Jump to content

Acount overzetten van Ps3 naar PS4


jellepontiac

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een vraag die vast al vele malen gesteld is.

Ik overweeg om een Ps4 aan te schaffen maar kan nergens de garantie vinden dat mijn online character account volledig overgeschreven wordt naar de ps4.

En dan gaat het mij voornamelijk om het geld, want er zit geld bij dat is verkregen geld bij money drops. Filteren ze dat eruit en kan je zelfs er een ban voor krijgen? is er iemand die hier ervaring in heeft?

Ik heb er niet om gevraagd maar ook niet geweigerd tijdens online op de ps3.

Met 0 beginnen zie ik ook niet zitten

Ik hoor het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik denk eigenlijk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

1 ding is zeker, iedereen kan zijn account overzetten van ps3 naar ps4, mits je dezelfde PSN-ID gebruikt en je gelinkt ben aan Social Club. Het maakt op dat moment niet uit of je 10$ of 100.000.000$ hebt. Maar hoe het anti-hackerssysteem vanaf dan werkt, dat weet ik niet precies. Het kan zo zijn dat je meteen gevolgd wordt door het systeem omdat je superveel geld hebt, maar ik denk dat je wel veilig zit zolang je niet opeens exorbitante bedragen gaat uitgeven aan van alles en nog wat.

Hou je gewoon gedeisd en ga er rustig mee om.

Maar om hoeveel $ gaat het?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor je reactie.

Ik geloof dat het om ongeveer 128miljoen gaat, en daarvan is natuurlijk het overgrote deel van een moneydrop afkomstig. Het is niet een eerlijke manier van spelen, maar het scheelt een hoop tijd.

En vraag me af hoe het hackersysteem werkt zouden ze het echt in kunnen zien? Toen ik het geld opdeed werd mij verteld dat het niet op de bankrekening van de Mazebank mocht zetten omdat dat op zou vallen

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ja, het is inderdaad wel heel veel geld. Ik weet echt niet precies hoe dat systeem van R* precies werkt :N

Persoonlijk denk ik dat je je nergens zorgen om hoeft te maken als je je gedeisd houdt en het geld in kleine mate uitgeeft. Misschien kan je eens een yacht kopen, maar hou het dan ook daarbij voor een week ofzo :puh: Probeer gewoon af en toe een dikke wagen of iets dergelijks te kopen, maar als je in 1 dag ineens $ 20 mln. uitgeeft, dan wordt je zo opgeruimd door R* verwacht ik.

Maar dit is alleen mijn woord en ik twijfel erover en ik heb er persoonlijk ook geen ervaring mee. Ik denk dat je wel weet dat je altijd het risico loopt op een ban, want R* is altijd wel streng tegenover players geweest met hacked $. Alleen zijn ze tegelijkertijd ook een beetje inconsequent, want sommigen met $ 100+ mln. zijn nooit gepakt bijvoorbeeld. Ik kan er niet meer over zeggen dan dit eigenlijk.

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten zei mijn vader altijd haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik volledig met je eens, het zou alleen zo sneu wezen dat als ik straks die Ps4 haal ik meteen gebanned wordt en de ps4 niet meer voor online kan gebruiken. Dat zou dan een zware straf zijn voor iets wat niet geheel moedwillig gebeurd is zoals door middel van gebruik van mod menu's. Ja natuurlijk neem ik dat gratis geld aan. Voor veel spelers is dan de lol eraf maar ik ben een luie speler die de tijd verdoet met het tunen van auto's, dan is het gewoon ideaal...

Maar om nou R* te mailen en te vragen om even 120mil van het account te halen is dan ook wel weer wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik kan me voorstellen dat het misschien een beetje een dilemma is :Y

Ik denk oprecht dat je je niet te veel zorgen moet maken als je niet te gek met het geld omgaat, maar wat ik er nog wel aan toe wil voegen: GTA:Online vanaf 0 spelen heeft echt zijn charmes. Bijvoorbeeld het moment dat je dan je eerste garage en eerste sportwagen koopt, daar zal je echt een heerlijk bevredigend gevoel aan overhouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...