Jump to content

[NED] Eredivisie 2016-2017


JasonStatham

Recommended Posts

Ik vind het altijd wel opmerkelijk van Feyenoord fans. Het laatste kampioenschap dateer van 10+ jaar geleden en vorig jaar verloren ze 7x (!) op rij, maar toch durven ze keer op keer zo arrogant te zijn emo.gif

Tja, nog maar te zwijgen over Amsterdamse Arrogantie puh2.gif

Ik, Feyenoord-supporter, was anders degene die het verliesreeks van 7 partijen hier eerder nog aanhaalde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    21

  • JasonStatham

    20

  • aron24

    16

  • Spoon0612

    9

Ik vind het altijd wel opmerkelijk van Feyenoord fans. Het laatste kampioenschap dateer van 10+ jaar geleden en vorig jaar verloren ze 7x (!) op rij, maar toch durven ze keer op keer zo arrogant te zijn emo.gif

Tja, nog maar te zwijgen over Amsterdamse Arrogantie puh2.gif

Ik, Feyenoord-supporter, was anders degene die het verliesreeks van 7 partijen hier eerder nog aanhaalde.

Ik heb het ook niet iedereen, maar vind het opmerkelijk hoe iemand (Aron) zo zelfverzekerd is. Waar ben ik hier arrogant? Ik zeg dat het heel spannend gaat worden, terwijl Aron zegt dat Feyenoord makkelijk kampioen gaat worden en veruit de beste is :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook niet iedereen, maar vind het opmerkelijk hoe iemand (Aron) zo zelfverzekerd is. Waar ben ik hier arrogant? Ik zeg dat het heel spannend gaat worden, terwijl Aron zegt dat Feyenoord makkelijk kampioen gaat worden en veruit de beste is puh2.gif

Mijn opmerking was maar even een open deur intrappen, ik bedoel maar: 'Amsterdamse arrogantie' is toch wel een beetje een begrip ^_^ Heel klein beetje ironisch, meer niet :puh:

Ik vind het altijd wel opmerkelijk van Feyenoord fans. Het laatste kampioenschap dateer van 10+ jaar geleden en vorig jaar verloren ze 7x (!) op rij, maar toch durven ze keer op keer zo arrogant te zijn emo.gif

Kijk, als je spreekt van 'Feyenoord fans en hoe ze keer op keer arrogant' overkomen, dan heb ik het idee dat je het hebt over een de algemene/gemiddelde Feyenoord fan. Maar ik denk dat de meeste Feyenoord fans helemaal niet nu al zo zeker te zijn van een kampioenschap. Maar er meer dan ooit een daadwerkelijke overtuiging/geloof aanwezig is van dat dit het jaar zou kunnen zijn. Dat is althans hoe ik erover denk (zie mijn post van 21/12) en wat ik in mijn omgeving zie bij de Feyenoord-supporters die ik ken. Iemand als Aron is gewoon een overenthousiaste minderheid die vocaal hard roept..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook niet iedereen, maar vind het opmerkelijk hoe iemand (Aron) zo zelfverzekerd is. Waar ben ik hier arrogant? Ik zeg dat het heel spannend gaat worden, terwijl Aron zegt dat Feyenoord makkelijk kampioen gaat worden en veruit de beste is puh2.gif

Mijn opmerking was maar even een open deur intrappen, ik bedoel maar: 'Amsterdamse arrogantie' is toch wel een beetje een begrip ^_^ Heel klein beetje ironisch, meer niet :puh:

Ik vind het altijd wel opmerkelijk van Feyenoord fans. Het laatste kampioenschap dateer van 10+ jaar geleden en vorig jaar verloren ze 7x (!) op rij, maar toch durven ze keer op keer zo arrogant te zijn emo.gif

Kijk, als je spreekt van 'Feyenoord fans en hoe ze keer op keer arrogant' overkomen, dan heb ik het idee dat je het hebt over een de algemene/gemiddelde Feyenoord fan. Maar ik denk dat de meeste Feyenoord fans helemaal niet nu al zo zeker te zijn van een kampioenschap. Maar er meer dan ooit een daadwerkelijke overtuiging/geloof aanwezig is van dat dit het jaar zou kunnen zijn. Dat is althans hoe ik erover denk (zie mijn post van 21/12) en wat ik in mijn omgeving zie bij de Feyenoord-supporters die ik ken. Iemand als Aron is gewoon een overenthousiaste minderheid die vocaal hard roept..

Heb je gelijk in, ietwat ongelukkig verwoord :tu: Je begrijpt wat ik bedoel? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Reza heeft drie schoten en schiet ze allemaal raken(de enige drie schoten op doel van Heerenveen), goede spits wel. Jammer dat ze dan geen punten meenemen. Geluk voor zowel PSV en Ajax, maar toch hebben ze er vrij weinig aan. Feyenoord wint namelijk ook, waar Feyenoord gewoon een doelpunt en penalty ontnomen wordt. Dus ja, ik zie het niet meer fout gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Reza heeft drie schoten en schiet ze allemaal raken(de enige drie schoten op doel van Heerenveen), goede spits wel. Jammer dat ze dan geen punten meenemen. Geluk voor zowel PSV en Ajax, maar toch hebben ze er vrij weinig aan. Feyenoord wint namelijk ook, waar Feyenoord gewoon een doelpunt en penalty ontnomen wordt. Dus ja, ik zie het niet meer fout gaan.

Ze moeten nog naar Ajax, thuis PSV, ze zijn er nog lang niet

Link to comment
Delen op andere websites

Reza heeft drie schoten en schiet ze allemaal raken(de enige drie schoten op doel van Heerenveen), goede spits wel. Jammer dat ze dan geen punten meenemen. Geluk voor zowel PSV en Ajax, maar toch hebben ze er vrij weinig aan. Feyenoord wint namelijk ook, waar Feyenoord gewoon een doelpunt en penalty ontnomen wordt. Dus ja, ik zie het niet meer fout gaan.

Dus nu omdat Feyenoord de 19e wedstrijd wint worden ze 100% kampioen terwijl ze nog naar Heerenveen moeten en ook nog tegen Ajax, PSV en Twente moeten? :? Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Reza heeft drie schoten en schiet ze allemaal raken(de enige drie schoten op doel van Heerenveen), goede spits wel. Jammer dat ze dan geen punten meenemen. Geluk voor zowel PSV en Ajax, maar toch hebben ze er vrij weinig aan. Feyenoord wint namelijk ook, waar Feyenoord gewoon een doelpunt en penalty ontnomen wordt. Dus ja, ik zie het niet meer fout gaan.

Ze moeten nog naar Ajax, thuis PSV, ze zijn er nog lang niet

Reza heeft drie schoten en schiet ze allemaal raken(de enige drie schoten op doel van Heerenveen), goede spits wel. Jammer dat ze dan geen punten meenemen. Geluk voor zowel PSV en Ajax, maar toch hebben ze er vrij weinig aan. Feyenoord wint namelijk ook, waar Feyenoord gewoon een doelpunt en penalty ontnomen wordt. Dus ja, ik zie het niet meer fout gaan.

Dus nu omdat Feyenoord de 19e wedstrijd wint worden ze 100% kampioen terwijl ze nog naar Heerenveen moeten en ook nog tegen Ajax, PSV en Twente moeten? :?

Ja, echt belachelijk om dat nu al te constateren en concluderen. Ik lach me toch kapot als PSV of Ajax kampioen wordt, puur voor Aron. :7

1. Zo mooi he, ze happen ook nog.

2. Feyenoord is de enige ploeg die wint met pech, andere twee teams worden geholpen door de scheids of doordat de tegenstander zijn kans niet afmaakt.

3. Feyenoord is in jaren zo goed geweest.

4. De hoop en de kans is groter dan ooit.

5. PSV speelt hartstikke slecht, maar dan ook echt heel slecht.

6. Ajax heeft buitenspelers die vrij weinig scoren

7. Iedereen weet hoe je Dolberg moeten uitschakelen.

8. Bosz en kampioen worden, dat strookt niet.

9. PSV heeft meestal moeite met kansen afronden

10. Ik ben Feyenoord-fan, tuurlijk zeg ik dit

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dus daar gaat het je om? Bovendien, sinds wanneer is het niet met iemand eens zijn toehappen?

2. Haha wat een onzin :7 Je wil niet weten hoevaak Feyenoord gelukt heeft gehad of in de laatste minuten is weggekomen (Spoiler: heel vaak)

3. Zegt meer over het Feyenoord van de afgelopen jaren. Ze zijn heel vaak goed weggekomen en vind ze alles behalve overtuigend ;)

4. Ja dat hoor ik vaker, maar dan verliezen ze weer eens 7x op een rij

5. Ze spelen niet goed nee, maar vind ze niet veel slechter dan Ajax/Feyenoord. Alle 3 de ploegen hebben genoeg tekortkomingen

6. Traore komt nog terug en eventueel nog een aankoop

7. Feyenoord niet kan ik me herinneren

8. Zijn prestaties met het vreemdelingenlegioen van Vitesse en dat halve jaar bij Macabi zeggen inderdaad heel over zijn prestaties bij de beste club van Nederland

9. Ze hebben er net mooi 4 gemaakt

10. Ja zegt genoeg

@Kai

Ja ik lach me kapot hier :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...