Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)


Dexist

Recommended Posts

1 uur geleden, Pino1982 zei:

Een trein beroven gaat ook niet in je eentje dan ben je dood voor je uberhoud een cent hebt winkels is wel leuk maar max 40 a 50 dollar per winkel 

Treinen kun je het best zo ver mogelijk van de bewoonde wereld beroven. Normaal gezien zijn er 5-6 guards, dus eens je die vermoord hebt kan je je vlug bezig houden met de gijzelaars. 

 

1 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

In rdr1 bv kon ik 34 buffel huiden in 1 keer verkopen uit mn inventory, gaat nu niet meer,paar huiden en een dood dier of buffel huid is je paard vol.

Neem een 2de paard mee met je lasso. :) 

 

Ik ben nu voornamelijk bezig met krokodillen te vermoorden (omdat ik dat leuk vind :clown: ) en dankzij m'n 2de paard kan ik een extra skin meenemen. Ook kleinere dieren kan ik er nu meer van meebrengen om later te koken. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    53

  • Platypus

    49

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, Skullz-000 zei:

Treinen kun je het best zo ver mogelijk van de bewoonde wereld beroven. Normaal gezien zijn er 5-6 guards, dus eens je die vermoord hebt kan je je vlug bezig houden met de gijzelaars. 

 

Neem een 2de paard mee met je lasso. :) 

 

Ik ben nu voornamelijk bezig met krokodillen te vermoorden (omdat ik dat leuk vind :clown: ) en dankzij m'n 2de paard kan ik een extra skin meenemen. Ook kleinere dieren kan ik er nu meer van meebrengen om later te koken. 

Een 2 paard is inderdaad wel handig ja je kan het ook van soort craften ofzo als het op je paart ligt door middel van paard cargo teklikken en dan vierkantje dat werkt ook dit werkt niet met lengendery animals 

 

Ik heb nu 1 lengendery animal (cayote) 

 

Niet verkopen je legendery animals kan gebruiken voor outfits 

 

Ik heb mijne helaas wel verkocht

 

Ik denk niet dat die meer terug komt want staat nu een groot kruis door op de map tezien en ik heb helaas geen andere save

 

Ik ben nu nog in chapter 3 als ik me niet vergis maar ben sinds vanmiddag aardig verder gekomen kwa missie en kwa geld kan nu ook paarden stelen en verkopen

 

Oja ik speel niet alleen de verhaal missie's ik doe ook andere dingen zo als dingentjes onderweg tegen kom en ook side missie's

 

Wat ik dan wel zou willen weten is hoe je perfect dieren huiden en dieren krijgt ik heb altijd rommel 

 

Zo dat je dingen kan maken in je kamp

Link to comment
Delen op andere websites

33 minuten geleden, Pino1982 zei:

Weet iemand of je met de trein ook door de staat kan rijden waar blackwater ligt ?? Zo dat je wat delen van de map kan zichtbaar spelen.

Daar rijd ook een trein, al gaat deze niet door heel het terrein. 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Pino1982 zei:

Ik heb even gekeken maar volgens mij is het  niet mogelijk om met een trein tereizen in de staat waar blackwater licht. je kn wel met een soort koets snelreizen in de staat waar blackwater licht.

Wat gebeurt er als je trein kaartjes koopt? Nooit geprobeerd nog.

Link to comment
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Pino1982 zei:

Ik heb even gekeken maar volgens mij is het  niet mogelijk om met een trein tereizen in de staat waar blackwater licht. je kn wel met een soort koets snelreizen in de staat waar blackwater licht.

De trein is op een redelijke afstand van Blackwater maar ligt nog steeds in Austin. Ik ben wel nog maar slechts 1x een trein tegengekomen op dat spoor...

 

13 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Wat gebeurt er als je trein kaartjes koopt? Nooit geprobeerd nog.

Niet veel speciaal. Je wordt gewoon 'geteleporteerd'.

Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Wat gebeurt er als je trein kaartjes koopt? Nooit geprobeerd nog.

Je kan alleen trein kaartjes kopen in de steden waar waar je geheel het spel al treinkaartjes kan kopen.

 

In de staat waar blackwater licht kan je niet met een trein reizen. er rijden wel treinen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Heb nu heel blackwater gezien, maar t valt me op dat het trein spoor daar gewoon nog niet bestaat. In het eerste deel is er een treinstation.

Mischien komt dat nog met een dlc ?? 

 

Wie zal het zeggen wat er nog gaat komen of juist niet.

 

 Tot nu toe vermaak ik me nog prima in rsr 2 ondanks dat ik de story line al uit gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎7‎/‎11‎/‎2018 om 16:25, Schumy7_Patriot zei:

Heb nu heel blackwater gezien, maar t valt me op dat het trein spoor daar gewoon nog niet bestaat. In het eerste deel is er een treinstation.

Dat is me met het bekijken van de kaart ook opgevallen. Het lijkt me om een snelheidsbreuk te maken tussen het nieuwe en oude deel van de kaart, maar het breekt ook wel enkele aspecten van de wereld zoals Manzanita Post, dat een outpost is die enkel bestaat omwille van het treinstation in RDR.

Link to comment
Delen op andere websites

ManZanita trading post ligt er idd erg zielig bij, dat spoor wat er niét loopt maakt het raar en geeft t gevoel dat rockstar het er snel even bij geplakt heeft.

 

Een paar jaar later ligt er dan wel een spoor, dóór héél dat gebied. Doen ze wel snel zonder moderne machines....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb de game nog niet, maar dat is wel iets dat ik graag wil onderzoeken. Het PRRC ligt er bijgevolg ook nog niet als ik het goed heb (in feite hadden ze dit kunnen verleggen om het idee te wekken dat er vooruitgang is in die bouw). Men had bijvoorbeeld de lus in aanbouw kunnen hebben en de lijn klaar, maar zoals het in de game er bij ligt is voor mij toch wel wat vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...