Jump to content

Aanmaken van blogs


Thundercover

Recommended Posts

Sinds de toevoeging van het blogsysteem is er altijd een select groepje leden geweest dat een blog kon starten (Megaleden en hoger). Voor de overige leden kwam er vrij snel een mogelijkheid om ook een blog te mogen starten, bijvoorbeeld voor een project, corporation of een ander goed idee dat eerst aan de crew moest worden voorgelegd. De laatste tijd kregen wij echter meerdere aanvragen voor blogs binnen, terwijl wij veel liever van het mooie weer wilden genieten in plaats van het beoordelen van de ingezonden ideeën.

Om het onszelf en jullie een stuk makkelijker te maken hebben we daarom de eisen om een blog te mogen starten verlaagd, zodat leden die bekend zijn met én op het forum zonder tussenkomst van de crew een blog kunnen starten. Dit betekent dat vanaf heden Leden met tenminste 1000 posts en Superleden via hun lidmenu (als je rechtsboven op je naam klikt) een blog kunnen starten.

Happy blogging!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een mooi idee, al weet ik niet wat ik er zo mee aan moet. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een beetje flabbergasted. Ik zie dit als echt iets goeds voor de community :puh: Maakt misschien de rang van Megalid nu (formeel) nog minder interessant, maar dat mag dit goede idee niet verpesten.

Laat ik er geen woorden verder om binden, degene die dit heeft doorgevoerd:

61473277.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een mooi idee, al weet ik niet wat ik er zo mee aan moet. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een beetje flabbergasted. Ik zie dit als echt iets goeds voor de community puh2.gif Maakt misschien de rang van Megalid nu (formeel) nog minder interessant, maar dat mag dit goede idee niet verpesten.

Laat ik er geen woorden verder om binden, degene die dit heeft doorgevoerd:

61473277.jpg

Wat deze vent zegt!

Een woord voor de verantwoordelijken: Chapeau!

Nou al twee nieuwe blogs en er zullen vast wel meer zijn die altijd al een blog wilden hebben, maar al afhaakten, omdat ze de crew eerst moesten overtuigen. icon_rolleyes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een mooie toevoeging! Met name ook omdat het tevens uitnodigt, ik denk meer dan specifieke topics, om een eigen blog verder te delen via eigen social media. Dat zou maar zo meer interactie met bijvoorbeeld facebook met zich mee kunnen brengen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...