Jump to content

Tweede Kamerverkiezingen 2017


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

38 minuten geleden, NicolaB zei:

Het zijn in ieder geval wel 2 partijen die elkaar na de verkiezingen vast kunnen vinden in een eventuele coalitie of samenwerking (in de oppositie).

 

http://www.dumpert.nl/mediabase/7073299/5fa9f507/theo_hiddema_gaat_er_vol_in.html

 

Ik kom zelf nog wel eens die 2 tegen. Dit weekend zag ik die Hiddema lopen op A'dam centraal. Blijft toch een uniek (beetje pedanterig) persoon :puh:

 

 

Nu je het zegt... een vriend van mij die in Breda woont heeft vanmiddag gewoon even Thierry Baudet op visite gehad. Hebben elkaar zaterdag ontmoet op een bijeenkomst, Baudet wilde graag een keer rustig praten met 'm. Dat is dus vandaag gebeurd. Blijkbaar hebben ze zelfs een heus campagnespotje gemaakt met die vader, omdat die truckchauffeur is. Daarna hebben ze geflyerd, tot slot weer zo'n bijeenkomst gedaan. Wel leuk dat Thierry zoiets doet, dat vind ik gewoon echt gaaf. En ik denk dat Wilders dat ook zou doen, als hij niet al die beveiliging nodig zou hebben. Hij heeft het weleens gedaan. Een jaartje geleden is hij nog bij een Joods echtpaar, dat met bruut geweld werd overvallen, op bezoek geweest. Hij zou dat volgens mij vaker willen doen, maar die vrijheid heeft hij helaas niet. Thierry Baudet wel, en ik hoop dat dat zo blijft.

 

Ik moest trouwens ook schrikken toen ik na het debat van vanavond dit zag: Wilders droeg kogelwerend vest tijdens debat. Het is niet nieuw dat hij zoveel beveiliging heeft uiteraard, maar dat hij een kogelvrij vest heeft moeten dragen bij dit debat... Puur omdat zijn recht op vrijheid van meningsuiting gebruikt. En dat anno 2017.  

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    44

  • NicolaB

    43

  • _Night-Men_

    32

  • DDT Dorus

    27

11 minuten geleden, Grand Theft Auto TOM zei:

Ik moest trouwens ook schrikken toen ik na het debat van vanavond dit zag: Wilders droeg kogelwerend vest tijdens debat. Het is niet nieuw dat hij zoveel beveiliging heeft uiteraard, maar dat hij een kogelvrij vest heeft moeten dragen bij dit debat... Puur omdat zijn recht op vrijheid van meningsuiting gebruikt. En dat anno 2017.  

Tja, ik draag wekelijks een kogelwerend vest voor mijn veiligheid XD

 

Ik weet overigens niet of dat giletje echt kogelwerend is (kan wel tot kleine pistooltjes). Dat kan ie net zo goed onder z'n witte shirt dragen :puh: 

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, NicolaB zei:

Tja, ik draag wekelijks een kogelwerend vest voor mijn veiligheid XD

 

Ik weet overigens niet of dat giletje echt kogelwerend is (kan wel tot kleine pistooltjes). Dat kan ie net zo goed onder z'n witte shirt dragen :puh: 

Twijfelde daar zelf ook over in eerste instantie... totdat Wilders zelf een tweet van De Telegraaf over dat kogelwerende vest retweette:

 

 


Schermafbeelding%202017-03-13%20om%2021.
 

 

 

Vond het trouwens ook buitengewoon triest toen ik iemand op Twitter zag reageren dat Wilders dat puur voor de aandacht doet. Echt diep, diep triest dat mensen zo kunnen denken over zoiets serieus als iemands veiligheid.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Grand Theft Auto TOM zei:

Vond het trouwens ook buitengewoon triest toen ik iemand op Twitter zag reageren dat Wilders dat puur voor de aandacht doet. Echt diep, diep triest dat mensen zo kunnen denken over zoiets serieus als iemands veiligheid.

Ik wil de situatie rond Wilders veiligheid niet bagatelliseren, maar die man heeft 24 uur per dag, 7 dagen per week een leger aan beveiligingsmensen om zich heen. Dat hij dan de noodzaak voelt om een kogelwerend vest te dragen is op z'n minst opmerkelijk, maar dat hij dat zo pontificaal doet riekt naar een politiek statement. Er staat in dat artikel 'Het is voor de PVV-leider overigens geen uitzondering een kogelwerend vest te dragen,' en toch heb ik nooit eerder een foto van Wilders met een kogelvrij vest aan gezien. Als hij dus vaker een kogelvrij vest draagt dan doet hij dat ongezien. Waarom tijdens een debat dan niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, ThunderDuck zei:

Ik wil de situatie rond Wilders veiligheid niet bagatelliseren, maar die man heeft 24 uur per dag, 7 dagen per week een leger aan beveiligingsmensen om zich heen. Dat hij dan de noodzaak voelt om een kogelwerend vest te dragen is op z'n minst opmerkelijk, maar dat hij dat zo pontificaal doet riekt naar een politiek statement. Er staat in dat artikel 'Het is voor de PVV-leider overigens geen uitzondering een kogelwerend vest te dragen,' en toch heb ik nooit eerder een foto van Wilders met een kogelvrij vest aan gezien. Als hij dus vaker een kogelvrij vest draagt dan doet hij dat ongezien. Waarom tijdens een debat dan niet? :7

Ja ik vond het toch ook opmerkelijk dat hij het niet gewoon onder zijn overhemd had. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik het raar vind dat hij een kogelvrij vest aan heeft trouwens

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wou vast aan kevlar Mark laten zien dat hij zelf meer kevlar is.

 

Vanavond laatste debatje. Als ik over anderhalf uur in Groningen ben eerst weer GroenLinks en D66-flyeraars omver fietsen. Nu al zin in :)

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Grand Theft Auto TOM zei:

Twijfelde daar zelf ook over in eerste instantie... totdat Wilders zelf een tweet van De Telegraaf over dat kogelwerende vest retweette:

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

 


Schermafbeelding%202017-03-13%20om%2021.
 

 

 

Vond het trouwens ook buitengewoon triest toen ik iemand op Twitter zag reageren dat Wilders dat puur voor de aandacht doet. Echt diep, diep triest dat mensen zo kunnen denken over zoiets serieus als iemands veiligheid.

Dus als de Telegraaf het schrijft is het automatisch waarheid..?

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Cabyon zei:

Dus als de Telegraaf het schrijft is het automatisch waarheid..?

Nee, maar je kan het in dit geval zelf ook wel zien.

 

Xander van der Wulp (NOS) schreef er trouwens ook over op Twitter.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Bierbuikje zei:

Mijn verkiezingsdag begint goed, meteen al een ontmoeting gehad met Lutz Jacobi!

 

th_6763431e90b8ffbdac8e034ec4c1bf48_1422

Heeft ze je nog weten te overtuigen?

 

Ik ben er voor mezelf wel uit, en ga inderdaad deels strategisch op VVD stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...