Jump to content

grote Biker Update voor gta Online


DDT Dorus

Recommended Posts

Beste update die gta online kan krijgen!!! :D :D :D Vindt ik dan. Zou bijna een next-gen console willen halen met gta V.

Maar ook deze update, hoe geweldig ik hem ook vindt, lijkt me nog steeds zonde om voor veel geld een nieuwe console te halen. :puh:

Ben nog blij met me 360. :puh: :P :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg gave update moet ik zeggen.

Maar ook erg duur, tenminste als je zoals ik kiest voor het duurste van zo'n beetje alles: clubhuis, modshop in het clubhuis zelf (hoeft niet per se, maar is wel erg leuk), wapenkluis, diverse bikes natuurlijk + tuning, en aantal nieuwe wapens.

En er zijn er ook allerlei foute bedrijfjes die je kan runnen (wietkwekerij, meth lab, cocaine lab, fabriekje voor vals geld, en bedrijf dat valse documenten maakt).

Inventaris, beveiliging en extra personeel daar is ook duur. Maar heel mooi om dat allemaal in bedrijf te zien :tu:

Al met al wmb geslaagde update, maar je moet wel een grote zak geld meenemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff het is bijna niet te doen joh.. ik heb een weed farm en een cocaine versnijder.. maar je moet zovaak nieuwe supplies leveren door middel van een kleine missie te spelen.. voordat ik de supplies binnen heb moet ik hem alweer aanvullen. En dan heb ik pas 2 farms..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, begrijpelijk.

Ik heb alle 5 farms en kan me het veroorloven om de supplies gewoon te kopen (maar voor de lol doe ik de 'steelmissies' soms ook).

De rest van de bikers missies nog niet geprobeerd trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al heel wat verkocht.

En als je de supplies koopt levert het idd niet of nauwelijks wat op, maar supplies jatten is best leuk. En de opbrengst verkopen trouwens ook (in niet al te drukke sessies tenminste).

Maar weet nog steeds niet precies hoe het financieel in elkaar zit. Ik let daar eigenlijk ook niet echt op 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist mijn bedrijven voor weed, cocaïne, en vals geld opgestart. In een sessie met maar een paar spelers prima te doen. Ik hoop dat het me een paar ton aan gta$ gaat opleveren.

Onlangs ven ik van de PS3 naar de PS4 gegaan, en ik heb wel aardig wat geld uit gegeven. Wat nieuwe huizen, kantoor met pakhuizen, auto's en motoren + tunen, en een motorclub. Beginnend met ruim gta$ 100.000.000- heb ik nu nog iets meer dan 55 miljoen.

Bewerkt: door RyanDanah
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond heb ik diverse malen supplies gestolen voor mijn productie van Weed, Cocaïne, en vals geld.

Ik heb nu drie bdrijfjes, en ik heb twee keer achter elkaar voor elk bedrijf supllies gestolen.

Maar het is amper tot niet de supplies bij te houden.

Toen ik voor de laatste, zesde keer dus, supplies stal kon ik alweer bij de eerste beginnen.

Als je supplies steelt krijg je maar een vrij klein groen balkje supplies.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond heb ik diverse malen supplies gestolen voor mijn productie van Weed, Cocaïne, en vals geld.

Ik heb nu drie bdrijfjes, en ik heb twee keer achter elkaar voor elk bedrijf supllies gestolen.

Maar het is amper tot niet de supplies bij te houden.

Toen ik voor de laatste, zesde keer dus, supplies stal kon ik alweer bij de eerste beginnen.

Als je supplies steelt krijg je maar een vrij klein groen balkje supplies.

Ja het gaat inderdaad heel snel. Het lijkt wel als ik het alleen doe dat de supplies er zo door gaan. Terwijl als ik met een paar vrienden supplies ophaal ze er dan langer mee doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...