Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)


Dexist

Recommended Posts

40 minuten geleden, Skullz-000 zei:

Van je paard afstappen en dead eye activeren. ;) 

 

Niet dat het jouw zaken zijn, maar hier in België hebben we zo iets genaamd herfstvakantie. En heel misschien, ik weet niet hoor, maak ik daar ook graag gebruik van en doe ik dan ook wat ik wil. Ik heb niemand nodig die mij zegt wat ik wel of niet kan doen. Vriendelijk bedankt. 

Niet dat het jouw zaken zijn, maar ben ook van BELGIE ;p

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    53

  • Platypus

    49

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op dit moment ben ik in vier productieve dagen bij Chapter 6 beland. Wauw, wauw, wauw... Dit spel overtreft alle verwachtingen. De sfeer, de personages, de cinematic view tijdens de ritten, de verhaallijn (tot dusver _O_), de mogelijkheden. Absoluut Rockstar's beste spel tot nu toe.

 

Ik ga na het voltooien van de verhaallijn een tweede playthrough starten. Ik heb helaas een aantal zij-missies gemist en ik ben niet bepaald een productieve kampbewoner geweest. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp iets niet van Bounty's. Ik had een bounty van 30$ op mij en ik ga naar een postkantoor en betaal mijn bounty uit zodat ik er geen meer heb. Maar iets later begint opeens in het stadje iemand op mij te schieten (zonder reden) en ik krijg weer een bounty ????

 

Link to comment
Delen op andere websites

Die bountys zijn wat en heb je inderdaad heel snel en met inderdaad aanrijden kan dat al gebeuren maar hoe kan het zijn dat jullie zulke lage bountys hebben ik had er 2 open staan van 300 dollar 1 in het begin en later ook nog in de staat er naast dat is niet zo grappig hoor gelukkig allemaal betaald 

 

 

Iemand een tip of iets waar mee je wat geld mee kan verdienen / vinden ?? Ik bedoel dan 100 dallor of iets in die richting

Link to comment
Delen op andere websites

28 minuten geleden, Pino1982 zei:

Die bountys zijn wat en heb je inderdaad heel snel en met inderdaad aanrijden kan dat al gebeuren maar hoe kan het zijn dat jullie zulke lage bountys hebben ik had er 2 open staan van 300 dollar 1 in het begin en later ook nog in de staat er naast dat is niet zo grappig hoor gelukkig allemaal betaald 

 

 

Iemand een tip of iets waar mee je wat geld mee kan verdienen / vinden ?? Ik bedoel dan 100 dallor of iets in die richting

Ik denk naargelang je meer geld hebt de bounty ook hoger zal zijn. Je zegt ook dat je bv je bounty van 300$ betaald hebt? Ik heb nog geen 100$ bij elkaar geraapt. Misschien daarom?

Link to comment
Delen op andere websites

Die $300 in het begin had ik ik weggekocht dat was missie gerelateerd, kon ik niks aan doen. Nog geen één pardonletter gekregen ook, die had ik in rdr1 wel altijd kost je niks dan maar die bandana werkt niet zoals in rdr1 ik krijg evengoed -Honor.

 

Verkleden heeft ook geen zin, je wordt gewoon herkend elke keer.

De bandana werkt ook niet om sneller van de law af te komen, dit hoeft toch geen blackbox te zijn voor Rockstar zou je zeggen, in deel 1 werkte t prima..

 

Voor elke scheet die je laat hup een witness die gaat janken, die het nooit heeft kunnen zien. Drama!

 

Link to comment
Delen op andere websites

Had net een klein ongelukje met mijn paard... Liep iets te hard tegen een boom aan waardoor we allebei door de lucht vlogen. Helaas viel mijn paard in het water en is vrijwel direct verdronken. Daar gaat dan je paard van bijna $1000 en maximale stats. :cry:

 

RIP Hexer

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

Had net een klein ongelukje met mijn paard... Liep iets te hard tegen een boom aan waardoor we allebei door de lucht vlogen. Helaas viel mijn paard in het water en is vrijwel direct verdronken. Daar gaat dan je paard van bijna $1000 en maximale stats. :cry:

 

RIP Hexer

Ook niet meer te selecteren in the stables?... ik had de mijne daar weer terug gehaald meen ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 300 in het begin heb ik idd even over moeten doen om die tebetalen en en die andere 300 ook maar goed 

 

Maar inderdaad om elke teharde scheet of verkeerde beweging ben je er bij dat is wel drama

 

Een trein beroven gaat ook niet in je eentje dan ben je dood voor je uberhoud een cent hebt winkels is wel leuk maar max 40 a 50 dollar per winkel 

 

En voor rijtuigen krijg je ook maar 50 dollar maar goed elk beetje helpt wel 

 

Ouw dat doet wel zeer als je dan je paard in eens kwijt bent ik ben me eerste paard kwijt waar die is gebleven is me een raadsel 

 

Ik heb nu 2 paarden 1 aardig goed de andere mee genomen en nog niks mee gedaan 

 

Ik kan nergens meer een paard kopen alles uit verkocht 🤨

 

Ik had een reuze buffel ofzo gevangen helaas ging dat niet zo goed 1 klap dood kom je aan met een revolvertje ouw 🤔

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik had 2 bizons met een short double barrel shot gun in 1 keer neer, waren wel headsots overigens.

 

Dat skinnen is mooi gedaan maar ik dacht dat animal abuse niet openlijk mocht in games? In rdr1 zag je niks.

 

Al met al is het wel allemaal realistisch in elkaar gezet, hier en daar wat téveel maargoed dat went wel weer.

In rdr1 bv kon ik 34 buffel huiden in 1 keer verkopen uit mn inventory, gaat nu niet meer,paar huiden en een dood dier of buffel huid is je paard vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...