Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)


Dexist

Recommended Posts

Revolver was dan ook geen echte Rockstar game. Zij namen de titel slechts over van, ik dacht, Capcom toen deze al volop in ontwikkeling was. De eerste echt Rockstar western is Redemption en daarmee vergeleken was Gun, hoewel zeker 'n topgame, maar 'n lachertje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    53

  • Platypus

    49

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga eens even kijken of het mogelijk is om de getoonde locaties thuis te brengen op deze map.

0:09 - Scarlett Meadows/Big Valley?

0:14 - Little Creek?

0:18 - Aberdeen Pig Farm?

0:21 - The Grizzlies?

0:25 - Raonoke Valley?

0:28 - Meertje, kan op veel plaatsen zijn.

0:32 - Big Valley?

0:35 - Bluegill Marsh?

0:37 - Emerald Ranch?

0:40 - Strawberry?

0:42 - Downes Ranch?

0:45 - Valentine?

0:47 - Heartland Oil Fields?

0:54 - Raonoke Ridge/Big Valley?

Het is een oefening om te kijken of de map met de -tot nog toe beperkte- verkregen info kan kloppen of niet.

Dit berichtje hoort toch nog wel even thuis.

Het zou toch wel wat zijn als deze map inderdaad klopt en New Bordeaux inderdaad in enige vorm haar weg weet te vinden naar RDR2. Wat zou dat dan betekenen? Een shared universe voor zowel (toekomstige) R*- als 2K-games onder het verzoek van Take2? Nou vond ik Mafia III redelijk matig, maar de stad was wel erg vet en als dit een beetje een idee is waar ze mee spelen, lijkt mij dat wel echt gaaf! smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk, maar het is daarbij ook niet echt zeker of RDR en GTA binnen eenzelfde universum bestaan (te weinig linkjes etc.), maar het zou me wel grappig lijken mocht het uiteindelijk zo blijken. Wat wel zou betekenen dat dit al lang gepland was aangezien beide games al jaren terug in ontwikkeling zijn gegaan.

Eigenlijk zou een goede kaart van New Bordeaux (als in Mafia III) al enorm helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een goede map vinden van Mafia III is ook een hele klus en helaas heb ik de game meteen verwijderd na de laatste missie emo.gif

map_1738.jpg

Ik heb er tijdens het spelen niet echt bij stilgestaan om er op te letten of het een beetje te plaatsen zou zijn in die gelekte kaart. Zo staat daar 'Lannahechee River' en het zou best een rivier kunnen zijn waar de stad, of eigenlijk 'Bayou Phantom' wat een en al moeras is aan grenst, maar volgens mij was het meer een zee..

Het is natuurlijk niet meer dan een mogelijkheid (voor nu), maar het idee staat me wel smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de kaart bekijk vind ik toch dat er weinig gelijkenissen zijn als je kijkt naar de gebieden water rond New Bordeaux. Dat hoeft niet noodzakelijk een negatie te zijn, dat kan door de resolutie en schaal zijn, maar toch. Sowieso is er nog niet genoeg info om op af te gaan momenteel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het is al een tijdje stil rond Red Dead Redemption 2 en de eerste trailer is al bijna 5 maanden oud. Ook weet niemand wanneer Rockstar met nieuwe informatie komt, dus moeten we zelf maar de leegte vullen.

Zo postte het YouTube-kanaal outsidexbox gisteren een filmpje over wat zij graag in de multiplayer van Red Dead Redemption 2 zien. Na het bekijken van het filmpje begon ik te denken over wat ik graag in de multiplayer zou willen zien, en ik vroeg mij ook af hoe jullie willen dat RDR2 online eruit gaat zien. Dit zijn de voornaamste dingen die ik in de multiplayer wil zien:

  • Een Honor-systeem (een beetje zoals in de SP van de vorige, maar verder uitgewerkt): In GTA Online had ik een hekel aan spelers die je continue zomaar doodschieten, dus het zou leuk zijn dat die mensen wat "gestraft" worden en aangename spelers beloond worden. Bijvoorbeeld: Telkens wanneer je random spelers doodt, gaat je Honor omlaag waardoor alles duurder wordt. Als je je goed gedraagt, gaat je Honor omhoog waardoor je nieuwe items aan een lagere prijs kunt kopen en ook beloningen krijgt (zoals in GTA Online waar je $2000 kreeg voor goed gedrag).
  • Character creator: In de vorige RDR kon je niet je eigen MP character creëren, maar moest je een personage uit de single player kiezen. In GTA Online kon je dat gelukkig wel, en ik hoop dat ze dat in RDR2 verderzetten. Het is namelijk leuker dat iedereen een uniek character heeft, en niet dat iedereen met hetzelfde personage rondloopt.
  • Geen focus op geld: In GTA Online moest je serieus wat geld hebben als je de nieuwste wagens enzo wilde kopen, omdat R* wilde dat je Shark cards zou kopen. In RDR2 zullen er geen auto's zijn, maar ik hoop niet dat je $1.000.000 moet gaan dokken voor een goed paard. Daarom hoop ik dat geld maar een bijzaak gaat zijn in de MP.
  • Leuke verschillende groepsactiviteiten in free roam: In de vorige RDR kon het algauw saai worden in free roam, omdat er niet veel te doen was. In GTA Online hebben ze dat al voor een groot deel verbeterd door activiteiten zoals Penned In te introduceren. Maar ik hoop dat deze activiteiten nog uitgebreider worden door bijvoorbeeld samen op schattenjacht te gaan.

Zo, dat zijn een aantal dingen die ik graag in RDR2 online wil zien, maar wat willen jullie graag zien?

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Veel vette heists en niet anderhalf jaar na release :7

Echt, ik zie het al helemaal zitten om "The Great Train robbery" uit te voeren met wat vrienden.

 

Maar goed, ik denk niet dat RDRO zich erg zal onderscheiden van GTAO als het aankomt op "micro-transacties" en het business-model waarmee die weer geïmplementeerd gaan worden. Immers, waarom een bijzonder succesvolle strategie veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Nu we samen met het nieuws van het uitstel ook een aantal screens hebben, kunnen we weer wat speculeren. Ik zet ze nog eens even in een spoiler:



d00445b4a48b2c0a2aa8beb8d6e0c9ff74e01ec6

fb251063185633d076705addacb36d6bbf9e8d7e

4cea5d512cd936e570ce17261a4b697b959b26a2

d0d67b9e853c2cebe6eb01a89cb524274fc949bc

ead1fdd384d1dc96107ef78f9397637efd3e9d4f

c6a4b95cdb837c0dcace6e17f986be52b8c9e968

f57f491f8dd4c91ba4a5266e4f55896ea750cf11

 

Aangezien de screens toch vooral op dezelfde persoon focussen, begin in het gevoel te hebben dat die kerel op de afbeelding bij de trein onze protagonist wordt. Ook denk ik dat we dus één speelbaar personage gaan hebben, wat ik persoonlijk wel goed vind.

De laatste screen hint sterk naar een dual wielding systeem, dus de kans zal groot zijn dat dit in de game gaat zitten. Als je nog eens naar die screen van die kerel bij de trein kijkt, zie je dat die twee verschillende revolvers in zijn hand heeft, dus het kan zijn dat we een soort weapon systeem als dat van Max Payne 3 gaan krijgen. Ik hoop eigenlijk van wel, want de 'magic pockets' zoals in de vorige RDR waarbij je 7 revolvers en 10 rifles + nog een aantal andere wapens tegelijk kon dragen vind ik eerlijk gezegd maar niks.

 

Zo, dit zijn voorlopig de eerste bedenkingen die ik heb bij het bekijken van deze screens. Welke gedachten of ideeën hebben jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat je gelijk hebt wat betreft de protagonist. Misschien niet een geheel terechte vergelijking, maar we hadden ook eerst geen idee wat die 'oudere zakenman' moest betekenen bij GTA V, terwijl het een protagonist bleek te zijn. Zelf ben ik erg benieuwd naar de natuur, de foto met de stoomlocomotief laat het bij mij echt wel een beetje kriebelen. Voor de rest valt er nog misschien wat informatie te halen uit de screen in het dorpje, de saloon lijkt Smithfields te heten en links achter een gebouw met Bl*C...?

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Bassieboy35 zei:

de saloon lijkt Smithfields te heten en links achter een gebouw met Bl*C...?

Ik lees ook Smithfields. Op die zogenaamde gelekte kaart staat een outpost genaamd "Black Balsem Rise" - Als het gebouwtje de plaatsnaam zou dragen zou het kunnen kloppen gezien de foto lijkt plaats te nemen in een klein plaatsje op een heuvelwand met bomen in de omgeving. Ik blijf licht geloven in die kaart :v

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...