Jump to content
Bassieboy35

GTA V spelen op 4k resolutie!


@Dexist tipte mij van de week over een nieuwe mod die zou gaan uitkomen. Deze mod genaamd Redux verbetert de graphics van GTA V voor de PC. Je moet hierbij denken aan 4k resolutie, verbeterde weersomstandigheden, gedetailleerdere schaduw en een realistischer omgeving. Hieronder zie je de eerste vrijgegeven beelden van de mod zoals die eruit gaat zien. (vanaf 4:23) Naast de verbeterde graphics verbetert de mod ook de kwaliteit en hoeveelheid van de politie, kan je personages uit het spel op straat tegen komen en is de voetganger-dichtheid aangepast. Momenteel is de site niet bereikbaar vanwege onderhoud, maar de release date is in ieder geval 26 augustus.

Ga jij de mod installeren zodra die uit is?

Bron: Redux

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

4K op GTA5 is niets nieuws hoor, Bas. Dat is namelijk al standaard, en sinds de release, in het spel aanwezig!

De meeste spelers zullen niet met 4k spelen omdat hun pc daar niet goed genoeg voor is, deze mod kan het toch iets makkelijker maken. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4K op GTA5 is niets nieuws hoor, Bas. Dat is namelijk al standaard, en sinds de release, in het spel aanwezig!

De meeste spelers zullen niet met 4k spelen omdat hun pc daar niet goed genoeg voor is, deze mod kan het toch iets makkelijker maken. knipoog.gif

Nou nee, deze mod vraagt alleen maar meer van de GPU('s, wat je wel nodig hebt voor 4K) dan hey standaard spel. Met deze mod is het dus veel zwaarder, en moet je dus een betere PC hebben om het spel met deze mod te spelen met acceptabele frame ratjes en in 4K.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4K textures, waarmee men textures van 4096x4096 pixels bedoelt vermoed ik, is wel wat anders dan 4K resolutie. De textures in SA waren doorgaans 32x32 pixels. Geen idee wat de gangbare norm is in GTA V. :puh: Mijn GTX 760 zal het in ieder geval niet trekken, maar ik ben wel van plan om binnenkort een GTX 1070 te kopen wanneer de aftermarket non-founders kaarten eindelijk in de winkels liggen. :)

@Jesper: in de videobeschrijving staat dat er twee GTX 980 kaarten en een i7 gebruikt werden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou nee, deze mod vraagt alleen maar meer van de GPU('s, wat je wel nodig hebt voor 4K) dan hey standaard spel. Met deze mod is het dus veel zwaarder, en moet je dus een betere PC hebben om het spel met deze mod te spelen met acceptabele frame ratjes en in 4K.

Oh oke, ik dacht dat de mod nog boven de capaciteit van GTA V zelf kon zitten. Mijn excuses!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meh, om GTAV op 2160p te kunnen spelen op 60FPS (4K is 4096*2160 en niet 3840*2160) moet je wachten tot GTX3080Ti.

Zelf heb ik een 4770, 780 en 16GB dus voorlopig blijf ik op de peasant resolution 1080p.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jullie hoeven de hele mod trouwens niet te installeren. Als je alleen de verbeterde weersomstandigheden wil, hoef je enkel de .xml files te installeren

en de rest kan je weglaten. Overigens kan je ook de voertuigen/peds variatie mods installeren als je dat ook wil.

De textures mods zijn nergens voor nodig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...