Jump to content

wat spaargeld vergaard en nu?


Vinnie4451

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum (Belg) en PS4 speler. Ik heb een eigen crew met nog 2 vrienden.

Ik speel sinds ong. een half jaar gta online en heb tot nu enkel jobs (races, missies, ...) gespeeld. Hiermee heb ik inmiddels level 50 bereikt en zo'n 1.400.000 $ vergaard, dit allen op een correcte en eerlijke manier.

Naast 1 auto (een rammelkar in vergelijking met wat ik soms zie rondrijden) heb ik geen enkele eigendom (zelf geen garage :cab: ).

Hierbij enkele vragen voor ik verder ga:

1. eigenlijk wou ik sparen voor het grootste kantoor van 4.000.000 $ maar nu vraag ik mij af of dit echt nodig is, want als ik dit kantoor vergelijk met die van bijv. 1.000.000 dan zit er mij weinig verschil op (waarschijnlijk enkel het uitzicht maar daar koop je niets mee)? Klopt dit? Wat raden jullie aan? In wat investeer ik m'n verzamelde geld nu best?

2. als je dan je eigen kantoor hebt kan je dan makkelijker meer geld binnenhalen dan bijv. met het spelen van een job? Zoja iemand info over hoe dit gaat?

3a. sinds ik 1.000.000 $ heb merk ik ook dat ik VIP work kan starten. Echter is me dit niet echt succesvol. Ik wou bijv. met de cargoobob een container gaan halen maar werd door andere spelers continu uit de lucht geschoten? Komt dit omdat ik geen bodyguards heb of moet ik dit anders aanpakken? Ook andere opdrachten liepen heel slecht af, mijns inziens omdat ik dit alleen moest aanpakken. Klopt dit of hebben jullie tips?

3b. Ik zie dat er op VIP work een tijdslimiet staat, hoe kan deze ingesteld worden, ik zie dat ik dit 's avonds niet kan spelen met m'n kameraden terwijl het in de namiddag wel beschikbaar is? Of kan dit gespeeld worden wanneer ik wil, zoja hoe?

Alvast dank voor jullie antwoorden. Ik kijk er naar uit!

Mvgr,

Vinnie4451

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een kantoor wilt kopen zou ik inderdaad die van 1 miljoen pakken, ik had het duurste gekocht met alle opties erop en 2 grote warenhuizen.

Ik heb nog steeds een paar miljoen verlies en ben die kratjes verzamelen ondertussen wel beu, je kunt er ongetwijfeld wel mee verdienen maar er gaat wel veel tijd inzitten dus ik zou als ik jou was met het goedkoopste beginnen.

Ook kunnen andere spelers jou pakketjes vernietigen, ook als je ze wilt gaan verkopen.

Een hoop van dat VIP gebeuren kun je ook in je eentje in een invite of friends only sessie doen, CEO missies kun je alleen in een publieke sessie doen.

Als VIP word ben je dat voor 4 uur, dan moet je 12 uur wachten voordat je dat weer kunt doen.

Je kunt dat verder niet instellen maar als je een kantoor koopt en CEO word ben je ook VIP en kun je al die missie's ook doen en heb je geen tijdslimiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed begrijp ben je nog niet zo heel ver. En wellicht je 2 maten ook niet. Ik kan je/jullie aanraden om wel een huisje te kopen of appartement. Als je de wat goedkopere kiest heb je in ieder geval een aantal slots om auto's / motoren / fietsen in te zetten. Wanneer je namelijk je GTA $ wat wil opkrikken is dit zeer goed te doen met races, en wanneer je in een aantal klasses een auto hebt en die auto soep je op bij je local Pay 'n Spray, dat is de kans groot dat je ook races gaat winnen. Je kan met je maten die races gaan doen zodat de competitie niet gelijk heel sterk is vanuit een invite only boxje.

Kortom, mijn advies is; laat de VIP/CEO boel nog even voor wat het is, en begin bij het begin. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Ik speel gta 5 online nu een paar maanden, maar zoveel geld als jullie beschrijven heb ik nog bij lange na niet. Heb nu een garage gekocht en je moet natuurlijk je wapenarsenaal beetje op peil houden, maar zit nu bijna op een $100.000 laat staan op $1 miljoen.

Iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik speel gta 5 online nu een paar maanden, maar zoveel geld als jullie beschrijven heb ik nog bij lange na niet. Heb nu een garage gekocht en je moet natuurlijk je wapenarsenaal beetje op peil houden, maar zit nu bijna op een $100.000 laat staan op $1 miljoen.

Iemand tips?

probeer (met evt hulp van vrienden) eerst flink te ranken tot de 100. Op 100 moet je de goede missies wel unlocked hebben (trash talk, chopper tail, rooftop rumble). Probeer deze met zoveel mogelijk spelers te doen, met meer mensen krijg je meer geld. Ook een goede tip is om heists te doen met een team dat je kan vertrouwen. Een stapje verder is de criminal mastermind challenge waar je $10.000.000 voor krijgt, maar dit is dan wel het ultieme. Probeer gewoon met je vrienden zoveel mogelijk missies te doen. Het kost tijd maar je krijgt er wat voor terug. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel mogelijk het laatste deel van de laatste heist (Pacific Standard job) joinen, dat levert pas écht wat op.

Liefst op niveau hard, en minstens 15% deel krijgen. Maar meer is beter uiteraard.

En het levert ook nog aardig wat RP op.

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...