Jump to content

Help kom nie verder


timo12599

Recommended Posts

Hoewel het begrijpelijk is dat je graag snel verder wilt, kan het soms wat langer duren dan een paar uur voordat je een antwoord krijgt op je vraag. Je zult dus even geduld moeten hebben. Extra topics aanmaken of na een paar uur een post als ''Iemand?'' plaatsen heeft doorgaans weinig nut (en is bovendien verboden), dus ik wil je verzoeken om dat voortaan niet meer te doen. Ik heb je extra topic daarom ook verwijderd.

Ikzelf heb weinig verstand van GTA V, dus ik kan je helaas niet helpen met dit probleem. Wel wil ik je graag verwijzen naar het Missieoverzicht dat staat op de WikiGTA-pagina van GTA V, misschien dat je daar wat aan hebt. smile3.gif

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Meestal staat er op je radar (pijljte naar beneden drukken) bij Micheal, Trevor of Franklin een cijfertje. Dan zou je in hun telefoon kunnen kijken wat het volgende is. Verder kun je ook kijken bij Missieoverzicht welke missie je als laatst hebt gedaan en wat er aan gaat komen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...