Jump to content

[EUR] Champions League 2016-2017


MegaPilot

Recommended Posts

17 minuten geleden, _Night-Men_ zei:

Omdat iedereen het zegt is het waar? :7 Kleuterredenatie.

 

Wat vind je eigenlijk van de natrap van Neymar? Rood?

Klopt, maar wilt nog steeds wat zeggen.

 

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar natrappen is altijd rood. Kijk, daar kan je me echt niet op pakken. Ik heb geen probleem om toe te geven wanneer iets onterecht is in het voordeel van het team waar ik voor supporter. Smet op de zege? Dat wel ja, zeer zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    13

  • MegaPilot

    8

  • aron24

    7

  • _Night-Men_

    4

Neymar zoekt het ook wel op hè bij Meunier, het zou hem pas sieren als hij er over heen probeert te springen. De scheids trapt er dan nog in ook. PSG heeft het aanzich zelf te danken dat het eruit ligt, ze lieten Barca voetballen en waren zelf overhaast in balbezit. Verder had Neymar nooit meer op het veld mogen staan en dus ook nooit de 4-1 mogen/kunnen maken. 

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, Spoon0612 zei:

Neymar zoekt het ook wel op hè bij Meunier, het zou hem pas sieren als hij er over heen probeert te springen. De scheids trapt er dan nog in ook.

Dat is dus echt gewoon La Liga Handleiding hoofdstuk 1 :7 Om mezelf maar te quoten:

Op 8/12/2015 om 08:10, FrankyFourFingers zei:

Dat is voetbal anno 2015 en zeer kenmerkend voor de Spaanse competitie. Ik hou echt veel van La Liga, maar een overtreding opzoeken is voor veel technici een facet van het spel geworden.

Maar de spelregels zijn zoals ze zijn en dat technici die naar hun voordeel weten uit te buiten, is een logisch gevolg. Mijn inziens handelt de scheidsrechter ook gewoon naar de regels en trapt hij nergens in. Het is lelijk, maar voor velen nog belangrijker: correct.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Buiten het feit dat het aanstellers zijn begonnen ze ook aardig gemeen te worden na de 3-1. De penalty is dus discutabel en je kan hem gewoon geven maar later in het duel had Neymar met rood er van af gemoeten. Schandalig dat de scheids dat niet heeft gezien. Ik had het PSG zeker gegund, al om het feit dat Barca zo manipuleert.

Link to comment
Delen op andere websites

Neymar had langs Meunier gekunt of erover heen kunnen springen, geen penalty moeten krijgen. PSG speelde echt slecht. Wie de fuck geeft er nu een 4-0 voorsprong weg..

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, Votair zei:

Neymar had langs Meunier gekunt of erover heen kunnen springen, geen penalty moeten krijgen.

Tja, het was in principe een onschuldige struikelpartij van Meunier, maar je kunt Neymar niet kwalijk nemen dat hij valt als hij geraakt wordt zoals hier. Blijft knullig, maar het blijft mijns inziens ook gewoon een strafschop. En de duikeling van Suárez is natuurlijk ook niet heel netjes van hem, maar hij wint er wel mee, dus ik snap dat hij het doet. Net als zijn handsbal ooit voor Uruguay tegen Ghana op WK 2010: onsportief, maar ze bereikten er wel de halve finale mee. Zolang we in het voetbal niet overal een videoscheidsrechter hebben behoort dit gedrag dus tot de mogelijkheden, en snap ik dat sommige spelers de randjes van het toelaatbare opzoeken en soms overgaan.

 

Overigens inderdaad ook ongelooflijk dat PSG dit weg heeft gegeven. Wat je ook verder vindt van het spel van Barça, ze gingen er wel voor, en PSG liet het gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Pep krijgt nog wel wat tijd denk ik. Hij heeft alleen Sane en Gündogan gehaald. Eerst genoemde is een versterking, Ilkay is nog altijd blessure gevoelig. Stones is trouwens nog een aanwinst maar Manchester Vity heeft op Aguero, De Bruyne en Silva na niet bijster veel kwaliteit vind ik zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat een avond. Eerst die explosie met als gevolg uitstel van Dortmund-Monaco (er zijn acties gestart in Dortmund zodat de Monaco-fans kosteloos onderdak krijgen zodat ze alsnog morgen aanwezig kunnen zijn), en daarna een 3-0 van Juventus tegen Barcelona. Barca mag aan de bak in de return.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het niet geloven, ik achtte m'n clubbie kansloos op voorhand. Maar Ronaldo kiest het perfecte moment om weer eens zijn grootheid te laten zien. Winst op bezoek bij Munchen :D Jammer dat die derde er niet van kwam, dan zaten we echt veilig.

 

Overigens, opnieuw klasse voor wat Monaco liet zien tegen Dortmund :klap:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ronaldo 3x gisteren. :D

 

Oké, begreep dat hij 2x buitenspel stond waardoor die doelpunten eigenlijk afgekeurd moesten worden maar dan vind ik ook dat Bayern die penalty niet had mogen krijgen aangezien Robben wel heel makkelijk naar de grond ging.

Herhaling gezien en hij werd amper aangeraakt en dan loopt hij vervolgens na de wedstrijd te zeiken dat ze bestolen waren. :schater:

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, MovieGamer zei:

Ronaldo 3x gisteren. :D

 

Oké, begreep dat hij 2x buitenspel stond waardoor die doelpunten eigenlijk afgekeurd moesten worden maar dan vind ik ook dat Bayern die penalty niet had mogen krijgen aangezien Robben wel heel makkelijk naar de grond ging.

Herhaling gezien en hij werd amper aangeraakt en dan loopt hij vervolgens na de wedstrijd te zeiken dat ze bestolen waren. :schater:

Ehh, was gewoon een penalty. Ik die dat zeg over een fase waarin Robben betrokken is, dat wilt wel wat zeggen als je me hier een beetje kent. :7 Even serieus, Robben ging makkelijk naar de grond, maar het was gewoon OERDOM van Casemiro en gewoon een penalty uit het boekje. Als je niet neergaat, riskeer je dat het niet gefloten wordt.

 

Verder is Bayern wel redelijk bestolen, Vidal kon er al vroeg af, maar deze video somt het wel mooi op hoe Bayern redelijk hard geflikt werd:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...