Jump to content

Bulletproof wagen


headbanger007

Recommended Posts

Hi,

ik heb dus die armored wagen van GTA V (die je gebruikt bij een heists) maar zo bulletproof is die dan toch weer niet want blijkbaar kan ik gewoon door de ruit heen neergeknald worden.

Ik zoek dus deze wagen: insurgent gta V

HVY-Insurgent-GTA-Online.jpg

maar wanneer kan ik hem kopen?

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

De Insurgent die je op de foto ziet is te koop voor $675.000 nadat je The Humane Labs Raid volbracht hebt. De Insurgent is inderdaad niet helemaal bulletproof, spelers kunnen je namelijk gewoon doodschieten via de ruiten. De Insurgent kan wel meerdere explosies tegenhouden zonder dat het voertuig explodeert.

De Kuruma is wel bulletproof. Maar de Kuruma kan geen explosies tegenhouden. Deze auto is te koop voor $95.000 $525.00 nadat je The Fleeca Job volbracht hebt. smile3.gif

Edit: Bedankt Tommie! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hi!

De kuruma, juist die heb ik al maar blijkbaar kunnen sommige spelers gewoon los door mijn ruit heen schieten. Niet echt normaal lijkt me of is het een hack van hen?

Wellicht het beste bewijs:

video iframe:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/v93W62LO5K8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Bewerkt: door headbanger007
Link to comment
Delen op andere websites

dat is bij elke armored car dat je door de ruiten kan schieten alleen bij de kuruma is het een stuk lastiger omdat de gaten zo klein zijn. maar zoals G4mefreak zei het is mogelijk om iemand te doden met 1 kogel door een kuruma ruit. alleen moet diegene dan wel verdomd goed kunnen schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...