Jump to content

Nieuwe GTA's mogen zich in het verleden afspelen


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik denk dat het serieus heel erg vet zou zijn om eens in de jaren '50 te spelen. Maar wat ik me vooral af vraag; ga je dan niet meer richting de andere games free-roamings die zich in die tijd afspelen met de bijbehorende sfeer en feel? Ik denk dat de seventies misschien wel het verste terug is wat ze moeten doen, dat zweverige hippie-gebeuren kan best tof uitpakken, maar nog eerder gaat denk ik serieus te veel op andere games lijken. Toekomst moeten ze zeker niet doen, lijkt me helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    2

  • Guardian1980

    2

  • Nyltje

    2

  • Lars

    2

Ik denk dat de seventies misschien wel het verste terug is wat ze moeten doen, dat zweverige hippie-gebeuren kan best tof uitpakken

San Fierro met daarin honderden versies van The Truth, dat zou een bijzondere game worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn ideale GTA mocht maken zou ik weer naar Vice City gaan.

Toen herbeleefden we de jaren 80.

Misschien is het cool om een Vice City in het heden te krijgen in GTA VI.

Then again: Dan is het eigenlijk een hedendaagse Miami :{

Dan misschien in de jaren 90 ? Na de gebeurtenissen van Tommy ?

Wel interessant misschien, omdat we er dan eigenlijk achter komen hoe het verder is gegaan met Tommy.

Vooral omdat dit nog steeds een big fat question mark is.

Dan komen we er ook achter wie Ken Rosenberg aan de telefoon had in The Introduction.

In ieder geval zou ik Vice City wel weer willen zien, na de gebeurtenissen van 1986. dus misschien de 90's of anders in het heden.

Ik hoop dat er dan in ieder geval wel wat dingetjes hetzelfde blijven als een soort herinnering aan Vice City in de jaren 80. Bijv. Malibu Club die nog helemaal hetzelfde is gebleven. Of de Oceanic die af en toe nog eens op de weg te vinden is. PEDs die denken dat ze nog in de jaren 80 leven, te herkennen aan hun kleding en kapsels.

Zou in ieder geval wel leuk zijn om weer wat nieuws te zien nadat alle laatste GTA'S zich in de tegenwoordige tijd afspelen.

Ik hoef in ieder geval geen GTA te zien die zich in de toekomst afspeelt :kots: :kots:

Gewoon lekker realistisch blijven.

Ook hoeven we naar mijn mening niet terug naar de middeleeuwen ofzo.

Voor mijn idee is de jaren 70 het verste dat ze voor mij terug kunnen gaan in de tijd.

Bewerkt: door -Pietelientje
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk lijkt mij Red Dead Redemption de game als je echt in het verleden wil gaan, GTA zou gewoon zo moeten blijven, GTA SA vondt ik wel geinig met de storyline van die politiemannen enz. Ik vind het altijd wel leuk als ze er zo iets insmijten gebaseerd op de echte wereld

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk lijkt mij Red Dead Redemption de game als je echt in het verleden wil gaan, GTA zou gewoon zo moeten blijven, GTA SA vondt ik wel geinig met de storyline van die politiemannen enz. Ik vind het altijd wel leuk als ze er zo iets insmijten gebaseerd op de echte wereld

Volgens mij zijn dusver alle GTA's gebaseerd op de echte wereld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de seventies misschien wel het verste terug is wat ze moeten doen, dat zweverige hippie-gebeuren kan best tof uitpakken

San Fierro met daarin honderden versies van The Truth, dat zou een bijzondere game worden.

Bijvoorbeeld! Maar het lijkt me ergens ook wel vet om begin jaren 60 te spelen, San Fierro, Alcatraz dat nog open is en dat het dan deel uitmaakt van de storyline, dat je daar gevangen komt te zitten, moet proberen te overleven door missies te doen met corrupte guards en cellmates. En dat je dan bij sluiting vrij komt of whatever. Lijkt me ergens ook wel vet!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vind het beide wel wat hebben.

Het lijkt me ook wel vet om een GTA te hebben die ergens in 1970/1980/1990 begint, en eindigt in "nu". Beetje idee van dat de protagonist iets verteld over zijn leven, wat hij vroeger heeft gedaan e.d.

Dat lijkt me inderdaad ook cool. Dat kost dan wel veel moeite om een detailed open world te maken.

Bewerkt: door JJ-B
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ik zie graag weer eens een GTA in het verleden, zo rond de jaren 80 of zo. Ben benieuwd wat R* ervan kan maken nu de technologie flink vooruit is gegaan sinds bijvoorbeeld GTA Vice City.

GTA's mogen zich dus zeker in het verleden afspelen. Al zou ik niet verder teruggaan als de jaren 60.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb altijd wel goed vertrouwen erin dat R* het beste ervan maakt, ongeacht de tijd en setting, dus van mij mag het wel :P

Een grote uitdaging natuurlijk, maar wat mij wel heel vet lijkt is een enkele locatie en dan meerdere acts/saga's met telkens grote sprongen in de tijd vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...