Jump to content

Game affected


Shir_1977

Recommended Posts

Hallo allemaal

Heb me even aangemeld om mijn zoon te helpen. Hebben problemen met gta 5

Hij heeft een ps3 slim

En heeft altijd kunnen spelen.

Maar na wat problemen en het terug zetten naar fabrieks instellingen

Geeft het spel nu aan

Some files are affected and will be reinstalled.

Alleen blijft het spel steeds op ongeveer zelfde hoogte hangen.

Ik ben een leek maar dacht misschien herkent hier iemand het probleem.

En kan me er mee helpen.

Alvast bedankt


Sorry woorden boek

Staat nu beetje raar

Maar er staat dus Some files are affected

And will be reinstalled

HELP?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je andere twee topics verwijderd; in het vervolg volstaat het om één topic aan te maken voor een bepaalde kwestie. Verder kan ik je helaas geen hulp bieden met dit probleem, maar geen nood, er lopen hier genoeg mensen rond die verstand hebben van dit soort dingen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

Hmm, eigenlijk weet ik altijd wel raad met technische problemen op de playstation consoles, maar nou ben ik echt verward: Heb je daadwerkelijk de hele ps3 geformatteerd en teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Dat zou in feite alle installatieproblemen moeten oplossen, wat vreemd. Maar goed, wat je kan proberen is de PS3 in safe-mode te zetten en vervolgens de database te rebuilden. Ik heb daar eens een stukje over geschreven hierzo voor iemand anders op het forum die ook installatieproblemen had.

Wat je gaat doen is de PS3 in Safe Mode brengen. Als volgt in 3 stappen:

1. Zet je PS3 uit.

2. Druk op de power-knop (1e piep) van je PS3 en hou deze ingedrukt. Na een paar seconden hoor je nog een piep en na nog een paar seconden hoor je de 3e piep en dan gaat PS3 uti.

3. Druk opnieuw op de power-knop (1e piep) en hou deze ingedrukt. Na een paar seconden hoor je nog een piep en na nog een paar seconden hoor je een dubbele piep en laat dan meteen los.

Als je dat goed hebt gedaan krijg je een scherm te zien dat aangeeft dat je je controller moet verbinden met je PS3 met de USB-kabel. En dan ben je in het safemode scherm met 6 mogelijkheden:

  1. Restart system
  2. Restore default settings
  3. Restore file system
  4. Rebuild database
  5. Restore PS3
  6. System Update

Je zou dan optie 2,3 en 4 na kunnen gaan. Maar als je al eens de PS3 terug hebt gezet in fabrieksinstellingen, weet ik het ook even niet meer eerlijk gezegd icon_cab.gif

Weet je dat echt zeker? :puh:

Ik hoor het graag! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de uitgebreide uitleg.

Maar hebben zeker weten terug gezet naar fabrieks instellingen

Opties die je zei geprobeerd

Maar 't probleem blijft zich voor doen.

We gaan nu kijken of we in de vrienden en kennissen kring even het spel kunnen lenen.

En kijken of deze het wel doet.

Bedankt voor het reageren en meedenken

Wordt zeer op prijs gesteld

Link to comment
Delen op andere websites

Geen dank, daar is dit forum natuurlijk ook voor smile3.gif

Installatieproblemen zijn bijna altijd het gevolg van fouten in de installatiebestanden op de harde schijf, maar het zou inderdaad ook een probleem kunnen zijn met de disc (Daar dacht ik even niet meer aan bloos.gif).

Mocht het installeren lukken met een ander CD'tje, koop dan niet meteen een nieuwe voor je kind, mocht dat worden overwogen. Misschien kan daarna het spel gewoon altijd opgestart worden met de huidige CD, aangezien het installeren dan al gedaan is.

Zodra je het installeren gaat proberen met een andere CD, check dan even in het mapje met game-data of daar geen installatiebestand van GTA:V te vinden is. In dat geval kan deze dan het beste eventjes verwijderen, want hier zit dan al mogelijk een fout in. Mocht je niet helemaal wegwijs zijn met de ps3, het is bij het 'Game' submenu omhoog scrollen naar een mapje wat er zo uitziet:

15qt3yv.png

Succes in ieder geval zwaaien.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...