Jump to content

GTA 5 - LSPDFR


StefanGTAGamer

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb al een tijdje GTA 5, maar ik had hem uit gespeeld en begon een beetje saai te worden.

Toen zag ik op youtube een filmpje van LSPDFR.

Dus ik heb LSPDFR gedownload en alles en ik start dus GTA op met RAGEPLUGINHOOK.

Dan moet hij laden en daarna kom ik dus in GTA (Dat ik kan lopen en zo)

Maar dan moet je op F4 drukken, dus dat doe ik.

Dan komt er een soort doorzichtig schermpje met allemaal zinnen.

Daar meot je als het goed is wat intypen om LSPDFR aan te zetten.

Wie weet wat ik moet doen?

Met vriendelijke groet,

Stefan

Bewerkt: door StefanGTAGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Eens je het spel hebt opgestart (via RagePluginHook) zie je normaal gezien Police logo's op je kaart verschijnen.

Daar dien je naartoe te gaan om in dienst te gaan, iets opstarten via F4 is niet nodig.

Edit: Oeps, ik dacht bij GTAV te zitten, dus bovenstaande kan ik niet bevestigen ^. Post mag verwijdert worden.

Edit2: Stefan, speel je GTAIV of V? Je hebt je topic namelijk in IV: Technische problemen geplaatst, terwijl je in je bericht het enkel hebt over V.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Eens je het spel hebt opgestart (via RagePluginHook) zie je normaal gezien Police logo's op je kaart verschijnen.

Daar dien je naartoe te gaan om in dienst te gaan, iets opstarten via F4 is niet nodig.

Edit: Oeps, ik dacht bij GTAV te zitten, dus bovenstaande kan ik niet bevestigen ^. Post mag verwijdert worden.

Edit2: Stefan, speel je GTAIV of V? Je hebt je topic namelijk in IV: Technische problemen geplaatst, terwijl je in je bericht het enkel hebt over V.

Ohw oeps,

Ik had dit niet gezien, kan ik dit veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...