Jump to content

Trailer-trash


Dotz

Recommended Posts

Tot mijn verassing kon ik geen topic vinden met betrekking tot trailers nadat ik de trailer van PotC 5 wilde delen, bij deze maak ik dat zelf maar aan.

Een algemeen topic voor het delen van (nieuwe) trailers en om een dialoog op gang te brengen, wellicht :) .

Ondanks dat de Pirates-serie het schoolvoorbeeld van uitmelken is kijken de films toch altijd lekker weg. Deel 4 was een onvermijdelijke tegenvaller, laten we hopen dat deel 5 niet in haar voetstappen treedt.

De nuance die Kapitan Salavar toebedeeld is vind ik interessant, ''Will you tell that to him, please''?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt sterk de indruk dat Javier Bardem gewoon een geestpiratenachtige versie speelt van zijn rol in No Country For Old Men, alleen al zien hoe hij die Salavar acteert in die scene prikkelt mij om die film opnieuw te kijken voor de 4e keer zoiets :7

Nou goed, laat ik meteen daar een meteen trailer van posten, om interesse te wekken bij zij die de film niet hebben gezien.

Overigens een uitstekende trailer merk ik zo na het bekijken, heb 'm nooit eerder gezien. Spontaan besloten om deze moderne klassieker een dezer dagen te checken.

Nou ben ik alles behalve een grote Marvel-fan, ik probeer de meeste iteraties in de MCU wel te zien, maar heb er onderhand al wel een stuk of 4 gemist. Maar een film die me steeds meer weet te boeien met elke trailer is toch wel Doctor Strange. Uiteraard zou ik deze film alleen al bekijken om Mads weer te zien, maar ik heb sterk de indruk dat dit een IMAX-3D voorstelling wel waard zal zijn:

Link to comment
Delen op andere websites

No Country for Old Men vond ik een hele grote tegenvaller :sst:, misschien waren mijn verwachtingen wel veel te hoog. Overigens begrijp ik je punt, maar een Pirates-film kijkt altijd wel lekker weg. Alleen spijtig dat het altijd om ondode piraten gaat :7.

Ik heb héél veel zin in Dr. Strange, niet alleen omdat ik wél een hele grote Marvel-fan ben, maar ook omdat ik zeer benieuwd ben naar Benedict Cumberbatch.

Overigens deed die trailer mij weer denken aan een andere moderne klassieker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Het lijkt er op dat de verfilming niet alleen het verhaal van de animefilm verkent, maar ook van Stand Alone Complex, en er dan zelf nog eens een plotline in gooit over geheugensverlies. Het is nog te zien of ze er in slagen om dat er allemaal in te proppen zonder de mise-en-scene van het origineel te bewaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Het is weer zover :)

 

 

 

 

Op 2/14/2017 om 15:30, ThunderDuck zei:

+1 voor de kekke VFX, maar tering wat een slecht geschreven teksten. 

Dat geldt voor de film ook. Plot was ook wel opmerkelijk oppervlakkig, erg zonde..

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Donderdag komt The Lost City of Z, daar kijk ik al een tijdje naar uit en zal 'm waarschijnlijk ook meteen die dag te zien. Ik heb het gelijknamige boek een jaar of 2 gelezen en die vertelde het waargebeurde verhaal op prachtige wijze. Hopelijk is de film net zo goed.

 

 

Grappig wel dat Charlie Dunham de hoofdrol vertolkt, toevallig net kaartjes besteld voor een voorpremière volgende week zondag van Guy Ritchies nieuwe film waarin hij King Arthur speelt.

 

 

 

 

Goede acteurs, goede regisseur, goede trailer. Kom maar op met die film :)

Lijkt inderdaad weer een mooie dark comedy te worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...