Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Bassieboy35

Nieuwe Red Dead Redemption een feit?!

Het is lang stil gebleven rond Rockstar Games als het gaat om een nieuw spel. Uit geruchten hadden wij vernomen dat er wat ging gebeuren tijdens de E3. Echter bleef het muisstil vanaf de kant van Rockstar Games. Wanneer en welk nieuw spel er aan zat te komen was daarom een raadsel, maar daar lijkt verandering in te komen. Een bezoekje brengen aan de Rockstar Games site brengt je eerst naar een 'rode' pagina met daarop een Rockstar logo.

Naast dat er een nieuwsartikel met de afbeelding is geplaatst en de interface van de Twitterpagina en Facebookpagina is veranderd, geeft het verder geen informatie. Maar kunnen wij er wel vanuit gaan dat het om een nieuwe Red Dead Redemption gaat. Nieuws over een mogelijke nieuwe Red Dead Redemption is al meermaals naar buiten gelekt. Daarnaast is de rode kleur ook gebruikt voor de achtergrond van Red Dead Redemption.

gallery_123064_235_31560.jpg

De afbeelding die je te zien krijgt als je naar www.rockstargames.com surft.

Wanneer, wat en alle informatie die naar buiten wordt gebracht lees je natuurlijk op ons forum. Houdt de nieuwspagina's goed in de gaten.

Bron: Rockstar Games

GTAGames.nl

Recommended Posts

PrioX

Het werd wel eens tijd voor een nieuwe R* game. Kan niet wachten op de eerste beelden. honger.gif

Platypus

Laat maar komen die nieuwe Red Dead! Ik heb er lang genoeg op moeten wachten! :eten:

Foreigner97

Ik ben zo'n iemand die alleen gamet op zijn PC, dus veel ervaring met Red Dead serie heb ik tot mijn grote spijt niet... Desondanks is het heuglijk dat er weer eens iets nieuws wordt aangekondigd, dus kom maar op. icon_mrgreen.gif

Niked

Kan niet wachten op gouden paarden voor slechts 21 miljoen! Lekker shark cards (of hoe ze het ook gaan noemen) kopen jongens!

-----

Leuk dat RDR waarschijnlijk eindelijk een vervolg gaat krijgen, kan niet wachten! :) Maareuh, Rockstar: Hou die microtransacties eruit a.u.b.

Ezra24rct3

Zag het net ook al op twitter, zat er eigenlijk wel aan te komen met de Red Dead Revoler op PS4 en RDR op Xbox One. :D

Grand Theft Auto TOM

Kan niet wachten op gouden paarden voor slechts 21 miljoen! Lekker shark cards (of hoe ze het ook gaan noemen) kopen jongens!

-----

Leuk dat RDR waarschijnlijk eindelijk een vervolg gaat krijgen, kan niet wachten! smile3.gif Maareuh, Rockstar: Hou die microtransacties eruit a.u.b.

Agreed.

--

Yaay, geweldig! static.gif Was een enorme fan van het eerste deel, hoop dat Rockstar Games dit met een nieuw deel weer waar kan maken. :D

Bassieboy35

Het zat er dik aan te komen, maar wanneer was meer de vraag. Red Dead Redemption vind ik een van de betere spellen van de Rockstar creaties. Ben erg benieuwd wat we kunnen verwachten, boordturen we voort op RDR of wordt het een stand-alone game? We shall see.

Phoenyxar

Ik ben benieuwd, het zat er wel aan te komen, maar toch leuk om zien dat het dichterbij komt.

Platypus

Het zat er dik aan te komen, maar wanneer was meer de vraag.

Nu maar hopen dat we geen twee jaar moeten wachten tot we het eindelijk kunnen spelen (zoals met GTA V).

Danger_dog_guy_7

Werd eens tijd zeg. Rockstar weet wel een hype te creëren :puh:

Edited by Danger_dog_guy_7

DDT Dorus

^^ of 3 jaar...

hopelijk zonder zombies dit keer

Grand Theft Auto TOM

^^ of 3 jaar...

Undead Nightmare was maar een DLC, hoor? Niemand werd verplicht die erbij te nemen, dus je kon gewoon prima zonder de zombies spelen.

Ik vond 'm btw wel leuk hoor. Maar da's natuurlijk volledige subjectief. :puh:

GolfG60

-----

Leuk dat RDR waarschijnlijk eindelijk een vervolg gaat krijgen, kan niet wachten! smile3.gif Maareuh, Rockstar: Hou die microtransacties eruit a.u.b.

Idd, hopelijk houden ze die micro transacties eruit maar dat zal wel niet.

Was een enorme fan van het eerste deel, hoop dat Rockstar Games dit met een nieuw deel weer waar kan maken. icon_mrgreen.gif

Waarschijnlijk bedoel je het tweede deel, Red Dead Revolver is het eerste deel op de PS2, Redemption is dus het tweede deel.

Nu maar hopen dat we geen twee jaar moeten wachten tot we het eindelijk kunnen spelen (zoals met GTA V).

Ik wacht liever wat langer zodat we ook een goed deel ervoor terug krijgen, verdiend de serie wel.

^^ of 3 jaar...

Zombies is een DLC en niet verplicht voor het verhaal.

Edited by GolfG60