Jump to content

[EK 2016] Achtste finales - Dag 3


JasonStatham

Recommended Posts

De laatste twee wedstrijden van de achtste finales staan vandaag op het schema:

[table=simple]18:00 | Italië - Spanje | Saint-Denis, Paris

21:00 | Engeland - Ijsland | Nice[/table]

Om zes uur hebben we de kraker van deze ronde, Italië gaat de strijd aan met Spanje; Een reprise van de finale van 4 jaar geleden die Spanje wist om te zetten in een 4-0 overwinning. De Italianen kruipen maar al te graag in de underdogrol en vanuit die positie weten ze vaak vriend en vijand te verassen. Hun kracht zit in de sterke verdediging en dat is waarmee ze het elke grootmacht op dit toernooi maar al te lastig kunnen maken. Na het debacle van 2014 zal La Furia Roja uiteraard alles op alles zetten om de titel te prolongeren en met een Iniesta die nog steeds op de top van zijn kunnen balt, draait de machine nog steeds vaak naar behoren. Het verlies tegen Kroatië kwam als een verassing, maar soms is zo een wedstrijd nodig om de spelers op scherp te stellen.

De laatste wedstrijd van de achtste finales is die tussen Engeland en Ijsland. Hier kan ik niet zo veel over zeggen.

Wie gaat er door en wie gaat er naar huis? Wie gaat er :dans: en voor wie houdt het feestje op nopompom.gif?

Eindelijk een wedstrijd waarin de traditionele top het uitvecht, ik denk dat we allemaal wel sinds de loting uitkijken naar Italië - Spanje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    12

  • aron24

    7

  • _Night-Men_

    6

  • Dutchy3010

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb wel zin in de wedstrijd Spanje - Italië, maar ik denk dat er weinig doelpunten gaan vallen. 2 teams met een sterke verdediging. Dan heb je Spanje zonder echte spits, Italië wat het tot nu toe vooral moest hebben van de omschakeling. Ik denk dat het wel een lange wedstrijd kan worden zonder echte doorbraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Italië is gewoon gruwelijk om aan te zien(wel gruwelijk efficiënt, daar niet van), dus ik hoop dan ook vurig dat Spanje doorgaat. Al mogen ze daarbij wel niet op achterstand komen, een achterstand tegen Italië haal je gewoonweg niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond ze anders vrij aardig tegen België, Zweden was volgens mij wat minder, Ierland niet gezien.

Leuke wedstrijd tot nu toe.

Aardig ja, mooi totaal niet. Na hun eerste goal enorm in blok gespeeld en collectief sterk verdedigd en als dat niet lukte professioneel kaartje pakken. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dat vind ik juist wel iets hebben. De bus parkeren vind ik niets aan, maar dat doet Italië ook niet echt. Ze gaan wel volop verdedigen, maar proberen toch nog vaak te counteren en rossen de bal niet gewoon richting het middenveld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...