Jump to content

[vraag] zou iemand mij hiermee kunnen helpen [afbeelding]


ole23

Recommended Posts

hallo forum leden,

ik ben van plan om een youtube kanaal te beginnen en dit is totaal niet bedoelt als reclame ofzo

maar ik heb een afbeelding gemaakt voor de banner van mijn kanaal alleen als ik die wilt uploaden naar youtube zegt hij dat die te small is en aangezien ik wijnig verstand hebt om de foto nog verder uit te vergroten ook omdat ik hem met paint hebt gemaakt dacht ik dan vraag ik het wel op dit forum.ik had het wel al twee keer geprobeert om via een website de afbeelding te vergroten maar toen zei youtube steeds dat hij te klein is.

op een pagina van YouTube zegt dat de afbeelding 2560 wide and 1440 tall moet zijn maar als ik op de pagina kijk waar je de afbeelding moet uploaden zegt hij dat die 2048 pixels wide en 1152 pixels tall moet zijn

maar dat zijn twee verschillende maten.

dus weet misschien jullie welke grote het beste is voor de banner want hij moet wel gewoon goed erop staan.

ik dacht eerst van ik doe niet moeilijk over de grote en ben gewoon naar een bekende youtuber gegaan en had een print screen gemaakt van zijn banner op de hoop gelijk goed te zitten met de grote maar ik denk dat hij veel groter moet zijn.

zouden een van jullie zo aardig willen zijn om de afbeelding voor mij uit te vergrotten?

http://i66.tinypic.com/e0lxzo.png

mvg micha.

Link to comment
Delen op andere websites

oVo8RNV.jpg

edit, foutje gefixt

Zoiets?

Ik heb je originele afbeelding genomen en die vergroot naar de maximale afmetingen. Heel duidelijk is 'ie dus niet. Misschien dat je originele bestanden groter zijn, dan kan ik je daar wel mee helpen. Of evt iemand anders natuurlijk. Succes ermee ;)

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

oVo8RNV.jpg

edit, foutje gefixt

Zoiets?

Ik heb je originele afbeelding genomen en die vergroot naar de maximale afmetingen. Heel duidelijk is 'ie dus niet. Misschien dat je originele bestanden groter zijn, dan kan ik je daar wel mee helpen. Of evt iemand anders natuurlijk. Succes ermee knipoog.gif

in ieder geval bedankt. alleen jammer dat YouTube nog steeds zit te melken over dat hij te small is best wel vreemd. want het is wel de afmeting toch?
Link to comment
Delen op andere websites

De verhouding was bijna hetzelfde maar met 4k/retina-schermen etc vereist men steeds weer groter afbeeldingen.

Heb je de originele bestanden die in je header gebruikt hebt nog? Als die groter zijn kan het resultaat beter zijn ;)

Oja, opzich niet heel vreemd van Youtube. Want volgens mij zat je afbeelding net over de 1000 pixels breed. Te smal dus.

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...