Jump to content

Hulp nodig savegame IOS/ missie niet meer te halen


-Pietelientje

Recommended Posts

Helloo,

Ik heb 2 probleempjes. Wist daardoor ook niet waar mijn bericht thuishoort. dus heb hem maar hier gedropt. Als dit niet goed was zeg ik vast sorry !

Probleem 1: ik speel op mijn Iphone 5 GTA SA. Nou ben ik bang dat ik slachtoffer ben van een bug/glitch in de missie Wu Zi Mu.

Na een poging gedaan te hebben, kreeg ik de melding of ik de missie opnieuw wilde proberen (krijg je standaard op ios, je gaat weer naar het begin van de missie). Toen ik die wilde starten zag ik dat mijn 3 tegenstanders ontbraken. Ik dacht: mooie manier om te winnen (cheaten eigenlijk) maar helaas: toen ik de finish haalde, sloot de app zichzelf af. Ik probeerde het opnieuw (nu gewoon savegame laden) en helaas: weer sloot de app zichzelf af.

Dit betekent dat ik deze missie niet meer kan halen..

Ik bedacht me toen om een savegame hier op het forum te zetten, om te kijken of iemand het voor mij kon proberen, maar dan kom ik aan bij het tweede probleem:

Ik zou niet weten hoe ik mijn savegame kan uploaden hier en later weer terugzetten.

Ik had al een beetje gezocht en zag een bericht waarin stond uitgelegd hoe dit kan via een programma die je op je computer kan zetten.

Ik heb dit geprobeerd, maar dit is niet meer mogelijk volgens mij.

Ik heb echt alles geprobeerd, maar volgens mij is dit nu geblokkeerd.

Mijn vraag als volgt: wie kan mij uitleggen hoe ik een IOS savegame van GTA SA hier kan plaatsen en wie zou er zo vriendelijk willen zijn deze missie voor mij te halen, aangezien ik dit zelf niet meer kan.

Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen (:

Bewerkt: door -Pietelientje
Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar ook die werkt ineens niet meer bij mij..

Zou echt heel fijn zijn als je dat zou willen doen !

Ik zal hem straks even proberen te uploaden !

EDIT:

Ik heb het programma gedownload, maar ik kan de SA app nergens terugvinden. Er verschijnt maar 1 app bij mij. Heb je enig idee wat ik nu kan/moet doen?

Bewerkt: door -Pietelientje
Link to comment
Delen op andere websites

Welke iOS versie heb je?

Als je het niet kan uploaden kun je proberen een Social Club account aan te maken en daarin op te slaan, en dan de gegevens in een privé bericht aan mij geven zodat ik de missie kan voltooien.

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem laatst geupdate naar de laatste versie en ook bij Itunes de nieuwste.

Heb nu een Social Club account gemaakt en hem op een cloud slot opgeslagen. Hoop dat dit dan goed is !

Ik stuur je nu een pb met mijn inloggegevens !

Laat dan maar via pb weten als je hem hebt en hebt gehaald.

Heeel erg bedankt !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...