Jump to content
ERRWINS

De mooiste GTA V Snapmatic kiekjes XIV!


gallery_32909_245_86551.png

De laatste editie was op 18 januari dus is het tijd voor een nieuwe editie, dacht ik zo. In de vorige editie won @JustDoIt met zijn prachtige kiekje met 9 van 28 stemmen. Het was een nek aan nek race met @GolfG60. Maar toch heeft het kiekje van JustDoIt maanden lang als omslagfoto gediend op onze Facebookpagina. Het is tijd om deze te vervangen voor een nieuwe! Welke van de volgende kandidaten wordt het?

De stemmingen staan op volgorde van de snapmatics dus wacht niet langer en stem op jouw favoriet in de poll!

med_gallery_32909_245_33257.jpg

Tommie59 geniet van een prachtige zonsondergang.

med_gallery_32909_245_87409.jpg

PrioX laat zien hoe prachtig de natuur kan zijn.

med_gallery_32909_245_63574.jpg

FrankyFourFingers schuilde en schoot dit prachtige plaatje in een pakhuis.

gallery_32909_245_29514.jpg

Asphyxiated laat zien dat San Andreas ook vervuild.

med_gallery_32909_245_1049.jpg

coolguynl is erg trots op zijn wagen!

med_gallery_32909_245_10237.jpg

PrioX laat ons op een unieke wijze zien hoe geniaal GTA V eigenlijk is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hele mooie kiekjes, en zoals altijd ook dit keer weer heel divers. Bij mijn keuze heb ik moeten kiezen tussen die van FFF en de tweede van PrioX; FFF heeft op een hele mooie manier de laagstaande zon gevangen, op een zeer artistieke locatie. Je moet net toevallig op dat tijdstip daar zijn, en hopen dat de zon goed staat en er geen bewolking hangt. Die van PrioX, twee mannen die aan het water zitten, roept mij mij vragen op; kennen ze elkaar, is het een geplande ontmoeting of niet? Zitten ze daar in stilte uit te kijken over het water of hebben ze een gesprek? Het intrigeert me, en daarom kies ik voor deze foto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...