Jump to content

[PS4] Furious Online 04-07-2016


JasonStatham

Recommended Posts

Zoals beloofd nog de playlist-uitslag:

uitslag.png

psn-bronze-trophy.png

De bronzen trofee gaat naar Skullz die een aantal solide races had, ik durf niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij ook de tweede of derde race nog gewonnen? In ieder geval, overtuigend op #3.

psn-silver-trophy.png

Schimmelzicht overtuigde ook door tweemaal een race te winnen! Topcoureur zolang hij geen checkpoints mist blij.gif

psn-platinum-trophy.png

Het moge duidelijk zijn, Nolms; Heer & Meester. Chapeau!

Nogmaals, erg blij met de positieve reacties, hou de meetingplace in de gaten voor een volgende editie! smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Goed om te horen! smile3.gif

Als de races geen/weinig Trackmania-achtige praktijken bevatten doe ik ook mee!

Hoe zit het met de auto; moet je die al in je bezit hebben of 'krijg' je die?

Ik ben nog een leek, weinig gespeeld emo.gif

Ja, je kan dan gewoon uit alle bolides uit een bepaalde klasse kiezen. Vorige keer heb ik het gebruik van Custom Vehicles uitgezet, omdat dat mensen een flink voordeel kan geven tijdens 't racen. Die zijn namelijk dan meestal getuned waardoor ze sneller optrekken, iets beter sturen, beter remmen et cetera. smile3.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Tranquilo mi amor.

Nog niet zo van stapel lopen. Eerst moet management een datum prikken en een net zo afschuwelijke banner maken als in de openingspost en een titel bedenken voor de sequel en een playlist samenstellen en dan een nieuw topic maken en de meeting adverteren :)

In de tussentijd kan jij aan de lopende band wat vrije trainingen gaan uitvoeren clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...