GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Narukami

Haal OWN uit de belangrijke blogs

16 berichten in dit onderwerp

Dag lui,

Tijdens het browsen in de 'Blogs' van het forum zie ik dat OWN nog steeds bij de belangrijke blogs staat. I.p.v. die spotlight te geven aan een dode blog, geef hem aan een andere actieve blog, zoals Inactief'. Het interesseert me niet zoveel welke blog er wel komt te staan, maar een dood project moet daar niet meer staan. Wat vind de rest van het gepeupel? Voor of tegen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Voor.

Misschien anders een idee om 'belangrijke blogs" te veranderen in "(recent) actieve blogs". En vanzelfsprekend hier de blogs vermelden die veel of recent actief zijn geweest?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach welnee joh, supernuttig om een dode blog bovenaan te laten staan!! /s

Voor, natuurlijk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat hele kopje kan wel weg, vind ik.

@ Dexist: Meh, eronder staat al de kop "Recente artikelen", en anders staan links de blogs al op volgorde van recentelijke activiteit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Dexist: Meh, eronder staat al de kop "Recente artikelen", en anders staan links de blogs al op volgorde van recentelijke activiteit.

Dat is ook zo ja, dan het idd wel weg :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed bedacht. De andere blogs zijn CrewLife en WikiGTA, blogs waar ook bijna nooit iets geplaatst word, dus dat hele vakje kan net zo goed weg.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Sindsdien OWN de stekker eruit heeft getrokken heeft het vanzelfsprekend niet zoveel nut meer om het te benoemen als een actieve

blog, dus wat mij betreft kan 't er wel uitgehaald worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

I'm with spacy on this one.

Opschonen die boel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het eens met de anderen, als een blog niet meer actief is hoort het gewoon niet meer tussen de belangrijke blogs. Het is dan gewoon niet meer representatief voor de blog scene. Dan kunnen ze inderdaad een interessante of actieve blog vastpinnen, zoals die van Phoenyxar of Cabyon.

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eens met de stelling inzake OWN, maar welke blog verdient het nou wel om gepinned te worden. No offense. Geen enkele blog is actief, de schrijvers doen zeker hun best daar oordeel ik niet over, maar actief? Nee.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk, da's 1. Nu nog een Admin die z'n handen uit de mouwen wilt steken.

W_18.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij NickOwnage. Daar moet ik wel bij vermelden dat ik redeneer vanuit mijn referentiekader als het gaat om blogs in het algemeen, waarbij voor mij kwaliteit van een blog pas behaald wordt als de blog het "kattenbelletjes-niveau" overstijgt. No offence.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij NickOwnage. Daar moet ik wel bij vermelden dat ik redeneer vanuit mijn referentiekader als het gaat om blogs in het algemeen, waarbij voor mij kwaliteit van een blog pas behaald wordt als de blog het "kattenbelletjes-niveau" overstijgt. No offence.

Daar ben ik het niet mee eens, in principe is een blog gewoon een persoonlijke ruimte om wat je maar wilt met anderen te kunnen delen. Je kunt er je ei in kwijt, maar evengoed mensen ermee entertainen, zoals ik eigenlijk om en om deed in mijn eigen blog. Onderscheid maken op 'kwaliteit' en 'belang' heb ik daarom ook nooit zo begrepen.

Maar dat staat los van het feit dat de "Belangrijke blog"-functie met name geen nut heeft omdat het op dezelfde pagina staat waar überhaubt alle blogs staan, op volgorde van actualiteit. En zelfs als je de per se één van die "belangrijke blogs" van nu wilt vinden, scroll je één keer naar beneden en hebbes. Misschien had de functie zeven jaar geleden nog nut, maar heeft nu geen meerwaarde meer.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Two_Weeks_Later.PNG

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De inhoud van Narukami's voorstel is inmiddels ook al intern besproken. smile3.gif Op korte termijn zullen jullie meer horen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.