Jump to content

[EUR] Europa League 2016-2017


MegaPilot

Recommended Posts

200px-Europa.png

Welkom in het Europa League-topic voor het seizoen 2016-2017!

[table=header]Titelhouder|Sevilla FC

Recordkampioen|Sevilla FC (5)

Topscorer(s) seizoen '15'16|Aritz Aduriz[/table]

Deelnemende teams:

*wordt aangevuld na play-offs*

De finale wordt dit seizoen gespeeld in de Friends Arena, het stadion van AIK Fotboll en Zweden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    6

  • MovieGamer

    6

  • Kaitjee98

    4

  • aron24

    4

Ik ben vanavond aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - Manchester United. :D

Lucky you! Moet je wel tweemaal zo hard meejuichen dit keer Applaus.gif

Ik heb inderdaad gejuicht tijdens het doelpunt van Feyenoord.

Maar wat was Man United slecht zeg en daarnaast die scheidsrechter floot echt heel veel tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toegegeven, United zette ook bij lange na niet alles op alles om met winst naar huis te gaan. Maar oh, wat is Feyenoord toch gegroeid als team. Je ziet duidelijk dat ze veel volwassener voetbal spelen dan een jaartje of twee terug. Dit team kan ons echt verassen dit jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Toegegeven, United zette ook bij lange na niet alles op alles om met winst naar huis te gaan. Maar oh, wat is Feyenoord toch gegroeid als team. Je ziet duidelijk dat ze veel volwassener voetbal spelen dan een jaartje of twee terug. Dit team kan ons echt verassen dit jaar!

Laten we het niet hopen :puh:

Wel jammer van AZ, zonde van het weggeven van die late goal.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Werd toch eens tijd dat Feyenoord weer ervaart hoe het is om een wedstrijd te verliezen. Dik terecht natuurlijk, het had zo ook 3-0 kunnen worden, het hele middenveld was ver ondermaats. Maar goed, uit verliezen bij Fener kan natuurlijk gebeuren. Hoop dat het team ervan leert, veel spelers kunnen nog wel wat Europese ervaring gebruiken.

Iemand naar Ajax gekeken en wat kwijt kan over het gespeelde spel? Ik kijk uit naar de wedstrijd met Celta, ze kunnen erg goed spelen heb ik gemerkt de voorbije seizoen in LaLiga, maar momenteel gaat het nog niet helemaal top zonder Nolito. De nieuwe aankopen moeten nog een beetje in hun spel geraken. Ben benieuwd naar dat tweeluik!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Is het al sociaal aanvaard hier om te stellen dat België vooruit loopt op Nederland op clubniveau(wat eigenlijk al jaren zo is, maar niet luidop gezegd mag worden) na het verliezen van de enige CL plek en de huidige prestaties van de Belgische ploegen? :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, MegaPilot zei:

Is het al sociaal aanvaard hier om te stellen dat België vooruit loopt op Nederland op clubniveau(wat eigenlijk al jaren zo is, maar niet luidop gezegd mag worden) na het verliezen van de enige CL plek en de huidige prestaties van de Belgische ploegen? :)

Wat jammer dat ik al die jaren van censuur hier niet heb meegemaakt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...