Jump to content

The Norman Show - Robbery


Cowmet

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Recentelijk heb ik even wat lol gehad met Gta en mijn video editor.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets doe dus feedback zal erg welkom zijn.

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Bewerkt: door Cowmet
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich leuk verhaal, moest wel ff lachen.

Ik denk dat je de camerastandenpunten wat beter kunt doen, het is nu steeds de game cam.

Het verhaal duidelijker vertellen. Laat het beeld en geluid beter met elkaar samenwerken. (of tekst in beeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich leuk verhaal, moest wel ff lachen.

Ik denk dat je de camerastandenpunten wat beter kunt doen, het is nu steeds de game cam.

Het verhaal duidelijker vertellen. Laat het beeld en geluid beter met elkaar samenwerken. (of tekst in beeld)

Dankjewel voor de feedback!

Gister heb ik wat tutorials gekeken voor de rockstar editor dus ik ga nu bij de volgende aflevering proberen deze punten te verbeteren.

Deze tips zijn trouwens echt heel bruikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt je humorchromosoompkes gevonden, leuke video en duidelijk een creatieve geest! :tu:

Ik sluit me aan bij de camerastandpunt-tip. Daarnaast denk ik dat inderdaad het verhaal wat je op het laatst vertelt wat meer begeleidend beeld mag hebben, bijvoorbeeld die oude vrouwen snel in beeld? Je muziekkeuze is helemaal goed, sluit mooi aan! Daar hoef je niks aan te veranderen, onderbuikgevoel was het goede! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hahahah ik vond t persoonlijk een kort maar sterk en grappig verhaal. alleen het einde had me wel even.. met name die 3 oude vrouwtjes.

Tof dat je het leuk vond!

Altijd leuk om te horen.

Je hebt je humorchromosoompkes gevonden, leuke video en duidelijk een creatieve geest! thumbsup2.gif

Ik sluit me aan bij de camerastandpunt-tip. Daarnaast denk ik dat inderdaad het verhaal wat je op het laatst vertelt wat meer begeleidend beeld mag hebben, bijvoorbeeld die oude vrouwen snel in beeld? Je muziekkeuze is helemaal goed, sluit mooi aan! Daar hoef je niks aan te veranderen, onderbuikgevoel was het goede! thumbsup2.gif

Thanks voor je feedback.

Het maakt me erg blij en helpt mij om te horen dat je het grappig vond en wat je goed vond.

Ik zal inderdaad wat meer begeleidend beeld toevoegen, das een goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...