Jump to content

Welke missies in GTA V vind jij nutteloos?


Michael

Recommended Posts

Er zijn soms een paar missies die een beetje nutteloos aanvoelde, missies die er waren om te dienen als opvulling. Ik vind zelf de missie Hang Ten nogal nutteloos, de manier hoe Floyd en Debra om het leven komen is gewoon vreemd. Uiteindelijk rijd je alleen naar het huis, loop je een tijdje daarna eruit en rijd je naar de Vanilla Unicorn om die tent over te nemen. Dat was ook wel apart want het blijkt dat Trevor de manager Leon gewoon had vermoord en in de koelkast had gestopt. Het wordt het dus niet echt duidelijk hoe het geregeld is. Het lijkt me dat je niet zomaar out of the blue, net als Trevor een bedrijf kan overnemen. Ook de missie By the Book voelde een beetje nutteloos aan, niet alleen was het gewoon sneu voor die vent hoe hij werd mishandeld door Trevor, het voegt ook gewoon niks toe aan het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er 1 moet noemen, dan is het de missie waar je Michael voor het eerst tegen komt met Franklin. Wie ligt er in een auto om te voorkomen dat 'ie gejat wordt, en ook precies op het moment dat 'ie wordt gejat... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat zowat alle missies in V over-geënsceneerd zijn. Alsof je een acteur bent in een slechte film. Dat gevoel heb ik dan vooral bij de heist missies waar je als het ware op een rail zit die je maar hoeft te volgen. Je hebt geen vrijheid want er is maar eén weg. In dat respect lijkt het meer op een action-adventure game dan op een open-world game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Ik vind sommige heist-setups een beetje nutteloos. Meer het feit dat ze bestempeld worden als missies vind ik een beetje vreemd. Neem bijvoorbeeld setups als het plaatsen van een vluchtvoertuig... Dit neemt misschien 2 minuten in beslag en je bent klaar. Ze hadden dan beter meerdere setups samen kunnen voegen tot één missie. 

 

En uiteraard de Strangers and Streaks-missies waarin de hoofdpersonages drugs nemen en rare clowns en aliens zien... Die missies waren totaal nutteloos. :7 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...