Jump to content

[EK 2016] Voor wie juich je nu?


SpacyColours

Voor wie juich je nu?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik juich nu voor:

    • Portugal
      1
    • Wales
      3
    • Duitsland
      7
    • Italië
      2
    • Frankrijk
      1
    • IJsland
      4
    • Niemand
      3


Recommended Posts

Nu België helaas is uitgeschakeld zullen we met ons allen voor een ander land moeten juichen. Wie wordt het? Speel je het veilig en juich je voor de Mannschaft of Les Bleus? Juich je voor een underdog als Wales of IJsland? Komt je gunfactor te liggen bij een gevaarlijke outsider als Portugal of Italië? Óf kan het je helemaal niets boeien en blijf je lekker neutraal alle wedstrijden volgen?

Ik ben gezwicht voor het teamspel van IJsland, het land dat zich qua support deze week waarschijnlijk stukken groter kan wanen dan ooit, maar over het algemeen ben ik redelijk neutraal. Ieder van de zes mag van mij het toernooi winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand en iedereen, zoals altijd juich ik een goed spel aan en de rest kan me een biet wezen.

En in dat goede spel wordt ik natuurlijk extra opgefleurd als het gewoon allemaal goed ergens loopt. Een verdediger die z'n sliding perfect inzet, ongeacht de score; een keeper die goed uitkomt en een bal stopt of een voetballer die wat sportieve ferociteit en kwaliteit toont in plaats van onsportief theaterspel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het liefst zie ik Italië, Wales of IJsland winnen. Maar als het één van de andere drie landen wint, vind ik het ook prima. Wales-IJsland zou wel een heerlijke finale zijn, puur om even aan te geven hoe belachelijk het EK is :schater:. Ook zou ik Wales-Italië heerlijk vinden. Deze ploegen geven alles wat ze hebben en dat doen ze samen. Ze vormen hechte band en dat is veel mooier om te zien. Al zal ik het noet erg vinden als Duitsland(Neuer en het centrale duo _O_ )Frankrijk(Payet, Pogba en Griezmann _O_ ) of Portugal(Ronaldo _O_ en een uitstekende spelende Pepe) wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Met pijn in mijn hart: Duitsland. Die heb ik als wereldkampioen in mijn poule.

Moest je bij jullie de wereldkampioen invullen om de voetbalkenners van de rest te kunnen onderscheiden ofzo? confused2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Met pijn in mijn hart: Duitsland. Die heb ik als wereldkampioen in mijn poule.

Moest je bij jullie de wereldkampioen invullen om de voetbalkenners van de rest te kunnen onderscheiden ofzo? confused2.gif

Dat was een instinkertje op het formulier. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...