieuwe supercar: De Grotte X80 Proto

De update van vandaag heeft ook een nieuwe supercar, zoals eerder al in het GTA:Online subforum te lezen was. Het is een brute auto met beestachtige motor en volledig getuned voor totale dominantie. Uiteraard zeer geschikt voor speciale cargo bezorgingen of om te ontsnappen van de politie!

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er vet uit! Awesome dat dat oude lettertype en die ouderwetse mega grote pickups er zo in zitten, dat geeft de Powerplay echt een retro tintje.

Wat ik er niet helemaal uit kan halen is of je deze powerups nu op ieder speltype gaat treffen, of dat powerplay een nieuw speltype is wat wordt toegevoegd? En daarmee bijvoorbeeld de freeroam niet beïnvloed?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Grotti X80 Proto ziet eerlijk gezegd uit alsof zwervers een vuurtje probeerde te maken met plastic afval en dan vervolgens met de resten er nog iets leuks van probeerde te maken. Dit soort wagens zullen de wilde dromen zijn van sommigen hier, maar dat zijn mijn dromen niet..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar blijft op deze manier wel hun eigen chronologie breken. De FMJ, de Turismo R, de X80... vallen allemaal na de gemeende periode waar V zich afspeelt.

Ohja, GTA: Online speelde zich inderdaad vóór de Single Player (2013) af.

Verder vind ik dit een afschuwelijke auto: het ziet er nep uit en past niet in het straatje van GTA.

Ik had deze auto eerder verwacht in de GAT V-pack van Saints Row 4 :7

Bewerkt: door JustDoIt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Grotti X80 Proto ziet eerlijk gezegd uit alsof zwervers een vuurtje probeerde te maken met plastic afval en dan vervolgens met de resten er nog iets leuks van probeerde te maken. Dit soort wagens zullen de wilde dromen zijn van sommigen hier, maar dat zijn mijn dromen niet..

LOL! Om het simpel en kort te houden want moet erg lachen om je reactie :D

En inderdaad, echt een zeer spuuglelijke auto. Wtf, R*, hebben jullie soms 3 jarige designers ingehuurd of zo??

Dat GTA Online ziet er verschrikkelijk kinderachtig uit vind ik. GTA is niet meer wat het toen was.

En verder +1 @ Big Boss.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...