Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)


Dexist

Recommended Posts

3 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Werkt ook lekker, alleen na de laatste patch was ik mn panorama map kwijt. Van dat ingevroren stel boven Colter.

Okee. Map kwijt ?? dat is vreemd ?? Als je de map hebt dan blijf je die toch gewoon houden ? Of bedoel je dat de interactive map van RDR 2 een update heeft gehad en je de map daar niet meer op ziet ??

 

Na de laatste patch van ?

 

RDR 2 ?

RDR 2 interactive map ?

RDR 2 interactive map app ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    53

  • Platypus

    49

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zojuist, Schumy7_Patriot zei:

Patch 1.04 ingame.

Die kaart heb ik voor de 2e keer opgepikt. Ik weet zeker dat ik m had.

Okee raar, Ik heb even gekeken ik heb de map nog gewoon.

 

Als je de map weer hebt dan is het prima toch lijkt mij ?? En die map hoef je niet veel voor tedoen, alleen warme kleren aantrekken het is koud daar boven in de bergen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kan iemand mij uitleggen wat je juist moet doen bij de eerste 'bandit challenge': "Hold up 5 townsfolk"? Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar het lukt niet.

En ook de 'sharpshooter challenge' "Disarm 3 enemies without reloading" is zeer moeilijk. Iemand die tips heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Platypus zei:

Kan iemand mij uitleggen wat je juist moet doen bij de eerste 'bandit challenge': "Hold up 5 townsfolk"? Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar het lukt niet.

Deze challenge is vrij simpel. Je moet naar een stadje gaan zoals Valentine en daar willekeurige mensen overvallen. Dit doe je door op ze te richten en dan de 'Rob' optie te kiezen. Als je geluk hebt geven ze je meteen geld. Anders staat je een gevecht te wachten. Het is handig om dit te doen met een masker zodat je niet herkent wordt. 

 

7 minuten geleden, Platypus zei:

En ook de 'sharpshooter challenge' "Disarm 3 enemies without reloading" is zeer moeilijk. Iemand die tips heeft?

Verschrikkelijke challenge. Ik zelf heb dit met de Varmit Rifle gehaald tijdens een gang hideout. 

Op 13-11-2018 om 11:44, PrioX zei:

Bij Challenge 8 moet je de wapens van drie vijanden uit hun handen schieten zonder te herladen of van wapen te wisselen. Gebruik hiervoor de Varmint Rifle omdat deze niet veel schade doet op mensen. Probeer op de armen/handen te richten in Dead Eye.

 

Link to comment
Delen op andere websites

@PrioX Oke, dat zal ik vanavond proberen. Bedankt voor de tips!

 

En weet iemand wat 'chaps' juist zijn? Ik weet dat je het over je broek kunt dragen, maar waarom zou je een soort broek over je broek dragen? :7

 

Edit:

22 uur geleden, PrioX zei:

Gebruik hiervoor de Varmint Rifle omdat deze niet veel schade doet op mensen. Probeer op de armen/handen te richten in Dead Eye.

Ik heb dit dus geprobeerd, maar het is me niet eens gelukt om één persoon te disarmen. :N Volgens mij doe ik iets verkeerds. Misschien moet ik op hun wapen richten in plaats van hun armen/handen.

 

En dan nog een laatste vraag: Voor de 'horseman challenge' moet ik van Van Horn naar Blackwater rijden, maar ik mag Blackwater niet binnen. Is het mogelijk om dit toch te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses voor de dubbelpost, maar anders ziet niemand mijn bericht. :puh:

 

Weet iemand waar ik een panther of een moose kan vinden? Ik heb al een hele tijd gezocht, maar ik ben die dieren nog niet tegengekomen.

En dan nog een vraag uit mijn vorige post: Voor de 'horseman challenge' moet ik van Van Horn naar Blackwater rijden, maar ik mag Blackwater niet binnen. Is het mogelijk om dit toch te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Platypus zei:

Weet iemand waar ik een panther of een moose kan vinden?

De panther kun je in ten zuiden van Rhodes in een klein bos vinden. Je moet goed de radar in de gaten houden. Wanneer de panther verschijnt zal er namelijk ook een rood puntje op de map verschijnen.Het kan een tijd duren voordat er eentje terug spawnt wanneer je ze omlegt. Dit kun je dan weer versnellen door het spel op te slaan, terug naar het hoofdmenu te gaan en je savegame te herladen. 

 

1544144438633.png

 

De moose is echt een verschrikking om te vinden. Ik had deze nodig voor een achievement en ben hier twee dagen mee bezig geweest. Je kunt deze in het sneeuwgebied vinden. Ik ben uiteindelijk het mannetje tegengekomen rond Lake Isabella. Het vrouwtje kwam ik in het noorden tegen bij Cairn Lake. Ook hierbij werkt het trucje om telkens je spel te herstarten na een savegame.

 

1 uur geleden, Platypus zei:

Voor de 'horseman challenge' moet ik van Van Horn naar Blackwater rijden, maar ik mag Blackwater niet binnen. Is het mogelijk om dit toch te doen?

Voor zover ik weet kan dit niet. Er zijn bepaalde challenges die pas later in het spel te voltooien zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 30-12-2018 om 23:03, GTA_FUNPLAYER zei:

Weet iemand wat het betekent als ik soms op heel mijn scherm een rode flitswaas zie? Is wel verschieten, betekent het iets?

Ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij is dan je 'maximale fitheid/gezondheid periode' (als het icoontje goud is zeg maar) verlopen en begint je gezondheid dus te drainen. Wat resulteert in een uitgeputte/verhongerde Arthur naarmate de tijd vordert. 

 

Correct me if I'm wrong, weet dit ook niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij is dan je 'maximale fitheid/gezondheid periode' (als het icoontje goud is zeg maar) verlopen en begint je gezondheid dus te drainen. Wat resulteert in een uitgeputte/verhongerde Arthur naarmate de tijd vordert. 

 

Correct me if I'm wrong, weet dit ook niet zeker.

Had ook gedacht nadien, misschien mijn fitheid / dead eye. Ik heb op mijn Social Club gezien dat ik op "underweight" sta. Misschien moet ik meer eten :D 

Ook is het vaak lastig om bv snel te draven met je paard (bv die opdracht van 5minuten van Valentine naar Rhodes. Je paard is meteen al pompaf na enkele drafjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het sowieso wel beter om naast de story missies wat stranger missies of activiteiten te doen. Dit heeft ook voordelen mbt Arthur en zijn vaardigheden + je hebt de game dan niet zo snel uitgespeeld. Gewoon het maximale uit de game halen kan echt geen kwaad, die story missies kunnen altijd nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Had enkele story missies gemist bv chapter 4 had ik maar 12/14 en chapter 6 had ik 15/19 maar als je plots in Epiloog zit en hebt uitgedaan dan is alles in elke chapter gedaan.

Voor mij persoonlijk eindigt het "RAAR" ! Maar ik verklap niets :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 3-1-2019 om 18:37, GTA_FUNPLAYER zei:

Had enkele story missies gemist bv chapter 4 had ik maar 12/14 en chapter 6 had ik 15/19 maar als je plots in Epiloog zit en hebt uitgedaan dan is alles in elke chapter gedaan.

Voor mij persoonlijk eindigt het "RAAR" ! Maar ik verklap niets :) 

Het einde is toch te verwachten? Toch als je ook RDR1 gespeeld hebt. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...