Jump to content

[EUR] Europa League 2016-2017


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    6

  • MovieGamer

    6

  • Kaitjee98

    4

  • aron24

    4

Wordt een lastige zaak. Ajax is kwetsbaar in uit wedstrijden. Maar, daarentegen, de verdediging van Lyon is wel erg flexibel zo nu en dan. Hadden echt totaal geen antwoord op de Ajax aanval. Ben benieuwd of de verschijning van Lacazette in Lyon wat uitmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2017-5-5 om 13:21, Guardian1980 zei:

Ajax-ManU, dat moet toch een prachtige finale opleveren.

Ik betwijfel of dat gaat gebeuren. ManU had het toch nog wel lastig in Vigo, maarja in eigen huis kunnen ze de klus klaren. :bonk:

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, wat maakte Ajax het zichzelf moeilijk. Ik snap echt niet waarom Troaré de hele wedstrijd speelt. Ik heb maar één goede (verdedigende) actie van hem gezien, verder veel te traag. Maar goed, finale! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopte voor rust al dat Schöne er af werdt gehaald, en nadat Traoré de kansen van Klaasen had verneukt mocht die er van mij ook meteen af. Vind het knap dat hij de hele wedstrijd heeft gespeeld. 

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost. Wil vermelden dat ik het zeer frustrerend vind dat ik juist tot half tien (ja, echt..) schoolgerelateerde zaken heb op de dag van de finale. Dit was ver van tevoren gepland. Allemachtig.

 

In ander nieuws, Onana heeft zijn contract verlengd tot 2021, dus die zal volgende week woensdag hyperenthousiast onder de lat staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...