Jump to content
Bassieboy35

Bikers DLC vanaf nu te downloaden en verzorgd van een launch-trailer!


Zoals reeds aangekondigd, is de Biker update voor GTA:Online vanaf vandaag te downloaden voor PS4, Xbox One en PC. Hiermee wordt een heel nieuw deel van de Los Santos onderwereld in leven geblazen. Rockstar heeft samen met de update ook een spectaculaire launch-trailer gereleased met daarin een aantal veelbelovende shots.



Launch-trailer met een zeer passende metalnummertje!

Motorcycle Clubs

De update komt met een groot scala aan content, maar de grootste toevoeging zijn de Motorcycle Clubs. Sticht je eigen MC of sluit je aan bij een ‘nieuwe familie’. Lid zijn van een MC wordt je natuurlijk niet alleen voor de status en de gezelschap, maar ook omdat het je nieuwe mogelijkheden geeft om te profiteren van lucratieve illegale zaakjes die Los Santos reeds 3 jaar teisteren. Een MC is natuurlijks niks zonder een eigen clubhuis en dus kan de cluboprichter kiezen uit 12 verschillende locaties waar de bendeleden bij mekaar kunnen komen voor een drankje aan de bar, een potje darten of een klassiek wedstrijdje armpje drukken om te zien wie de sterkste van de groep is. Verder bevat de clubhuis een prikbord met Clubhouse Contracts voor de clubleden.

gallery_123064_235_33823.jpg

Gezelligheid in de clubhuis

Open Road

Vergelijkbaar met de SecuroServ van de Executives update van eind vorig jaar, komt deze update met een nieuw platform waarmee clubleiders missies kunnen aannemen, genaamd Open Road. Middels dit platform kan de clubleider zijn zaken uitbreiden over nieuwe businesses en verzoeken aannemen van cliënten. Deze verzoeken zijn uiteenlopend, zo kan je uitgebreid deelnemen in de drugshandel, maar kan je ook een juridisch probleem oplossen m.b.v. documentvervalsing. Net als met de F&F update kan je supply runs uitvoeren om vervolgens je producten met grote winsten te verkopen.

En nog veel meer…

Behalve deze significante toevoegingen komt de update natuurlijk ook met een tal van nieuwe artikelen. Maar liefst 13 motoren zijn er toegevoegd aan de catalogus van Southern San Andreas Superautos! Verder zijn er nieuwe wapens verkrijgbaar bij de Ammu-Nation waaronder een strijdbijl die je kan gebruiken op de motor en een nieuwe shotgun. Uiteraard loopt een biker niet rond in een maatpak, maar zijn er tal van nieuwe kledij toegevoegd gepast voor de echte stoere motorcrimineel die daarnaast ook kan kiezen uit een hoop nieuwe tatoeages. Tot slot is er ook een nieuwe Adversay Mode toegevoegd, genaamd Slipstream Mode, een teamrace waarbij de het passeren van de checkpoints alleen telt als je daar met je team doorheen rijdt.

gallery_123064_235_201222.jpg

De Bikerupdate is een erg grote update met tal van features waar liefhebbers al een lange tijd op wachten. Ben jij nog op zoek naar leden om mee te spelen, doe dan zeker een bezoekje aan de GTA: Online: Meetingplace. Aarzel niet om in dit topic jouw mening te delen of misschien heb je de update al gespeeld en wat bijzonders meegemaakt. Laat het allemaal hieronder weten in een reactiebericht!

Bron: Rockstar Games Newswire

Geschreven door @FrankyFourFingers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tot nu toe een geslaagde update. Ik heb het Open Road systeem nog niet kunnen uittesten. Maar de wapens, motoren, en missies zijn leuk. Ook valt de de prijs van alles wel mee tegenover de updates die we hiervoor gehad hebben, en dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt. Eindelijk een update waarvan ik het meeste kan betalen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wilde 'm vandaag al spelen, maar ik kon de update niet installeren doordat ik te weinig geheugen had. Na heel wat bestanden verplaatst en verwijderd te hebben, heb ik 'm eindelijk kunnen installeren. Morgen ga ik weer spelen.

Ik had deze trailer nog niet gezien en ik dacht ook dat de update niet heel erg speciaal zou zijn, maar nu ik deze trailer gezien heb krijg ik er toch wel heel veel zin in! Maarja, dat morgen pas. :puh:

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer leuke en vooral betaalbare update. Heb nu een wietkwekerij, Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je een aantal pakketten hebt ?

Nogmaals deze update is een echte aanrader.

Wiet kwekerij? Kan hem niet vinden in mijn offline gedeelte :roll: ??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vergeet niet dat onze grote vriend Malc van The Lost and Damned terug is! :)

Oh echt waar, is hij ook helemaal de weg kwijt of heeft hij z'n zaakjes nog wel goed op orde? :7

Naja eigenlijk wel. Hij is een beetje de biker mentor van online die alle missies geeft en je introduceert :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Naja eigenlijk wel. Hij is een beetje de biker mentor van online die alle missies geeft en je introduceert smile3.gif

Oké. wel nice dat er nog een overbrugging is tussen de twee games.

Wie? Had op zijn minst verwacht dat het dan Johnny zou zijn. Gezien Online zich toch vóór de singeplayer campaign afspeelt.

Dat zou absoluut nergens op slaan. Johhny is in die periode nog steeds leider van The Lost en om dan andere MC's helpen op te starten die vervolgens concurreren met The Lost MC.. Malc is overigens een lid van de Uptown Riders die Johnny in een aantal missies helpt. Nu zou hij dus LC verlaten hebben om de motorscene in Los Santos en Blaine County te stimuleren door een neutrale rol te blijven houden. Dat is natuurlijk wel wat logischer puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel irritant dat je steeds weer je MC mengers moet aanvragen. Ik speel met mijn vrienden in een crew en ik ben MC leider. Echter moet je ze steeds weer als momber toevoegen, ook al verander je dit naar 'life time'.

Ben begonnen met valse documenten, wat al vrij snel een ton opleverde. Ben nu aan het sparen voor de echte onderwereld dingen zoals weed of cocaïne.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...