Jump to content

Game affected


Shir_1977

Recommended Posts

Hallo allemaal

Heb me even aangemeld om mijn zoon te helpen. Hebben problemen met gta 5

Hij heeft een ps3 slim

En heeft altijd kunnen spelen.

Maar na wat problemen en het terug zetten naar fabrieks instellingen

Geeft het spel nu aan

Some files are affected and will be reinstalled.

Alleen blijft het spel steeds op ongeveer zelfde hoogte hangen.

Ik ben een leek maar dacht misschien herkent hier iemand het probleem.

En kan me er mee helpen.

Alvast bedankt


Sorry woorden boek

Staat nu beetje raar

Maar er staat dus Some files are affected

And will be reinstalled

HELP?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je andere twee topics verwijderd; in het vervolg volstaat het om één topic aan te maken voor een bepaalde kwestie. Verder kan ik je helaas geen hulp bieden met dit probleem, maar geen nood, er lopen hier genoeg mensen rond die verstand hebben van dit soort dingen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

Hmm, eigenlijk weet ik altijd wel raad met technische problemen op de playstation consoles, maar nou ben ik echt verward: Heb je daadwerkelijk de hele ps3 geformatteerd en teruggezet naar fabrieksinstellingen?

Dat zou in feite alle installatieproblemen moeten oplossen, wat vreemd. Maar goed, wat je kan proberen is de PS3 in safe-mode te zetten en vervolgens de database te rebuilden. Ik heb daar eens een stukje over geschreven hierzo voor iemand anders op het forum die ook installatieproblemen had.

Wat je gaat doen is de PS3 in Safe Mode brengen. Als volgt in 3 stappen:

1. Zet je PS3 uit.

2. Druk op de power-knop (1e piep) van je PS3 en hou deze ingedrukt. Na een paar seconden hoor je nog een piep en na nog een paar seconden hoor je de 3e piep en dan gaat PS3 uti.