Jump to content

[HITMAN] The 47 Experience


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

2q01r4j.jpg

Het jaar 2000, ICA facility.

Ik stap uit de helikopter en sta op een helikopter platform midden tussen de besneeuwde bergen. Ik loop naar de ingang die voor me word geopend en kom oog in oog te staan met een vrouw.

Diana, mijn nieuwe opdrachtgever. Ik word in een kamer gezet met een psycholoog. Er worden me vragen gesteld die me niks zeggen. Ik weet dat Diana en het hoofd van de ICA, Erich Soders

me in de gaten houden. Ik laat niets los.

xnhvgw.png

Ik word klaargemaakt voor mijn eerste training; het infiltreren van een yacht waar zich een feestje afspeelt en het ombrengen van de eigenaar. Alles is een simulatie, alles voor de test.

Ik mag niet via de voor ingang naar binnen, maar ik zie een open raam. Er staat een monteur. De enige manier om binnen te komen zal zijn door hem van zijn kleding te beroven.

Met monteur outfit aan betreed ik de yacht en loop ik op het kantoor van target Kelvin Ritter af. Een bewaker houd me tegen, geen toegang voor monteurs.

Het feest is in volle gang en ik bevind me in de menigte. Ik zie Kelvin in mijn ooghoek en een man met een witte hoed, zakenpartner meneer Norfolk.

Als niemand kijk sla ik een zijdeur in. Ik pak de hamer die naast me op de plank ligt en gooi deze tegen het achterhoofd van de ober die een soep aan het voorbereiden is.

Met obers kleding aan verlaat ik de keuken en loop ik naar meneer Ritters kantoor. Ik probeer het personeel niet in de ogen te kijken, ze zouden met kunnen herkennen.

Ik zit op mijn knieen naast het raam en hoor Ritter en Norfolk het kantoor binnen treden. Ze sluiten een zakelijke deal en hebben niet door dat ik achter hun rug door het raam heen klim

en het hele gesprek afluister. Terwijl Norfolk zijn gezicht de andere kant op draait en Ritter loopt te worstelen met zijn wachtwoord haal ik mijn pistool uit mijn zak.

Ik richt het geweer zo nauwkeurig mogelijk op Kelvin's hoofd, ik wil niet missen. De trekker gaat over. Een kogel bereikt het brein van meneer Ritter. Norfolk heeft niks gehoord, de

demper heeft gewerkt. Ik sluip naar het lichaam van mijn target en sleep hem zijn kamer in. Ik ren weg, naar de uitgang van het yacht. Het hoofd van de crew die bij de trap staat te roken

herkent me bijna, ik ren naar de machine ruimte door naar de vracht ingang. Ik trek mijn sweater terug aan en druk op de knop om de test te beeindigen. Het personeel ziet me lopen, niet

wetend dat hun baas met een kogelgat in het hoofd dood in zijn kledingkast ligt.

2mfnog0.jpg

In deze verhalen serie beschrijf ik mijn ervaring van Hitman in het kort. Iedere week een andere missie. Dit kan zijn als tip voor de beginners of vermaak voor de onbekenden. Ik hoop dat het gewaardeerd word. Tot de volgende missie :cya:

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de schrijfstijl wel aangenaam en het maakt het leuk om te lezen. Zinnen als: "Alles is een simulatie, alles voor de test." kan ik erg waarderen!

Maar ik heb wel een punt van (opbouwende) kritiek waar je misschien wat mee kan. Ik dat je de video's beter achterwege kan laten, het leuke van een verhaal lezen is om er zelf een bij te maken. Zeker in een verhaal van een huurmoordenaar lijkt het me veel gaver om bepaalde acties zeer expliciet te beschrijven. Daar ga je al zeker de goede kant mee op, vb.: "Ik richt het geweer zo nauwkeurig mogelijk op Kelvin's hoofd, ik wil niet missen. De trekker gaat over. Een kogel bereikt het brein van meneer Ritter. Norfolk heeft niks gehoord, de

demper heeft gewerkt." Applaus.gif Het lijkt mij veel strakker om er screenshots bij toe te voegen, naar mijn mening zijn foto's in dit geval veel effectiever dan video's.

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 2: the final test

Na een nacht slapen is het tijd voor mijn tweede en laatste test, het vermoorden van een spion van het Cubaanse leger, Jasper Knight. Ik word klaargemaakt voor de test. Diana heeft me gewaarschuwd; Erich Soders heeft weinig vertrouwen in me en wil me met deze test laten falen. Hij heeft echte bewakers ingehuurd die niet bang zijn om wie zich dan ook verdacht gedraagd neer te schieten. Ik ben niet bang, ik weet wat ik doe.

De test is begonnen. Ik sta voor de ingang van het militair terrein. Ik kan niet zomaar naar binnen rennen, dat is niet professioneel. Ik kijk rond en zie rechts van me dat er een gat tussen het prikkeldraad zit bovenop het hek. Ik klim er overheen en ren gehurkt achter de auto's langs. Voorzichtig, anders ziet iemand me. Ik klim over een tweede hek en zie een generator staan. Ik schakel hem uit en het licht valt uit. Er komt een bewaker aan, snel schuilen! Hij heeft niet door dat ik achter hem sta en binnen no time ligt hij knock-out, zonder kleding, in een nabijgelegen kist. Met soldaten uniform aan loop ik het terrein op waar ik 2 ingenieurs hoor praten over het nieuwste gevechtsvliegtuig van het leger. Ik vang iets op over een veiligheidsprotocol en Jasper Knight die hem zal moeten testen. Interessant, het ligt allemaal te erg voor de hand. Ik volg de mannen en als niemand kijkt nek ik er eentje. Met ingenieurs kleding aan loop naar het vliegtuig met een moersleutel in de hand. Ik rommel wat aan de kabeltjes van de straaljager en loop braaf weg, alsog er niets gebeurd is. Ik vervolg mijn weg naar boven, richting het kantoor van Jasper Knight. Hij leunt over zijn schaakbord. Ik spreek hem aan. "We zijn klaar om u voor te bereiden op de test meneer, volgt u mij". Ik loop terug naar beneden terwijl Mr Knight mij volgt naar het gevechtsvliegtuig. "Gaat u zitten, we gaan de schietstoel voor u uittesten". Knight klimt in de jet, niet wetend wat hem gaat overkomen. "Stap 1: bind u zelf vast". "Check!" "Stap 2: zoek de schietstoel hendel". "Een moment. Uh...gevonden!" "Stap 3: trek aan de schietstoel hendel". "Oke, daar gaan we. Trek!". Jasper trekt aan de hendel met als gevolg dat hij mijlenver de lucht in word geschoten. De landing zal hij nooit overleven.

20p6b6t.jpg

Met haast ren ik terug naar de kist waarin ik de bewaker verstopt hebt en trek mijn training sweater weer aan. Ik vervolg mijn weg terug over de hekken en druk op de knop bij de vluchtauto om de test te beëindigen. Erich Soders spreekt me toe en zegt dat ik geslaagd ben! Nu kan ik eindelijk mijn leven vervolgen als een professioneel assassin. Diana loopt met me mee terug naar de helipad waar een helikopter voor mij klaar staat. Ze zegt dat ze trots is en niet kan geloven dat we Soders in zijn eigen spel verslagen hebben. Ik weet wel beter, je moet je vijand doorzien. Ze zegt tegen me dat ze niets over mijn verleden gevonden hebben. Geen info, geen bewijs, niks. Zelfs geen naam. Ze hebben met 47 genoemd, vertel ik haar. Verbaasd reageert ze dat dit geen echte naam is. "Dan maak je er maar een naam van" zeg ik.

"Okay, agent 47."

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 3: The showstopper

20 jaar na The final test

vlak na de gebeurtenissen van Absolution

Er ligt een nieuw contract op het matje. Een missie in Parijs, interessant.

De opdracht luidt; Het vermoorden van de leiders van een geheime, criminele organisatie, IAGO, tijdens een fashion show van mode bedrijf Sanguine.

Viktor Novikov en Dahlia Margolis. Viktor is de showman en overigens directeur van Sanguine, Dahlia het brein achter alle zaken van IAGO.

Tijd om met klaar te maken voor de show.

​De avond van de show is hier. Ik stap uit de limousine en laat mijn door de ICA geregelde uitnodiging zien aan de bewakers.

Ik betreed het palijs en zie Viktor Novikov in de spotlights van de trap af lopen. Schijnbaar iemand die graag het middelpunt van de aandacht is.

Ik loop door tot ik bij de catwalk aan kom. De show begint net als ik binnenkom. Een goed teken, nu is de aandacht minder op mij gericht.

Naast de catwalk bevind zich de bar. Mensen gekleed in gala kleding vermaken zich prima. Ik loop door naar buiten en hoor twee mannen praten over

het 'Bare knuckle boxer' drankje, Novikov's favoriet. Dit brengt kansen...

Buiten loop ik door de sierlijke tuin en klim ik als niemand kijkt over een afzet schot. Ik ren op mijn knieën langs de wakers en zie in mijn ooghoek iets dat mijn aandacht trekt. Topmodel Helmut Kruger is bezig met een fotoshoot. Plots loopt hij weg na een berichtje op zijn telefoon. Dit moet ik in de gaten houden. Ik loop op mijn knieën, zo onopvallend mogelijk, achter hem aan. Hij stopt in een hoekje van de tuin en start een gesprek op zijn telefoon. Hij begroet Dahlia en vraagt wanneer hij langs kan komen. Interessant. Hij gaat akkoord met wat er gezegd word en hangt op. Snel val ik hem aan van achter en wurg hem knock out. Ik trek zijn kleding aan, pak zijn telefoon en verberg het lichaam in een nabijgelegen kist. Zonder enige opvallende bewegingen loop ik terug het palijs in en bel Dahlia op; Help me herinneren, waar moest ik ook alweer zijn? "De IAGO auction, 2e verdieping". Oke, moet ik nu langskomen? "Nee, eerst ga je on-stage, dan kom je naar mij". Ik loop naar de make-up ruimte waar alle modellen onder handen genomen worden. Ik laat mijn gezicht beschilderen en ben klaar om on stage te gaan. Wachtend in de rij modellen wacht ik op mijn beurt. Ah, ik kan. Ik betreed de catwalk en mensen beginnen met klappen en juichen, ze hebben blijkbaar niet door dat ik Helmut Kruger niet ben.

post-139489-0-51028300-1475403025.jpg

Vanaf de catwalk loop ik direct naar de trap omhoog. Ik word toegelaten door de bewakers, ik ben tenslotte 'VIP'. Aangekomen bij de spreekruimte begroet ik Dahlia en gaan we apart een kamertje in. Ze wilde me dringend spreken. Ik krijg een opdracht voorgeschreven om een jongedame om te brengen. Ik moet met haar bevriend raken, haar vertrouwen winnen en haar vermoorden als ze het niet doorheeft. Ik accepteer de opdracht maar voer hem nooit uit. Dahlia zet een potje vergif op tafel voor de job en keert mij de rug om een belangrijk telefoontje op te pikken. Ik sta op, haal mijn gif injectie uit mijn broekzak en steek hem voorzichtig in Margolis' rug. Ze grijpt naar haar keel en maakt stikkende geluiden. Het gif heeft haar overwonnen. Target 1: down.

Ik verberg haar lichaam in een kast en haast me naar beneden. Ik sluip een zijdeur in en bevind me in de kelder. Naast me in de personeelskleedkamer hoor ik mensen praten. Ik zie drie obers waarvan één in onderbroek. Achter hem, naast een locker ligt zijn outfit. Zonder dat hij het weet loop ik in zijn kleding weg, op de keuken afdeling af. Op zoek naar het ingrediënt van Novikov's favoriete drankje; de Bare knuckle boxer. Ik zie het recept liggen en leg er mijn oog op. Met het recept in mijn hoofd loop ik naar de bewakingskamer om de camera beelden te deleten. Ik wil niet op het nieuws verschijnen naar de verdwijningen. Ik zie de stroom schakelaar en trek de stroom eruit. Een bewaker controleert het mechanisme, maar in de tussentijd heb ik alle beelden al gewist.

Ik betreed de bar met het potje vergif in mijn broekzak en wacht op Viktor tot hij zijn favoriete drankje komt drinken. Toevallig komt Viktor net aan lopen. Hij spreekt me aan en vraagt me om een Bare knuckle boxer. "Tuurlijk, komt er direct aan meneer". Ik mix het drankje tot zijn geheel en schenk het in het glas. Als hij niet kijkt gooi ik het potje vergif er in leeg. Hij pakt zijn glas van de bar af en neemt een grote slok. Hij zal vast dorst hebben, dit zal ook de laatste keer zijn. Novikov grijpt kreunend naar zijn hart en valt dood neer. Mensen schreeuwen verbaasd en kijken vol ongeloof naar het dode lichaam. Ik ren terug de tuinen van het palijs in om mijn pak terug aan te doen.

post-139489-0-58299400-1475403162_thumb.jpg

Met mijn zwarte pak en rode stropdas weer aan sluip ik naar de grote Sanguine helikopter die in de tuin staat. Ook al was deze eigenlijk bedoeld om Margolis en Novikov weg te brengen van de show, ze hebben hem nu niet meer nodig. Ik stap in het toestel, stijg op en vlieg weg. Missie volbracht!

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat jullie de tijd willen nemen om mijn verhaal te lezen :)

Ik zal deze week ook even de tijd nemen alles te lezen! Misschien leuk om een hitman blog te beginnen, DDG! :)

Nah, heb de blog van m'n crew al ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Episode 4: The world of tomorrow

Er is een nieuw contract doorgekomen. Een missie in Sapienza, Italië.

De targets: bio-ingenieurs Silvio Caruso en Francesca de Santis.

Buiten dat is het noodzakelijk dat ik het levensgevaarlijke virus waar aan gewerkt word vernietig.

Caruso woont in een grote villa met daaronder het lab waar zich het virus bevind.

ICA heeft een vliegticket en een appartement voor me in Sapienza geregeld.

Ook heeft de ICA een potje vergif voor me klaar gezet in het appartement.

Na aankomst heb ik nog 2 dagen de tijd om de omgeving te verkennen en me voor te bereiden.

2 dagen later...

Tijd om aan het werk te gaan. Ik ben er onderhand achter dat mijn bovenbuurman een kok is in Caruso's keuken. Ik klim via mijn dakterras zijn balkon op en doe als hij niet kijkt zijn werkkleding aan. Ik pak ook zijn sleutelpasje voor de villa mee. Altijd handig. Ik keer terug naar mijn terras waar ik via een smal randje door een raam het magazijn van Caruso's keuken in kan klimmen. Er liggen 2 blikken tomaten saus, ik zal ze maar meenemen voor de zekerheid. Ik meld me bij de hoofdchef als nieuwe keukenhulp en krijg de opdracht om Silvio's spaghetti te bereiden. Ik maak het gerecht en ring de bel zodat Caruso's aan zijn maal gaat. Nu kan ik ongezien de mansion zelf in komen. Ik kruip door het raam vanaf het terras van de villa en bevind me in een toilet. Ik loop het toilet uit en zie een trap. Laten we hem oplopen. Boven zie ik naast een reuze telescoop een videoband liggen met de tekst 'Jeugdfilm Caruso' erop. Gezien Silvio jeugd trauma's heeft door de nare gezinsomstandigheden zal deze prima van pas komen. Ik ren terug naar beneden en zie in mijn ooghoek een deur naar een donkere kamer open staan. Ik betreed de ruimte en bevind me in een grote studie kamer. Ik zie toevallig een projector staan met een groot doek en schuif de videoband van Silvio's jeugd erin. Hij doet het! Ik hoor Caruso en zijn bewakers terug keren van zijn maal, deze kant op. In de hoek van de kamer staat een Plague doktor pop. Snel pak ik een antiek mes van een tafeltje en trek de kleding van de pop aan. Net als de heren de kamer betreden die ik me zo onopvallend mogelijk voor als de pop. Silvio schrikt van het feit dat de projector het nog doet en is geschokt dat hij net deze film afspeelt. Hij beveelt zijn bewakers de kamer te verlaten omdat hij even alleen wil zijn. Ik stap langzaam op Caruso af. Helemaal verdiept in zijn jeugdfilm heeft hij niet door dat ik achter hem sta. Ik zet het mes op zijn keel en snijd hem door. Bloed vliegt tegen het projector scherm aan. Target 1: down.

post-139489-0-52812000-1475939514_thumb.jpg

Na Caruso's dode lichaam te hebben verstopt loop ik snel een zijdeur uit. Over een pad met de stad onder me loop ik door naar de achterkant van de villa. Ik hoor een man de naam Francesca zeggen. Ik kijk waar het vandaan komt en zie Silvio's tenniscoach aan de telefoon. De man heeft een affaire met de bioloog en plant een afspraak met haar op haar slaapkamer. Snel gooi ik een muntje op het pad naast de villa en de coach zijn aandacht is getrokken. Hij gaat poolshoogte nemen en binnen no-time ligt hij knock-out, in zijn onderbroek in een nabijgelegen kist. Ik pak zijn telefoon op en bel De Santis op voor de afspraak. Ze heeft niet door dat ik de coach niet ben en zegt dat ze naar haar kamer komt. Ik haast me naar haar kamer en probeer het al wat romantisch met muziek en een haardvuur op de televisie voor te bereiden. Ik zet ook een glaasje champagne klaar een gooi er mijn potje vergif in leeg. De deur gaat net open als ik plaats neem in een stoel. Het is Francesca. Ze is blij me te zien maar heeft wat te zeggen. Dat ze niet meer met me om kan gaan omdat het te veel afleid van haar werk en dat ze eigenlijk is ingehuurd om Silvio in de gaten te houden omdat hij een gevaar dreigt te zijn van Ether, het bedrijf waar zij het virus voor maken. Gelukkig is dat gevaar al geweken. Ze neemt een toost op ons en neemt een slok van de champagne. Ze wil me nog vertellen dat het niet aan mij ligt, maar komt niet uit haar woorden omdat het gif op haar begint in te werken. Ze weet dat het de champagne is en word boos op me dat ik haar dit heb aan kunnen doen. Ze valt dood neer, het gif heeft haar overwonnen. Target 2: down.

post-139489-0-53644400-1475940838_thumb.jpg

Ik stop Francesca's lichaam voorzichtig in een voddenkist en pak de sleutelkaart naar het lab die ze bij zich had. Ik loop de gang uit, over de trap naar beneden en bevind me voor de deur naar het lab. Ik open hem, de keycard werkt. Ik hoor een bewaker lopen. Gelukkig heb ik nog een blik tomatensaus bij me uit de keuken. Als hij zich omdraait smijt ik het blik tegen zijn achterhoofd en beroof hem van zijn kleding. Via een smalle pijp glijd ik naar beneden en bevind me nu in het lab zelf. Ik sluip ongemerkt een onderzoeksruimte binnen naar de hal met de hazmat pakken. Ik trek er een aan en loop via de grote buis een ruimte in met nog 3 onderzoekers in pakken. In het midden van de ruimte staat het virus in een kleine, glazen kast. Er staan 2 mannen bij. In de hoek van de ruimte staat een derde met zijn rug naar het virus. Ik moet ze er bij weg krijgen om het virus te slopen. Ik rommel wat met de een computer en weet de eerste af te leiden. Daarna loop ik naar vitrine met chemische stoffen en gooi er 2 bij elkaar waardoor de machine flipt. Ook de 2e is nu afgeleid. Ik loop snel naar het controlepad naast het virus en gooi de temperatuur flink omhoog. Snel haast ik me terug en trek mijn bewakerspak weer aan. Via de trap loop ik weer terug de mansion in. Achter me gaan alle alarmbellen af. Het virus is vernietigd.

post-139489-0-18875200-1475941472.jpg

Het is tijd om er vandoor te gaan. Ik begeef me terug naar het lab om de keukenhulp kleding weer aan te trekken. Via daar ren ik naar de keuken en klim via het magazijn terug uit het raam, over het randje naar mijn dakterras. De bovenbuurman heeft niet gemerkt dat zijn kledij weg was, dus probeer ik zo ongemerkt mogelijk mijn maatpak weer aan te trekken. Snel keer ik terug naar mijn appartmentje. Vanuit daar loop ik de straat op en stap in de Kever die ICA voor me klaar heeft gezet. Ik trap het gas in en rijd de stad uit. Missie volbracht.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Episode 5: A gilded cage

Het is weer tijd voor een nieuwe missie. Deze keer reis ik af naar het zonnige Marrakesh om 2 doelwitten om te leggen.

Mijn targets zijn generaal Reza Zaydan en bankier Claus Hugo Strandberg. 2 corrupte mannen in een strijd om macht.

Generaal Zaydan plant een coup vanuit een oude, verlaten school om de macht over Marokko terug te winnen. Hij gebruikt de rel rondom Strandberg als een afleidingsmethode, zodat hij rustig zijn gang kan gaan.

Strandberg heeft miljoenen van het Marokkaanse volk gestolen, en het volk is boos. Zij zijn een protest gestart bij het consulaat waar hij zich schuil houdt. Het leger houdt de straten en Claus in de gaten,

want hij is de enige die Zaydan's coup kan laten slagen. Het lot van het volk hangt van deze opdracht af. Tijd om aan het werk te gaan.

Ik bevind me in een klein bazaartje vol met mensen die live het protest kijken. Ik struin wat rond door de stad en merk al gelijk hoe grimmig de sfeer is. Mensen zijn massaal in protest terwijl een straat verder toeristen zich suf kijken op de markten van Marokko. Muziek overal en veel souvenirs. Ik sla een zijstraatje in en hoor een aantal mannen praten. De posterplakkers die door Zaydan zijn ingehuurd om propaganda door de straten te verspreiden. Een van de mannen zegt dat hij nog één poster plakt voor ze terug kunnen keren naar de school. Ik zie een kans die ik niet mag laten lopen. Voorzichtig duik ik in een magazijntje en gooi een muntje op de grond als de man voorbij komt. Zijn aandacht is getrokken en hij komt dichterbij. Snel sluit ik de deur en grijp hem bij zijn nek. Ik zie een potje rattengif liggen en stop deze snel in mijn broekzak. Ik trek de man zijn kleding aan en loop terug naar de groep. Door de sfeervolle steegjes lopen we met z'n vieren naar de school. Daar aangekomen staat de generaal ons al op te wachten om een mededeling te geven. "Alle printers moeten blijven draaien en er word niet gestopt met werken!" Iedereen gaat aan het werk en ik houd Zaydan even in het oog. Na 5 minuutjes is de hele printruimte leeg en ik hoor de generaal aan komen lopen. Misschien krijg ik zijn aandacht door de printer uit te zetten? Het lukt! Hij loopt naar de printer en zet hem boos aan. Even kijkt hij hoe de printer zijn werk doet, maar hij heeft niet door dat ik achter hem sta. Ik geef hem een goede zet en hij valt in de drukker. Posters vliegen in het rond en een plas bloed komt uit de machine gelopen. Target 1 eliminated.

post-139489-0-53109200-1476615576_thumb.jpg

Ik maak me snel uit de voeten en keer terug naar de drukke straten. Ik vang een gesprek op van een nieuwslezeres en haar collega. "Die cameraman is ook altijd te laat, zelfs voor een interview met DE Claus Strandberg!". Hmm, interessant. Laten we die cameraman eens gaan zoeken. Ik speur wat rond en zie de cameraman in mijn ooghoek de shisha lounge betreden. Ik ga hem achterna, maar word tegen gehouden door 2 bewakers. "Alleen toegang met een abonnement of uitnodiging meneer, sorry." Damn, dan maar op zoek naar een andere ingang. Het is me intussen opgevallen dan en veel afdakjes over de straten heen hangen, waarvan er een tussen een souvenir shop en de shisha lounge is aangebouwd. Ik loop met een geïnteresseerde blik de souvenir winkel in en sluip door het vliegengordijn de trap op als de verkoopster niet kijkt. Boven op het dakterras laat ik mezelf via een randje op het afdak vallen en sluip zo op het dak van de lounge. Via een regenpijp laat ik mezelf zakken en kom terecht in het toilet van de lounge.

post-139489-0-55017800-1476616117.jpg

Nu ik me in de lounge bevind moet ik de cameraman nog in een afgelegen plek zien te krijgen waar ik zijn kleding kan pakken. Het toilet is de enige optie, maar hoe krijg ik hem daar. Dat is het, het potje rattengif! Als ik er wat van tussen zijn kooltjes gooi rookt hij het op en zal hij kotsmisselijk worden, maar hoe kan ik dit er ongezien bij gooien? Ik zie een deur met een bordje 'Alleen toegang voor personeel' erop. Voorzichtig ga ik naar binnen maar helaas ligt er geen ober outfit. Er staat wel een ober vlak bij de deur, misschien kan ik hem naar binnen krijgen. Ik zet de ijsmachine aan en het werkt, hij komt! Snel pak ik hem in wurg positie en werk hem knock-out. Met een personeelsoutfit aan loop ik naar de man zijn waterpijp en gooi het gif erbij. Hij word vrijwel meteen ziek na het eerste trekje en kotst alles uit in het toilet. Ik pak hem vast en werk hem tegen de grond. Met de gepaste kleding aan haast ik mij naar de journaliste. Ik meld me en bied mijn excuses aan voor het te laat komen en samen lopen we naar binnen. We worden door de baliemedewerkster naar een grote ruimte met greenscreen geleid waar meneer Strandberg zich al bevind. We stellen ons voor en het interview kan beginnen. Mijn 'collega' vraagt of ik boven een lamp aan wil gaan zetten voor goed licht, dus doe ik dat. Wat me opmerkte was dat er een grote eland boven de desk bevind waar het interview plaats vind. Misschien voor de sfeer omdat het een Zweeds consulaat is, maar het kan mij behoorlijk helpen... Aangekomen in het licht controle hokje zet ik de lamp aan, maar zie rechts van mij een hendel. Deze staat natuurlijk in verband met de eland! Nou, dan gooi ik hem maar om. De eland raast naar beneden bovenop Strandberg. Target 2: down.

post-139489-0-46449500-1476616687_thumb.jpg

Het is tijd om te gaan. Terug in het shisha cafe trek ik mijn pak weer aan en loop alsof er niet aan de hand is terug langs de bewakers. Tussen alle toeristen en markten door begeef ik me naar de stadspoort om het gebied te verlaten. Weer een missie succesvol afgerond. Op naar de volgende!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...