Jump to content

100% trophie unlockt niet


sjine

Recommended Posts

Goedemorgen,

Gisteren heb ik GTA5 100% voltooid, maar ik heb geen trophie gekregen.

Ik heb er lang over gedaan en ook geen cheats gebruikt. Ik lees op Google dat er toch een aantal mensen met problemen zijn, maar meestal reageren deze personen niet meer.

Iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is.

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou zeggen welkom op 't forum, maar volgens mij is welkom terug meer van toepassing smile3.gif

PS4 en GTA V Trophies levert wel vaker problemen op en als fervent trophyhunter weet ik hoe vervelend het kan zijn, laat staan voor een 100% V completion. Wat bij mij een tijdje geleden wel werkte met het halen van een trofee, was door af te melden van Playstation Network. Na een stuk of 5 keer proberen terwijl ik aangemeld was, wou het maar niet lukken en ging ik op het internet op zoek naar een oplossing. Die suggestie vond ik en dat werkte voor mij toen meteen bij de eerste poging. Nou is het natuurlijk wel zo dat jij die 100% al gehaald hebt en dat is wel een vervelend probleem, van wanneer is je laatste handmatige of quicksavefile? Wellicht dat je het vanaf daar weer zal moeten oppakken en dan moet je er echt rekening mee houden dat je niet bent aangemeld op het Playstation Network. Verder zijn er wel wat andere dingen die je misschien kan proberen, mocht je laatste (niet-auto)save van ver voor de 100% zijn, dan hoor ik het graag. zwaaien.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Haha bedankt, ben inderdaad een hele tijd niet meer op het forum geweest. Mijn laatste save is met 90%. Eerlijk gezegd niet zo n zin om het weer opnieuw te moeten doen.

Ik heb een ticket bij Rockstar ingeschoten. Hoop daar iets mee te kunnen.

Verder heb ik eens wat gezocht en gedaan. Gta verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar het hielp niet. Had ik er maar rekening mee gehouden:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, die laatste procentjes zijn meestal het zwaarste en minst leuke werk blauwoog.gif

Ik lees ook heel veel verschillende dingen erover op het internet, bij sommigen is de trophy unlocked door gewoon een beetje verder te spelen. Een beetje een wanhopige tip, maar ook al geprobeerd om de laatste missie of stranger oid opnieuw te doen?

Was je overigens van plan om voor de platinum te gaan of was het alleen dat je de 100% gaat gehaald en geen trofee kreeg, dus erachteraan ging?

Ik vind gewoon zo zuur om te zien hoe een trophyjager niet beloond wordt sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het laatste wat ik gedaan was, was geen missie maar de "booty call". Ik ben momenteel maar verder aan het spelen.

Probeer ook zoveel mogelijk trofeeen te halen, van de singel player moet ik nu alleen die van 70 gold medals.

Rockstar heef geantwoord dat ik contact met PS support moet opnemen. Deze zouden over de trofeeen gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2x platinum voor GTA V op PS3 & 4, maar nooit problemen gehad met een trofee. Wat je misschien kan proberen is de 100% save op te slaan, vervolgens de 90% save te laden en dan de 100% save weer t laden. Best kans dat ie dan ook de trofeedata gaat controleren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...